„Red Bull“ technikos vadovas Adrianas Newey pripažino, kad jo komanda nepakankamai įvertino Kinetinės energijos regeneracijos sistemos (KERS) svarbą ir sudėtingumą.
„KERS yra sudėtingas projektas, kuriam reikia daug tyrimų ir tobulinimo“, - taip daug problemų šiemet čempionams keliantį įtaisą apibūdino specialistas.
„Nors mūsų sistema ir paremta prieš dvejus metus naudota „
Renault Marelli“ sistema, tačiau ji buvo modifikuota talpinimui mūsų bolide, o pasirinktas talpinimo kelias sukėlė šiek tiek problemų.“
„Eliminuoti jas pasirodė nelengva. Mes tikimės, kad jau supratome, kaip ją prižiūrėti, tačiau vis dar mokomės.“
„Tai ne mūsų sritis. Mes esame aerodinamikos ir važiuoklės gamintojai, o ne KERS“, - pripažino britas.
„Mūsų departamentas yra gana nedidelis, dabar galima sakyti, kiek per mažas, ir šioje srityje yra inercijos. Todėl gana sunku greitai reaguoti į tokią problemą.“
KERS sistemos esmė – išsaugoma stabdymo energija, kurią vėliau galima panaudoti papildomos 80 AG galios šešių sekundžių trukmės spurtams kiekviename rate.
„Red Bull“ patirtis naudojant KERS, lyginant su pagrindinėmis varžovėmis „
Ferrari“ ir „McLaren“, yra labai ribota. Ekipa, kitaip nei šios konkurentės, 2009 m. nenaudojo minėto įtaiso.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).