A. Newey: su „Renault“ nematyti šviesos tunelio gale

A. Newey: su „Renault“ nematyti šviesos tunelio gale
logo 2015 Kovo 16 d. 07:15, Red Bull/Getty Images
Praėjusį sezoną „Renault“ varikliai buvo gerokai silpnesni už „Mercedes“. Šiemet atsilikimas šiek tiek sumažėjo, bet vis dar išlieka daug problemų su patikimumu. Australijos GP metu Danielio Ricciardo bolide jau buvo pakeistas variklis ir Adrianas Newey nemano, jog viskas greitai pasikeis.
„Yra pikta, kai esi tokioje padėtyje, kuomet turi variklį, kuris labai atsilieka dėl visokių gedimų, o aiškios šviesos tunelio gale taip ir nematyti. Galime sakyti, kad „Mercedes“ labai gerai padirbėjo, „Ferrari“ sekasi taip pat geriau, o „Renault“ nepavyksta visko suderinti. Tačiau manau, kad tuo pačiu metu ir FIA turi būti šiek tiek aktyvesnė, o ne tokia pasyvi ir teigianti, kad tai ne jų problemos. Jie negali taip pasiduoti, turi būti kažkoks valdymas,“ – teigė britas.
„Renault“ šį sezoną dirba tik su „Red Bull“ koncerno valdomomis komandomis, tačiau A. Newey manymu, yra dar toli iki tobulo bendradarbiavimo.
„Yra viena būti situacijoje, kai nesi konkurencingas, bet matai išeitį iš susidariusios padėties. Ir yra visai kas kitai, kai nesi konkurencingas ir tavo partneris nerodo noro prisidėti,“ – klabėjo „Red Bull“ komandos atstovas.
„Tiesą sakant, nežinau to priežasčių. Atrodo, kad mums yra sakoma, kad jus girdime. Žiemos bandymų metu turėjome 12 dienų ir papildomą filmavimo dieną, per kurias turėjome šešis didelius gedimus. Taigi nuvažiuota distancija buvo labai apribota variklio problemų. O kai pažiūrėjome sukimo momento daviklių duomenis, paaiškėjo, kad turima galia yra tokia pati kaip pernai,“- teigė A. Newey.


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. Tadux15 565
2. ramasgo 556
3. Dainius Bendikas 556
4. mantioras 554
5. Kęstutis Šimkus 553