„
Red Bull“ technikos vadovas Adrianas Newey išreiškė nepritarimą smulkmeniškiems pakeitimams „Formulėje-1“. Tokiu šis specialistas laiko ir pasiūlytą dvigubų difuzorių draudimą, kas, jo nuomone, neturės jokios įtakos lenkimams.
„Nemanau, kad tai (dvigubų difuzorių draudimas – red. past.) turės įtakos lenkimams. Tai suteikė mums daugiau prispaudžiamosios jėgos ir pagreitino bolidus viena sekunde per ratą“, - pažymėjo A. Newey.
„Tai neturės įtakos tam, ar bolidas galės lenkti, ar ne – tai neturi įtakos aerodinaminiams srautams, nuo kurių priklauso iš paskos sekančio bolido galimybės lenkti“, - paaiškino britas.
Specialistas pažymėjo, kad pokyčiai „Formulėje-1“ turėtų būti atliekami gerai į tai įsigilinus, o ne paskubomis ir gerai to neapgalvojus.
„2009-aisiais galiojusios taisyklės buvo priimtos po Lenkimų darbo grupės atliktų išsamių tyrimų. Klausimas, ar jos pasiteisino, ar ne, bet pats procesas buvo teisingas“, - sakė A. Newey.
„Dabar, tuo tarpu, mes ir vėl grįžtame prie smulkmeniškų pakeitimų – dvigubų difuzorių uždraudimo ar šoninių skydelių atsisakymo. Mane erzina tai, kad tai gerai neapgalvojama. Reikia turėti aiškų tikslą ir atlikti tinkamus tyrimus.“
„Formulėje-1“ pokyčiai per dažnai daromi mažai į tai įsigilinus“, - konstatavo „Red Bull“ technikos vadovas.
„Manau, kad to pavyzdys yra ir kuro pylimo draudimas. Galbūt dėl to lenktynės ir bus patrauklesnės, tačiau tai nebuvo gerai apgalvota.“
„Kažkokie žmonės pamanė, kad galima sutaupyti 100 tūkstančių svarų po pasaulį neskraidinant kuro pylimo įrangos. Tačiau, jei tai sumenkins reginį ir lenktynės dėl to bus nuobodesnės, žmonės pradės išjunginėti televizorius ir 100 tūkstančių svarbų tikrai nebus sutaupyta.“
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).