2014 m. F-1 tvarkaraštį gali sudaryti ne daugiau nei 20 lenktynių. To priežastis – nuo kitų metų įsigaliosiančios naujosios taisyklės.
Praėjusį savaitgalį F-1 čempionato dalyvės sulaukė preliminaraus 2014 m. tvarkaraščio, kurį sudaro 21 etapas. Jų kiekis gali padidėti, jei į galutinį tvarkaraštį bus įtrauktos lenktynės Niujorke, JAV. F-1 komercijos teisių valdytojas Bernie Ecclestone‘as neatmeta tokio scenarijaus, jog kitąmet gali įvykti 22 lenktynės.
Padidėjusiu varžybų skaičiumi ne itin yra patenkintos „Formulės-1“ komandos. Viena iš priežasčių: daugiau lenktynių – daugiau išlaidų. Tačiau kitų metų sezonas čempionato dalyvėms bus dar sunkesnis.
Remiantis 2014 m. taisyklėmis, per visą sezoną vienas pilotas galės panaudoti penkis naujus V6 variklius. Tai bus rimtas iššūkis net jei 2014 m. F-1 tvarkaraštį sudarys mažiau nei 20 etapų.
Kaip praneša britų „Autosport“, vienas iš variklių gamintojų jau kreipėsi į Tarptautinę automobilių federaciją (
FIA) ir išreiškė nerimą dėl didelio lenktynių skaičiaus kitais metais.
Šio mėnesio gale turėtų vykti Pasaulio autosporto tarybos posėdis. Jo metu bus aptartas 2014 m. F-1 tvarkaraštis. Įvertinus lenktynių skaičių, FIA gali pakoreguoti kitų metų taisykles ir leisti vienam pilotui panaudoti ne 5, o 6 variklius. Federacija turės apsispręsti gana greitai. Pagal Tarptautinio sporto kodekso 199c straipsnį, taisykles gali keisti likus 20 dienų iki paraiškų priėmimo dėl noro dalyvauti F-1 čempionate. Ekipoms paraiškas pateikti bus leidžiama nuo spalio 21 d. Vėliau, norint keisti taisykles, bus reikalingas visų komandų sutikimas.
Kol kas labiausiai abejojama dėl lenktynių Niujorke ir Korėjoje likimo. Nežinia ar kitais metais tikrai bus surengtos varžybos Meksikoje ir Rusijoje. Taigi, jei 2014 m. F-1 tvarkaraštį sudarys 20 arba mažiau etapų, naujosios taisyklės tikrai nebus koreguojamos.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).