A. Newey: taisyklių pakeitimai gali panaikinti mūsų pranašumą

A. Newey: taisyklių pakeitimai gali panaikinti mūsų pranašumą
logo 2012 Vasario 06 d. 17:47, Red Bull/Getty Images
Pristatydamas naująjį „Red Bull RB8“ automobilį, čempionų komandos technikos vadovas Adrianas Newey neatmetė galimybės, kad po praėjusio sezono uždraustas išmetamųjų dujų panaudojimas galinio difuzoriaus apipūtimui gali atimti ekipos praėjusius dvejus metus turėtą pranašumą.
„Apribojus išmetamųjų vamzdžių išeinamųjų angų poziciją, praradome išmetimo technologiją, kurią vystėme ir dėl kurios galbūt buvome visų priekyje porą praėjusių metų. Dėl to žiemą reikėjo viską pergalvoti“, – sakė vienas geriausių specialistų „Formulėje-1“.
„Ar tai mus paveiks labiau nei kitus, be abejo, sunku pasakyti. RB7, praėjusių metų bolidą, projektavome apie išmetamųjų vamzdžių poziciją ir tokį kelią tikriausiai buvome pasirinkę vieninteliai, todėl gali būti, kad praradome daugiau nei kiti.“
„Tai parodys tik laikas. Bus gerai išvažiuoti ir atlikti šiek tiek bandymų, tuomet matysime, kokia mūsų padėtis“, – teigė jis.
A. Newey teigimu, dėl išmetimo sistemos pakeitimų teks žemiau nuleisti visą galinę automobilio ašį. Taisyklių pakeitimais specialistas paaiškino ir nekaip atrodančią nosies konstrukciją.
„Tikriausiai vienas iš pagrindinių dalykų yra galinės ašies prošvaisa. Kai naudojame išmetimo sistemą, galėjome galinę ašį pakelti aukščiau. Be to, tokį aukštį bus labai sunku išlaikyti, todėl turėjome sugrįžti ir perprojektuoti automobilį mažesnei galo prošvaisai“, – pasakojo „Red Bull“ technikos vadovas.
„Nosies aukščio apribojimas beveik nepakeitė bendros bolido formos. Išlaikėme beveik tokį patį profilį, tačiau privalėjome nuleisti nosį prieš pat kaktą, kas lėmė, kaip ir daugelio kitų komandų atveju, šiek tiek bjaurią nosies išvaizdą. Bandėme ją kuo gražiau apipavidalinti, tačiau, jei ne taisyklės, tokio sprendimo tikrai nebūtume pasirinkę.“
Tiesa, A. Newey konstatavo, kad nepaisant pokyčių RB8 yra evoliucinis modelis, dar 2009 m. RB5 automobiliu pradėtos koncepcijos tąsa.
„RB8 yra ketvirtoji karta to, ką pradėjome su 2009-ųjų bolidu RB5. Taigi, spėju, tai to automobilio proanūkis“, – sakė specialistas.
[gallery id=912]
Pabaigai, „Red Bull“ technikos guru neslėpė susierzinimo dėl naujomis taisyklėmis įvedamų apribojimų.
„Tiesą sakant, taisyklių apribojimai, tokie kaip išmetimo atėmimas, yra šiek tiek erzinantys, nes tai būtent ir yra apribojimai, tai ne naujos galimybės, tai tiesiog durų uždarinėjimas“, – piktinosi britas.
„Man patinka taisyklių pakeitimai, tačiau ne taisyklėmis įvedami apribojimai“, – pridūrė jis.


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. Tadux15 565
2. ramasgo 556
3. Dainius Bendikas 556
4. mantioras 554
5. Kęstutis Šimkus 553