A. Lottereris: F-1 nebėra tokia, kokia buvo anksčiau

A. Lottereris: F-1 nebėra tokia, kokia buvo anksčiau
logo 2014 Rugsėjo 23 d. 07:50, Caterham
Ne kartą garsiosiose 24 val. Le Mano lenktynėse triumfavęs Andre Lottereris pareiškė, kad dabartinė „Formulė-1“ nebėra tokia, kokia buvo anksčiau.
Vokietis šiemet debiutavo F-1, kuomet vyko lenktynės Belgijos Spa trasoje. Tačiau tai nebuvo pirmas kartas, kuomet minėtasis sportininkas sėdo už „Formulės-1“ bolido vairo. 2002 m., būdamas 21 metų, A. Lottereris buvo F-1 „Jaguar“ ekipos pilotas bandytojas. Tad po ilgos pertraukos šiemet trumpam į F-1 sugrįžęs vokietis turėjo puikią progą pamatyti kaip autosporto karalienė pasikeitė per daugiau nei 10 metų.
Nors A. Lottereris ir džiaugėsi gavęs progą sudalyvauti F-1 lenktynėse, sportininkas neliko itin sužavėtas čempionatu.
„Man tai buvo puiki proga sudalyvauti F-1 lenktynėse“, – pasakojo „Audi“ komandos garbę WEC čempionate ginantis A. Lottereris.
„Lenktyniauti F-1 buvo mano tikslas dar tada, kai buvau jaunas. Nepavyko to padaryti, tačiau esu patenkintas savo gražia karjera. „Audi“ yra vienas puikiausių gamintojų, kuriam galima atstovauti. Gali su jais būti ilgą laiką ir mėgautis tikrai gera karjera.“
„Iš kitos pusės, Japonijoje, „Super Formula“ čempionate, galiu lenktyniauti bolidu, kuris pasaulyje yra vienas greičiausių posūkiuose. Jis toks tikslus, tad norisi, kad lenktynės niekada nesibaigtų. Bolidas daro tiksliai tai, ko tu nori. Abiejų dalykų komabinacija, sporto atžvilgiu, yra labai gera.“
„Kalbant apie žiniakslaidą, F-1 yra visai kitame lygyje. Žmonės, kurie per daug nesidomi automobilių sportu, mano, kad tai vienintelis svarbus dalykas. Tačiau kalbant apie pačias lenktynes, F-1 nebėra tokia, kokia buvo anksčiau. Pajutau tai, kai sudalyvavau Belgijoje vykusiose varžybose. Padangų sukibimas su trasa suprastėjęs, mažiau prispaudžaimosios jėgos posūkiuose. Nebegali spausti akseleratoriaus pedalo iki dugno. Vis dėlto tai buvo gera patirtis.“
„Lenktynės Le Mane yra didžiulis iššūkis, kuris tau suteikia be galo daug emocijų. Net jei ir nugali jose tris kartus, nori tai pakartoti dar ir dar. Stengiesi pagerinti Tomo rekordą – iškovoti 9 pergales. Kita pusė – lenktynės Japonijoje. Nors lenktyniauju ten 10 metų, iki šiol nepavargau nuo tų varžybų.“
„F-1 galėtų būti kitas iššūkis. Tačiau kai tau 33, nori gero iššūkio. Turiu omeny tai, kad norisi atstovauti stipriai, finansinių problemų neturinčiai ekipai 2-3 metus. Tačiau be dabartinių 3-4 F-1 top komandų, šito tau niekas negali pasiūlyti. Prieš 7-8 metus „Formulėje-1“ buvo daugiau gamintojų, dabar tam netinkamas laikas.“
A. Lottereris taip pat išreiškė nuomonę apie tai, kad WEC čempionatas yra daug draugiškesnis ir atviresnis savo sirgaliams nei F-1.
„Čia daugiau žmonių. Čempionatas draugiškesnis ir labiau atviresnis. F-1 uždara zona yra itin tuščia. Joje gali sutikti tik komandų narius ir kelis itin svarbius asmenis.“
„Man, asmeniškai, tos vienos lenktynės buvo puiki patirtis. Tačiau jei F-1 nori patenkinti daugiau savo sirgalių, dabartiniai jos veiksmai toli gražu nėra idealūs. WEC yra daug draugiškesnis čempionatas. Čia požiūris daug nuolankesnis.“


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. Tadux15 565
2. ramasgo 556
3. Dainius Bendikas 556
4. mantioras 554
5. Kęstutis Šimkus 553