4 cilindrų „Formulėje-1“ norėjo „Audi“

4 cilindrų „Formulėje-1“ norėjo „Audi“
logo 2011 Birželio 27 d. 23:21, Rupert Ganzer
„Red Bull“ technikos vadovas Adrianas Newey atskleidė, kad „Formulėje-1“ nuo 2013 m. planuotą įvesti 4 cilindrų turbo variklių standartą inicijavo „Audi“.
Specialisto teigimu, vokiečių automobilių gamintojas šių motorų naudojimo atveju žadėjo įžengti į sportą, tačiau vėliau atsisakė tokių ketinimų.
„Pradinis variklių darbo grupės sprendimas buvo keturių cilindrų turbo variklių įvedimas nuo 2013-ųjų. Tai padaryti ragino „Audi“. Jie sakė ateisiantys į sportą, jei bus naudojami keturių cilindrų turbo motorai. Tai visi ir patvirtino, norėdami pritraukti „Audi“, - BBC atskleidė A. Newey.
„Po to jie nusprendė, kad ne, jie nesivargins, labai ačiū, o mes buvome palikti su keturių cilindrų turbo varikliais“, - teigė „Red Bull“ technikos vadovas.
Praėjusią savaitę „Formulės-1“ variklių gamintojai tarpusavyje sutarė dėl kitokio variklių standarto – 1,6 l V6 turbo motorų – ir nutarė jį įvesti nuo 2014 m.
A. Newey teigimu, tokius agregatus įrengti boliduose bus daug lengviau nei keturių cilindrų vienoje eilėje motorus.
„Iš inžinerinės pusės, keturių cilindrų turbo variklį įrengti bolide nėra lengva – iš esmės, aplink jį reikia suformuoti rėmą, neįmanoma, kad jis taptų struktūrine automobilio dalimi“, - teigė specialistas.
„Lenktyninis V6 – daug patogesnis montavimui motoras. Būtent toks ir bus variklis 2014-aisiais.“
„Dėl sūkių dar diskutuojama, tačiau panašu, kad jie bus apie 14 ar 16 tūkstančių“, - pridūrė jis.
Galutinį žodį dėl naujojo „Formulės-1“ variklių standarto šią savaitę tars Tarptautinė automobilių federacija (FIA).


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983