Nuo kitų metų F-1 ekipos savo boliduose naudos naują šoninio smūgio sistemą, kuria bus siekiama labiau apsaugoti pilotus šoninio smūgio metu.
Naujoji sistema buvo sukurta bendradarbiaujant F-1 ekipoms kartu su
FIA institutu. Atlikto tyrimo metu buvo nustatyta, jog dabar boliduose naudojama sistema nėra pakankamai efektyvi. Kaip atskaitos taškas analizei buvo paimta Roberto Kubicos avarija 2007 m. Kanados GP metu.
Tyrimo metu buvo išbandytos dvi koncepcijos: anglies pluošto vamzdeliai ir supresuotos daugiasluoksnės anglies pluošto plokštės. Nustatyta, jog pirmoji yra efektyvesnė.
„Buvo trys ekipos, kurios pateikė smūgio įrenginius, kurie vėliau buvo naudojami bandymų metu. Paaiškėjo, jog mūsų buvo geriausias“, – sakė „
Red Bull“ bolido inžinerijos skyriaus vadovas Paulas Monaghanas.
Struktūra, kuri nuo kitų metų bus diegiama į abu bolidų šonus, yra sukurta taip, jog smūgio metu palaipsniui sutrupėtų.
„Vamzdis turi bendrą specifikaciją. Kaip komandos juos sumontuos į savo bolidus yra jų pačių reikalas. Statiniai monokoko bandymai parodys jų tvirtinimo stiprumą. Po to komandos pačios nuspręs kaip visa tai integruoti į savo bolidus.“
Specialistas taip pa pridūrė, jog naujoji sistema turėtų padėti komandoms sumažinti išlaidas, kurios panaudojamos atliekant įvairius bolido avarijos testus.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).