A. Prostas: N. Rosbergui reikia būti kur kas agresyvesniam

A. Prostas: N. Rosbergui reikia būti kur kas agresyvesniam
logo 2014 Gegužės 15 d. 09:47, Mark McArdle
Laimėjęs Ispanijos GP, Lewisas Hamiltonas asmeninėje įskaitoje trimis taškais aplenkė kolegą Nico Rosbergą. „BBC Sport“ tinklalapyje buvęs keturis kartus pasaulio čempionas Alainas Prostas įsitikinęs, kad kova tarp šių dviejų sportininkų tęsis iki pat šio sezono pabaigos.
- Šiais metais matėme vienos komandos dominavimą, bet galbūt užtenka dviejų pilotų kovos, kad lenktynės būtų įdomios?
- Kažkuria prasme taip. Jei prisimenate, panašių situacijų yra būta ir anksčiau, kai dominuodavo tik su sportininkai, kovoję dėl čempiono titulo. Beje, kartais visai įdomu stebėti, kad dedasi ir peletono gale. Reikia pripažinti, kad „Mercedes“ puikiai atliko visas namų užduotis ir nusipelnė dabartinių rezultatų. Kol kas atrodo, kad dėl titulo kovoja tik du pilotai, tačiau gali atsitikti netikėtų dalykų. Pažiūrėsime. Juk už pergalę skiriami 25 taškai, o paskutinėse lenktynėse galima surinkti ir 50 taškų, todėl reikia kantrybės ir stebėti situaciją.
- L. Hamiltonas laimėjo 4 lenktynes iš penkių. Ką turi daryti N. Rosbergas, kad sustabdytų komandos draugą?
- Ši situacija kažkuo primena tą, kuri buvo Bahreine. Man atrodo, kad tose lenktynėse Nico buvo kiek greitesnis už Lewisą. Nors paskutiniuose ratuose jis kiek jaudinosi dėl bolido būklės, jam pavyko laimėti etapą. Panašiai buvo ir Barselonoje. Hamiltonas yra labai patyręs pilotas, jis moka motyvuoti komandą ir tokiu būdu laimi. Matyt, kad Rosbergui reikia būti kur kas agresyvesniam ir kartas nuo karto laimėti kvalifikaciją. Taip bus lengviau nugalėti lenktynėse, tai turi būti esminiai dalykai. Dėl to, kad užimtų pirmą vietą asmeninėje įskaitoje, Lewisui reikėjo laimėti 4 etapus paeiliui, bet juk situacija gali pasikeisti bet kuriame etape. Be to, yra gedimo ar avarijos tikimybė. Nico kolegai nusileidžia visai nedaug, tačiau dėl to, kad startuoja ne iš pirmos vietos, negali nugalėti.
- Pakalbėkite apie komandas, kuriose teko jums dalyvauti – „Ferrari“ ir „McLaren“. Abiems kol kas nėra pačios geriausios dienos?
- Žinoma, nėra malonu, kai „Ferrari“ ir „McLaren“ nuo lyderių atsilieka visu ratu, ypač Barselonos trasoje... Yra žinoma, kad jei bolidas dirba efektyviai šioje trasoje, vadinasi jis bus geras ir visose kitose. „Ferrari“ ir „McLaren“ atveju taip nėra. Jaučiama, kad šioms komandoms visai nepavyko surasti nieko naujo lyginant su pirmu etapu. Kažkokia prasme tai yra staigmena visiems.
Antra vertus, „McLaren“ naudoja „Mercedes“ variklį, kuris yra pats geriausias šiai dienai, tačiau nežinau, kuriame etape jie galės prilygti stipriausiems. Kitais metais jie žada pakeisti variklių tiekėją, todėl susidurs su dar didesnėmis problemomis. Norint, kad šios komandos sugrįžtų į lyderių pozicijas, gali prireikti kur kas daugiau laiko, nei buvo tikėtasi.
- Ar, jūsų nuomone, šiame sezone kam nors pavyks aplenkti „Mercedes“?
- Kova dėl titulo nebus labai lengva. Žinoma, kad kas nors kuriame nors etape pasivys „Mercedes“, bet ar pavyks juos aplenkti, didelis klaustukas.


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 816
2. Giriby 812
3. mantioras 805
4. Gudas 796
5. Kęstutis Šimkus 794