Buvęs „
Red Bull“ komandos atsarginis pilotas, bandytojas Antonio Felixas da Costa teigia, kad artimiausioje ateityje F-1 bolidų kokpitai neturėtų būti uždari.
Uždarų kokpitų idėją, „
Mercedes“ pasiūlytą „halo“ versiją, ketinama įgyvendinti jau nuo kitų metų. Nors tai ir turėtų pagerinti pilotų saugumą, ne visus sportininkas ši idėja žavi.
„Tai kas įgyvendinama „Formulėje-1“, po 3-5 metų atsiranda ir kituose vienviečių bolidų čempionatuose. F-1 yra kaip pavyzdys kitiems čempionatams“,- kalbėjo FE ir DTM varžybose dalyvaujantis A. Felixas da Costa.
„Gerai, kad F-1 saugumas pasiekė aukštą lygį. Labai retai susiduriame su tragiškais įvykiais. Tačiau aš, kaip pilotas, manau, kad šiame sporte vis dėlto turi išlikti tam tikras pavojaus faktorius. Tai labai pavojingas sportas. Štai kodėl F-1 gali lenktyniauti 20, o ne 100 tūkst. sportininkų. Taip turėtų išlikti ir toliau.“
„Ar uždari kokpitai pagerintų saugumą? Taip. Tačiau kiek laiko „Formulėje-1“ jie nėra naudojami? Būtų buvę šaunu lenktyniauti F-1 praėjusiame amžiuje. Tuomet viskas buvo paprasčiau. Nebuvo tiek daug politikos, kiek yra dabar.“
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).