F-1.LT

Vartotojo zona

Vartotojo vardas:

Slaptažodis:

Prisiminti

Bolidų pristatymai

02.20: Sauber (tech.d.)
02.21: Renault (tech.d.)
02.22: Force India (tech.d.)
02.23: Mercedes
02.24: Ferrari
02.24: McLaren
02.26: Toro Rosso
02.26: Red Bull
02.26: Haas

Bandymai

02.27-03.02: Barselona
03.07-10: Barselona

Pilotų įskaita

2016 rezultatas:
1 N. Rosbergas 385
2 L. Hamiltonas 380
3 D. Ricciardo 256
4 S. Vettelis 212
5 M. Verstappenas 204
6 K. Raikkonenas 186
7 S. Perezas 101
8 V. Bottas 85
9 N. Hulkenbergas 72
10 F. Alonso 54
11 F. Massa 53
12 C. Sainzas 46
13 R. Grosjeanas 29
14 D. Kvyatas 25
15 J. Buttonas 21
16 K. Magnussenas 7
17 F. Nasras 2
18 J. Palmeris 1
19 P. Wehrleinas 1
20 S. Vandoorne'as 1
21 E. Gutierrezas 0
22 M. Ericssonas 0
23 E. Oconas 0
24 R. Haryanto 0

Komandų įskaita

2016 rezultatas:
1 Mercedes 765
2 Red Bull 468
3 Ferrari 398
4 Force India 173
5 Williams 138
6 McLaren 76
7 Toro Rosso 63
8 Haas 29
9 Renault 8
10 Sauber 2
11 Manor 1
Iki Australijos GP liko 30 d. 9 h 18 min. 
fernando alonso singapore renault

Aiškėja 2008 m. Singapūro GP skandalo smulkmenos

2009-09-09 / 20:26:35

Britų „Autosport“ teigimu, galimo 2008 m. Singapūro GP lenktynių surežisavimo skandalo tyrime daugiausiai dėmesio skiriama vienam konkrečiam epizodui – varžybų dieną įvykusiam susitikimui tarp „Renault“ komandos vadovų ir lenktynininko.

Žurnalistų duomenimis, tuometinis šios ekipos pilotas Nelsonas Piquet paliudijo, kad minėto susitikimo metu komandos vadovas Flavio Briatore ir inžinerijos vadovas Patas Symondsas paprašė jo tyčia sudaužyti bolidą, siekiant suteikti pranašumą Fernando Alonso, vėliau laimėjusiam lenktynes. Sportininkas esą pažymėjo, kad taip pasielgė tikėdamasis, jog su juo dar vienam sezonui bus pratęsta sutartis.

Rašoma, kad brazilų lenktynininkas patvirtino, kad jį į šalį pasivedęs P. Symondsas liepė sudaužyti bolidą 13-ame arba 14-ame varžybų rate, po planuoto ispano apsilankymo boksuose, 17-ame trasos posūkyje, taip beveik garantuojant saugos automobilio fazę, nes šioje žiedo vietoje nebuvo kranų, kuriais būtų buvę galima greitai iškelti bolidą.

Italų „Autosprint“ teigimu, tyčinę avariją liudija ir bolido telemetrijos duomenys. Tvirtinama, kad paprastai išvažiuojant iš 17-ojo posūkio, imdavo prasisukti N. Piquet vairuojamo „Renault“ bolido galiniai ratai, dėl ko sportininkas visuomet būdavo priverstas kiek atleisti akceleratorių. Ištyrus surinktus duomenis, esą paaiškėjo, jog prieš pat avariją brazilas laikė pedalą nuspaustą nepaisydamas akivaizdžiai su keliu nesukimbančios galinės ašies.

Teigiama, kad „Renault“ komandos vadovai F. Briatore ir P. Symondsas jau išsiuntė savo paaiškinimus tyrimą atliekančiai Tarptautinei automobilių federacijai (FIA), taip pateikdami savo įvykių versiją. Pranešama, jog pats trišalio susitikimo faktas nėra neigiamas, tačiau F. Briatore atmeta, jog apskritai buvo kalbama apie avarijos sukėlimą, o P. Symondsas tvirtina, kad tokį galimą įvykių scenarijų pasiūlė pats N. Piquet.

„Esu Piquet šeimos reketo auka. Galiu patvirtinti, kad sekmadienio rytą buvau susitikęs su Piquet, tačiau apie tai tikrai nekalbėjome. Taip pat prisimenu, kad Piquet Singapūre buvo labai prastos psichologinės būklės. Be to, yra garso įrašai, kuriuose aišku, kad aš išreiškiau nusivylimą, ekranuose pamatęs Piquet avariją“, – žiniasklaidoje pateikiami tokie F. Briatore žodžiai.

„Tai tiesa, sekmadienio susitikimo su Piquet metu buvo iškelta mintis tyčia sukelti saugos automobilio pasirodymą trasoje, tačiau tai pasiūlė pats Piquet. Tai tebuvo pokalbis“, – taip cituojamas P. Symondsas.

Remdamasis savo šaltiniais, „Autosport“ teigia, jog skandalas prasidėjo liepos 26 d., paskutiniųjų N. Piquet lenktynių „Renault“ ekipoje metu, kai lenktynininko tėvas, triskart „Formulės-1“ čempionas Nelsonas Piquet, kreipėsi į FIA prezidentą Maxą Mosley, pranešdamas jam apie tariamus praėjusių metų įvykius.

Liepos 30 d., tvirtinama, N. Piquet jaunesnysis jau teikė parodymus FIA atstovams Paryžiuje, Prancūzijoje, taip pat davė informaciją išorės tyrėjams iš britų „Quest“ agentūros. Vėliau tyrimą atliekantys asmenys nuskrido į Belgiją, kur lenktynių savaitgalio metu apklausė „Renault“ komandos atstovus.

Galimo 2008 m. Singapūro GP lenktynių surežisavimo skandalas bus nagrinėjamas rugsėjo 21 d. vyksiančiame neeiliniame FIA Pasaulio autosporto tarybos (WMSC) posėdyje. „Renault“ komanda įtariama nesąžiningais veiksmais pakenkusi sporto įvaizdžiui. Galimos bausmės už tokį nusižengimą svyruoja nuo įspėjimo iki pašalinimo iš „Formulės-1“ čempionato.

F-1.lt fanų bendruomonė Facebook:
– Nepraleisk svarbiausių naujienų
– Aptark karščiausius įvykius su savo draugais
– Mėgaukis didelėmis nuotraukomis

Komentarai

Martynukas
2009-09-09 20:30:06
neteisybe gat neliojo piqu isvare
Pranešti moderatoriams
RokiniuZ
2009-09-09 20:33:17
jei tai tiesa, o net jei ir netiesa, nuo siol Piquet tik su PlayStation lenktyniaus
Pranešti moderatoriams
sambobmhs
2009-09-09 20:33:59
martynukai >> pirmiau surankiok normaliai zodzius po to rasinek... ka cia norejai pasakyt?
Pranešti moderatoriams
infinity_F1
2009-09-09 20:35:58
vien tas faktas, kad piqe tevelis sia versija iskele paskutiniuju piqe jaunesniojio lenktyniu metu, kai ka sako.... pats piqe buvo laikomas renault vien del kazkokiu asmeniniu saskaitu tarp piqe tevo ir Flavio. as taip galvoju.
Pranešti moderatoriams
RSchumacher
2009-09-09 20:37:02
Breatore- mes nekalti, nieko nezinau... Symondsas: buvau Pique seimos reketo auka... kazkaip jie nelabai sutare kas kaip turi sakyt... :D
Pranešti moderatoriams
infinity_F1
2009-09-09 20:39:14
na bet jei telemetrija rodo tycinia avarija, tai tikrai neivyko be vadovu palaiminimo, nesvarbu kas tai sugalvojo.
Pranešti moderatoriams
Haris_Zekas
2009-09-09 20:39:50
nu tai kaip manau konkretesniu irodymu nera... O ir telemetrija tokioje situacijoje nemanau kad svarus irodymas, juk nebausi visu komandu is eiles kuriu lenktynininkai nesuvaldys bolidu... Kiek keista sakyti kad visus ratus atleisdavo, o ta rata neatleido, juk gal ta rata kita trajektorija buvo ir tikejosi kad istraux... Manau sakemis ant vandens rasyta kol kas viskas
Pranešti moderatoriams
žiūrovas f-1
2009-09-09 20:41:41
jei kas nors atsitinka blogai tai pike tereikia pasiskust savo teveliui ir viskas pasidarys OK (aisku jo naudai).
Pranešti moderatoriams
Haris_Zekas
2009-09-09 20:42:20
telemetrija tik parodo kad laike gaza, o kodel ji laike tai cia vienas piquet tezino... Gal pamane kad istraux, gal aptemo protas, gal sutrauke raumeni, gal uzstrigo gazas (gedimas) daug manau cia variantu
Pranešti moderatoriams
Xtremez
2009-09-09 20:49:22
O kaip gali telemetrija rodyti avarija kitaip, negu kad per ilgai uzspaustas gazas? Galas negali uzsimesti nepaspaudus per ilgai gazo...jie ka nori, kad butu padaryta avarija bet telemetrija rodytu kad jokio slydimo nebuvo? :))
Pranešti moderatoriams
sQzer
2009-09-09 20:53:11
Briatore: 'Apie tai net nekalbejom' Pėtė: 'Apie tai kalbejom, bet tai liko tik kalbomis' ;DD Megstu siaip as Renault, bet cia jau per ziauru :)
Pranešti moderatoriams
red_speed
2009-09-09 20:54:17
Haris_Zekas > na telemetrija ne tokius F1 grandus pastato i vieta (... cia apie MS monake : )))) .. na bet zinoma - tada bovo tycia, o su pike tai gal ... "pamane" : )))) .. priklauso kokia komanda palaikai : )))
Pranešti moderatoriams
Varadero
2009-09-09 20:59:26
Renault versija aiski: Piquet bande isgelbeti sedyne ir pasiule Symondsui sukelti avarija taip padidindamas Alonso sansus. Kad Symondsas siam pasiulymui dave pritarima tai reikia irodymu. Kok kas telemetrija tik patvirtina kad Piquet tycia sukele avarija. Taigi jam kiek suprantu atsisveikinimas su super licenzija iki gyvos galvos? Jei nebus irodymu kad Symondsas pritare Piquet pasiulymui, tada galima bausti Renault kad po avarijos neinformavo FIA apie savo piloto atlikta tycini nesportini veiksma
Pranešti moderatoriams
red_speed
2009-09-09 21:00:41
sQzer > as ne renuskiu fanas, bet man asmeniskai tai nusisvilpt, rezisavo jie ta avarija, ar nea : ))) .. bet chebryte nors vieningos versijos galetu laikytis, o tai tikrai kazkaip keistai sviecias ... zino nezino, kalbejo nekalbejo .. o dar linksmiau, pats pike pasiule : ))))) ... na tada komandos poziuris i savo pilotus liuks : ))) ... "ei, patai, siandien as liuobsiu i siena, ar nieko pries?" ... "hmmmmm ... daryk ka nori" , o FB tuo metu "ka, ka, ka??? nieko negirdejau ir nezinau: )))))) .. na taip, tai buvo tik pokalbis : ))))
Pranešti moderatoriams
AchE
2009-09-09 21:16:35
Manau po tokiu įvikių Renault tikrai pasitrauks, o labiausiai gaila dėl Massos, tai jam kainavo čiampiono titulą!
Pranešti moderatoriams
MS
2009-09-09 21:20:48
Slykstu skaityti. Dirty Renault.
Pranešti moderatoriams
Zip0
2009-09-09 21:22:16
Vel vaiku darzelis pas renault.. Karta atleido, bet tikiuos baus ir ne tik pirstu pagrumos. O del telemetrijos, jei jis vaziavo kita trajektorija tai yra filmuota. O kad mane pamane tai cia nesamone. Idomu ar bent bande istraukt ta bolida ar nieko nedare. Reik video ziuret.
Pranešti moderatoriams
loo
2009-09-09 21:35:44
Hehe..Antiferraristai, ar prisimenat MS "avariją" Monake? Tada kažkaip nebandėt aiškint, kad neva telemetrija nieko nesako, nėra įrodymų ir pan. šūdo - kaltas ir viskas. :D O dabar giesmelė pasikeitė? ;)
Pranešti moderatoriams
gedas5
2009-09-09 21:37:51
Tai jau pipec Renault'am. Abi pusės jau patvirtino kad apie tai buvo kalbama, daugiau tik detalės. Ir koks skirtumas kas ką pradėjo kalbėt(viena ar kita pusė), svarbu kad nebuvo imtasi veiksmų.
Pranešti moderatoriams
Xtremez
2009-09-09 21:39:23
MS> koks slykstumo laipsnis buvo su MS ir Monaku? Arba su 2002 Austria. Papasakok placiau.
Pranešti moderatoriams
red_speed
2009-09-09 21:39:56
loo > tai giesme ir apie kimio lenkima spa ta pati ... chebra is mcl varo net pajuode kad kimi reik baust, bet kad hamis ta pati padare 07 tai jau vartoma kad jis "tik" 1 aplenke taip .. na o kimi "net" 2 : ))) .. ai, kieno vezime sedi, to ir giesme giedi : ))))
Pranešti moderatoriams
Zeto
2009-09-09 21:49:45
loo>>> ne kiek nepasikeite, nes renault cia gerai susimove su 'dirty' triuku, kaip ir ferari daugybe kartu
Pranešti moderatoriams
Jarno
2009-09-09 22:08:50
Gana akivaizdu, kad Piquet sako tiesą. Dabar įdomu tik kaip baigsis Renault F1 komandai. F1 įvaizdžiui bus blogai ir jeigu Renault F1 pasiliks, ir jei ji pasitrauks. Galėjo Nelsinho ir prilaikyti liežuvį :(
Pranešti moderatoriams
sss
2009-09-09 22:24:54
o kuo sis Renuku poelgis siaip skiriasi nuo 2002 Austrijos Feru poelgio?... Nebent tik, kad Barikas issaugojo sveika tacka...
Pranešti moderatoriams
meshqz
red_speed
2009-09-09 22:45:32
Xtremez, sss > niekuom : )))) todel jums taip pat reiktu nustoti parintis apie garbinguma ar sazininguma - vis durina, visi fyrina visi stengiasi laimeti bet kokia kaina ... gal dabar dasus sventosioms megrgelems : ))) .. dar karta - asmeniskai nieko cia blogo nematau - tik renuskes panasus kopustai ant kupros kaip ir pas mcl'us : ))) tie dar ir 100 limonus uz "nieka" susiplojo : )))
Pranešti moderatoriams
RSchumacher
2009-09-09 22:51:02
sss>> o skyriasi tuom kad tada komandine taktika nebuvo draudziama.... mastom pries kvailai lyginant...
Pranešti moderatoriams
red_speed
2009-09-09 22:51:08
meshqz > na sis renuskiu bajeriukas perspjauna viska! : ))) F.Briatore - "jauneli, plok i siena kad nanditas galetu laimeti vienas gonkes" : )))) .. na ten dar galima izvelgti nora laimeti champa : ))) .. nors esme ta pati
Pranešti moderatoriams
Tobulas
2009-09-09 23:14:05
Prisirinko visokių vaikų į f-1, o jų tėveliai cirkus daro.
Pranešti moderatoriams
MS
2009-09-09 23:49:02
Xtremez> Ka su tavim tokiu diskutuoti kai tu zinai tik viena tiesa. Ir ji visada yra teisinga. Geriausia ginyba - puolimas.
Pranešti moderatoriams
Styga
2009-09-10 01:06:19
Na net patys didziausi asai visokiu kliurkiu yra pridare: http://www.youtube.com/...v=vqT8LMlUQ_w O Piquet pozicija man yra suprantama, jei jam buvo pazadeda kitu metu vieta komandoje... Komanda nesilaike savo zodzio tokiu atv... Bet neaisku kaip is tiesu ten buvo...
Pranešti moderatoriams
VS
2009-09-10 01:54:47
Aš tai nesuprantu kaip telemetrija gali būti įrodymas, kad incidentas sukeltas tyčia. Sako, va stabdė anksčiau tame taške, o dabar 10 metrų vėliau; arba visada atleisdavo gazą, o dabar ne. Manau jei vadovaudamiesi tokia logika pažiūrėtume į visų epizodų, kur pilotai daro klaidas telemetriją, tai galėtume visus apkaltinti tyčinėmis avarijomis. Klaida dėl to ir yra klaida, nes reiškia, kad pilotas kažką padarė kitaip nei reikėjo. O buvo tai tyčia ar ne, deja žino tik jis pats.
Pranešti moderatoriams
Xsas
2009-09-10 02:12:14
Man tai čia eilinis sugedęs telefonas. Kažkas kažką pasakė, kažkas kažką nugirdo, kažkas dar kažką pridūrė, va ir jums situacija, kad Briatore sako viena, o Symondsas kita. Negi jūs tikrai tikit, kad jie jau neaptarė kaip ginsis ir ką sakys... humoristai Jūs.
Pranešti moderatoriams
a9
2009-09-10 02:19:53
Liūdna, iš pradžių maniau, kad tai tik pletkai, bet jai jau Symondsas patvirtino, kad buvo kalbama apie tyčinę avariją, tada prasti Renault popieriai. Jei viskas teisybė, Piquet nusipelnė mažiausiai superlicenzijos atėmimo, o dėl Renault net neįsivaizduoju, nes praeitų metų rezultatus keisti jau negalima.
Pranešti moderatoriams
Prievaizdas
2009-09-10 02:35:57
Oho, smagu :) Sintetinio ispano tetusis sako- po avarijos buvau nusivyles bla bla bla...toks ryklys kaip Breatore tikrai zino kada ir ka sakyt, tad nereikia cia pasakeliu. Graziai surezisuota sintetinio cempiono sintetine pergale. Slykstusis muchquickeris strikes again. Tfu.
Pranešti moderatoriams
IRAs
2009-09-10 08:00:29
Xtremez>>O kaip Monake, MS atveju, iš telemetrijos suprato kad tai ne klaida ????? Rodos klaida ir yra kad važiuoji ne taip kaip įprasta ????
Pranešti moderatoriams
T-Ervis
2009-09-10 08:33:54
Šiaip renukų gailą...bet,pasikartosiu,italiukštį Flavijų pakabinti už kiaušiukų nors kartą būtina.Kas turėjo bent kokį verslo ryšį su italiukščiais mane supras.
Pranešti moderatoriams
CCCCP
2009-09-10 09:08:55
FA manau pradeda vytis MS pagal garbingu pergaliu skaiciu, aisku dar labai toli, bet pradeti reikia:):)
Pranešti moderatoriams
*fisco*
2009-09-10 09:27:36
Susilaikysiu as kol kas, zurnalistu iskraipyti faktai, kerstas, nevykes lenktyninkas, nesusitariantys vadovai ir t.t.
Pranešti moderatoriams
1_Protingas
2009-09-10 09:38:41
CCCCP > nu Alonzą čia kaltint reikia mažiausiai. Ir tai pirmas įvykis. Bet visgi daroma viskas, kad Alonzas būtų tinkamas ferari šoferio vardui..... Bet jei imtumėm ir į Pike lūpas įdėtumėm šumio žodžius po Monako? Gal kitaip atrodytų ir ši situacija?: "Tačiau niekas kitkas, išskyrus mane, tame bolide nesėdėjo, ir be visos informacijos, kurią mes turėjome, ir be mano patirto jausmo bolide, negalima priimti teisingo sprendimo“, – aiškino septyniskart „Formulės-1“ čempionas. „Tačiau turiu pripažinti, kad iš šono tai gali pasirodyti gana keistai. Tačiau tam yra priežasčių. Tuos, kurie mano, kad aš taip bandžiau sugadinti Alonso ratą, turiu nuviltį. Galiu tik atsiprašyti dėl to, kas nutiko, tačiau to nepadariau tyčia. Aš nežinojau, kur tada buvo Alonso, per radijo ryšį man niekas nepranešė, kurioje trasos vietoje jis važiuoja“, – pažymėjo lenktynininkas. „Jau senai supratau, kad praeitis bet kada gali būti panaudota prieš mane. Tačiau visi mes turime dėmių....... " Ai, nu čia apie praeitį Pike neturėtų sakyt - jis jos nelabai turi, o ir neturės, ba manau daugiau nelenktyniaus niekur....
Pranešti moderatoriams
*fisco*
2009-09-10 10:11:16
Styga, super video! aciu. gerai pike "pasitreniravo" apsilimo rate vos nesukule bolido y siena apsilimo rate ir kaip mates gazo neatleido ir tame momente :D
Pranešti moderatoriams
narkozė
2009-09-10 10:27:30
Prievaizdas> tu cia ko katutem ploji? ar FA vardas yra minimas sitam visam reikale? nemanau, kad zinai kazka daugiau, apart to kas yra pateikiama siame puslapyje. gal bent jau isvadu palauk, nors tau turbut vienodai viskas, svarbu parasyt komentara.
Pranešti moderatoriams
Senelis
2009-09-10 10:38:01
Pike geras būdas pasiteisinti dėl savo nemokėjimo vairuoti...Sukeltas skandalas,įrodymų ryškiai pritruks,niekas nebus atitinkamai nubaustas,taip ir pasiliks abejonių lygyje,prisiminkime 2006 Braziliją,kai Fisišela prapjovė Šumio padangą? ...net jei Flavijus ir liepė sukelti avariją,pirmiausia reikia nubausti lenktyninką,ypač jei pats tuom prisipažysta...
Pranešti moderatoriams
narkozė
2009-09-10 10:45:09
Senelis> smagu, kad yra normaliu zmoniu, kurie supranta, kas is tikruju yra objektyvumas. Sutinku, del paties parasytos paskutines pastraipos.
Pranešti moderatoriams
mute
2009-09-10 11:25:10
meshqz, kadangi ryskiai dar nebuvai gimes, kai tai vyko, pasiziurek sita - http://www.youtube.com/...v=0wVsBr3FYFE - ne Ferrari isrado komandine taktika ir ne jie vieni ja naudojo ;)
Pranešti moderatoriams
f1bmw
2009-09-10 11:25:44
1_P> sakai Alonziukas nieko detas :D nu taip varkselis nanditas verkdamas zadejo trauktis is Renuku nes nera pergaliu, Flavijui reikejo vaikui duoti saldaini ;)
Pranešti moderatoriams
Cristiana
2009-09-10 11:55:24
f1bmw>> o tamsta esi isitikines, jog "Alonziuka" sudomino netikras saldainis?;) kol kas nei vienas saltinis nemini, jog Fernando apie tai isvis ka nors zinojo...Be to, niekur nera ir minima, jog rugsejo 21d. i autosporto tarybos posedi yra kvieciamas nors vienas is Renault komandos pilotu, todel dar reiketu palaukti oficialiu irodymu pries ka nors kaltinant;))
Pranešti moderatoriams
1_Protingas
2009-09-10 12:19:21
f1bmw > i kur jis būtų pasitraukęs gal papasakosi? Matyt labai turėjo kur, kad Flavijus taip išsigando ir vietoj to, kad Pikietą būtų pernai išmetęs dar vos ne metus pralaikė...
Pranešti moderatoriams
f1bmw
2009-09-10 12:21:14
Cristiana>> as ir nesakau kad alozas ka nors zinojo bet esu isitikines kad Flavijus sumaste: nori alonzai pergales-bus tau pergale ;)
Pranešti moderatoriams
f1bmw
2009-09-10 12:22:56
1_P> is ten is kur dabar traukiasi
Pranešti moderatoriams
ferrarix
2009-09-10 12:50:59
1p> man labai idomu.. kaip manai kas sioje situacijoje kalciausias? tik nereik vel apie shumi, ok?
Pranešti moderatoriams
narkozė
2009-09-10 13:36:34
f1bmw> du pirmi post'ai - visiskai priestaraujantys vienas kitam, eik pamoku ruost;)
Pranešti moderatoriams
jv
2009-09-10 13:41:17
reik sutikt su Haris_Zakas> visu avariju metu telemetrija parodys kad avarija specialiai, jei vaziuotu tvarkoj, tai ir tos avarijos nebutu, sitas irodimas kaip ir nelb atitinka realybes
Pranešti moderatoriams
1_Protingas
2009-09-10 14:21:03
f1bmw > į kur?
Pranešti moderatoriams
nervuotas
2009-09-10 14:26:26
na va pagaliau briatorė prabilo:DD apie šeimos reketą, o gal jį ne tik piquetų šeima reketavo, bet ir MAFIA?Laikė piketą komandoj gal dėl to, kad šiuo įvykiu jį reketavo?Vargšas briatore..reketo auka:D Piketai ir geri, nieko jie iš šio įvykio turbūt neišloš, tik susigadins reputaciją
Pranešti moderatoriams
Cristiana
2009-09-10 14:29:08
Prievaizdas>> uij, kokie mes pikti;) cia specialiai tau straipsnelis: http://www.autosport.co....php/id/78451 Jei anglu kalbos zinios nekokios, padesiu issiverst;))
Pranešti moderatoriams
kenny_
2009-09-10 14:57:59
Manau, kad ir kaip negraziai elgesi (jeigu elgesi) komanda su Pique, nors tai ir tiesa, taciau pilotui, buvusiam tos komandos dalimi, vertejo, pasielgt vyriskai ir viduje viska issiaiskint, o ne sikti ant komandos.
Pranešti moderatoriams
narkozė
2009-09-10 15:05:30
Cristiana> geras straipsnis. gal kazkiek prigesins tuos kurie cia visa gerkle šaukia, aisku dar ir šis straipsnis, nera 100% garantuojantis, jog Fernando jokia forma nedalyvavo sitam reikale. kaip sergantis uz si pilota, komentuojantis minimaliai, noreciau, kad jis sitoj makalynej nefiguruotu. Kantrybes, jau greitai viska suzinosime;)
Pranešti moderatoriams
Cristiana
2009-09-10 15:30:27
narkoze>> sutinku, jog sis straipsnis nera irodymas, jog Fernando neturejo jokiu ziniu apie tai, kas buvo planuojama(jei isvis tai buvo planuojama) Singapuro GP isvakarese ar likus valandoms iki lenktyniu pradzios..Bet, kaip matome, abieju straipsniu saltinis yra tas pats - "Autosport"..Tad jei keletas "eGzpertu" uz gryna piniga priima pirmaja naujiena, turetu ne neabejoti ir del antrojo straipsnio tiesos;)) o mes, pries ka nors kaltindami, palauksim rugsejo 21 dienos;)
Pranešti moderatoriams
1_Protingas
2009-09-10 16:15:21
Kristina > nepaisant visų prielankumų Alonzui, visgi po vos 1 valandos jis bus paskelbtas ferari dalimi. O su nesuteptu vardu į ferarį nepriima - kuo labiau sintetinis tuo tinkamesnis. todėl nereikia taip aklai ginti, kad nieko nežinojo. Aišku norėtųsi, kad ferari pagaliau pasikeistų, bet kaip matome dar ne laikas.....kol kas sintetiniai ten valdys..... Ta Singapūro pergalė tikrai neverta buvo to purvo bet kuria prasme......dabar šešėlis ant visos karjieros, net ir ant tų metų, kai FIA pati tokiais pačiais metodais šumį ant pjedestalo stūmė, tačiau Alonzas laimėjo.....
Pranešti moderatoriams
red_speed
2009-09-10 16:21:18
T-Ervi > as ir dabar su jais turiu, ir italijoj nemazai laiko praleidziu, bet va taves nesuprantu ... ka tuo norejai pasakyti? ... man asmeniskai jau geriau bendrauti su italais ar ekvadorieciais nei su lietuviu "verslinykais" : )))
Pranešti moderatoriams
AF1
2009-09-10 16:41:27
NP pareiskimo fragmentas (paskutine pastraipa) - In my own team, the engineer of my car questioned the nature of the incident because he found it unusual, and I replied that I had lost control of the car. I believe that a clever engineer would notice from the car’s telemetry that I caused the incident on purpose as I continued accelerating , whereas a “normal” reaction would be to brake as soon as possible.
Pranešti moderatoriams
narkozė
2009-09-10 17:00:43
AF1> geras;)
Pranešti moderatoriams
red_speed
2009-09-10 17:26:36
narkozė > kas cia gero? tipo, kad pike voze i siena su tikslu ... kad tai buvo suplanuota?
Pranešti moderatoriams
T-Ervis
2009-09-10 18:19:35
red_speed >> Vadinasi dar neišdūrė...pakentėk ir išdurs.Gal ir verslas toks tavo,kad mašinėlę kokią uždrožtą nuperki vieną kitą.Šiaip nemoka ir labai nenori mokėti padlos...
Pranešti moderatoriams
red_speed
2009-09-10 19:35:23
T-Ervis > : ))))) .. matai, pasaulis platus ir ivairus, jei nesugebi atsirinkti kas kaip, tai nekaltink kitu ... o zvilgtelk i veidrodi : ))) .. beje, dabar ant pasaulio kazkokia krize sako .. tad gal zmones beda prispaude, neturi jie tau tu pinigeliu grazinti ... va, paskaitau spauda, pakalbu su draugais, tai susidare toks ispudis, kad lietuvos vieni kitiems tik ir skolingi .. nieko, atiduos viena diena : )))
Pranešti moderatoriams
spyxter
2009-09-10 21:10:22
Pikius daro sau antireklamą nerealią. Net jei ir pasirodytų, kad Renault čia kalta, niekas nebenorės turėt reikalų su Piquet. Vienintelis šansas jam bus tėvelio komanda...
Pranešti moderatoriams
T-Ervis
2009-09-11 08:13:58
red_speed >> Matosi kad tu tik moki italiukščiams...vadinasi jie geri.Tau pasisekė...atsirinkai tik gerus italiukščius.
Pranešti moderatoriams
narkozė
2009-09-11 08:51:51
red_speed> taip, kad su tikslu voze i siena. man asmeniskai vienodai kaip kas buvo, as daugiau pergyvenu del kito piloto, kiek daug jis zinojo apie sia dirbtinai/nedirbtinai sukelta avarija. visa kita manes nedomina.
Pranešti moderatoriams

Tavo komentaras

Prieš komentuodami naujienas, privalote prisijungti pasinaudodami savo vartotojo vardu ir slaptažodžiu. Tai padaryti galite įvedę šiuos duomenis į šio puslapio viršutiniame kairiajame kampe, po meniu, esantį prisijungimo bloką. Jei dar nesate užsiregistravęs, tai galite padaryti paspaudę šią nuorodą.
Tapti F-1.LT registruotu vartotoju
Naujienas galite komentuoti ir tapti pilnaverčiu F-1.LT vartotoju dar paprastesniu būdu – prisijungdami per „Facebook“. Tam spustelkite žemiau esantį mygtuką.

Karščiausios naujienos