F-1.LT

Vartotojo zona

PERVESK EUR/GBP Į
LIETUVĄ TIK 0,99£

Įskaitos 2017

# Pilotas Taškai
1 S. Vettelis 141
2 L. Hamiltonas 129
3 V. Bottas 93
4 K. Raikkonenas 73
5 D. Ricciardo 67
6 M. Verstappenas 45
7 S. Perezas 44
8 E. Oconas 27
9 C. Sainzas 25
10 F. Massa 20
11 N. Hulkenbergas 18
12 R. Grosjeanas 10
13 K. Magnussenas 5
14 P. Wehrleinas 4
15 D. Kvyatas 4
16 L. Strollas 2
17 J. Palmeris 0
18 M. Ericssonas 0
19 F. Alonso 0
20 A. Giovinazzi 0
21 S. Vandoorne`as 0
# Komanda Taškai
1 Mercedes 222
2 Ferrari 214
3 Red Bull 112
4 Force India 71
5 Toro Rosso 29
6 Williams 22
7 Renault 18
8 Haas 15
9 Sauber 4
10 McLaren 0
fernando alonso singapore renault

Aiškėja 2008 m. Singapūro GP skandalo smulkmenos

2009-09-09 / 20:26:35

Britų „Autosport“ teigimu, galimo 2008 m. Singapūro GP lenktynių surežisavimo skandalo tyrime daugiausiai dėmesio skiriama vienam konkrečiam epizodui – varžybų dieną įvykusiam susitikimui tarp „Renault“ komandos vadovų ir lenktynininko.

Žurnalistų duomenimis, tuometinis šios ekipos pilotas Nelsonas Piquet paliudijo, kad minėto susitikimo metu komandos vadovas Flavio Briatore ir inžinerijos vadovas Patas Symondsas paprašė jo tyčia sudaužyti bolidą, siekiant suteikti pranašumą Fernando Alonso, vėliau laimėjusiam lenktynes. Sportininkas esą pažymėjo, kad taip pasielgė tikėdamasis, jog su juo dar vienam sezonui bus pratęsta sutartis.

Rašoma, kad brazilų lenktynininkas patvirtino, kad jį į šalį pasivedęs P. Symondsas liepė sudaužyti bolidą 13-ame arba 14-ame varžybų rate, po planuoto ispano apsilankymo boksuose, 17-ame trasos posūkyje, taip beveik garantuojant saugos automobilio fazę, nes šioje žiedo vietoje nebuvo kranų, kuriais būtų buvę galima greitai iškelti bolidą.

Italų „Autosprint“ teigimu, tyčinę avariją liudija ir bolido telemetrijos duomenys. Tvirtinama, kad paprastai išvažiuojant iš 17-ojo posūkio, imdavo prasisukti N. Piquet vairuojamo „Renault“ bolido galiniai ratai, dėl ko sportininkas visuomet būdavo priverstas kiek atleisti akceleratorių. Ištyrus surinktus duomenis, esą paaiškėjo, jog prieš pat avariją brazilas laikė pedalą nuspaustą nepaisydamas akivaizdžiai su keliu nesukimbančios galinės ašies.

Teigiama, kad „Renault“ komandos vadovai F. Briatore ir P. Symondsas jau išsiuntė savo paaiškinimus tyrimą atliekančiai Tarptautinei automobilių federacijai (FIA), taip pateikdami savo įvykių versiją. Pranešama, jog pats trišalio susitikimo faktas nėra neigiamas, tačiau F. Briatore atmeta, jog apskritai buvo kalbama apie avarijos sukėlimą, o P. Symondsas tvirtina, kad tokį galimą įvykių scenarijų pasiūlė pats N. Piquet.

„Esu Piquet šeimos reketo auka. Galiu patvirtinti, kad sekmadienio rytą buvau susitikęs su Piquet, tačiau apie tai tikrai nekalbėjome. Taip pat prisimenu, kad Piquet Singapūre buvo labai prastos psichologinės būklės. Be to, yra garso įrašai, kuriuose aišku, kad aš išreiškiau nusivylimą, ekranuose pamatęs Piquet avariją“, – žiniasklaidoje pateikiami tokie F. Briatore žodžiai.

„Tai tiesa, sekmadienio susitikimo su Piquet metu buvo iškelta mintis tyčia sukelti saugos automobilio pasirodymą trasoje, tačiau tai pasiūlė pats Piquet. Tai tebuvo pokalbis“, – taip cituojamas P. Symondsas.

Remdamasis savo šaltiniais, „Autosport“ teigia, jog skandalas prasidėjo liepos 26 d., paskutiniųjų N. Piquet lenktynių „Renault“ ekipoje metu, kai lenktynininko tėvas, triskart „Formulės-1“ čempionas Nelsonas Piquet, kreipėsi į FIA prezidentą Maxą Mosley, pranešdamas jam apie tariamus praėjusių metų įvykius.

Liepos 30 d., tvirtinama, N. Piquet jaunesnysis jau teikė parodymus FIA atstovams Paryžiuje, Prancūzijoje, taip pat davė informaciją išorės tyrėjams iš britų „Quest“ agentūros. Vėliau tyrimą atliekantys asmenys nuskrido į Belgiją, kur lenktynių savaitgalio metu apklausė „Renault“ komandos atstovus.

Galimo 2008 m. Singapūro GP lenktynių surežisavimo skandalas bus nagrinėjamas rugsėjo 21 d. vyksiančiame neeiliniame FIA Pasaulio autosporto tarybos (WMSC) posėdyje. „Renault“ komanda įtariama nesąžiningais veiksmais pakenkusi sporto įvaizdžiui. Galimos bausmės už tokį nusižengimą svyruoja nuo įspėjimo iki pašalinimo iš „Formulės-1“ čempionato.

 

Tavo komentaras

Komentarai

narkozė
2009-09-11 08:51:51
red_speed> taip, kad su tikslu voze i siena. man asmeniskai vienodai kaip kas buvo, as daugiau pergyvenu del kito piloto, kiek daug jis zinojo apie sia dirbtinai/nedirbtinai sukelta avarija. visa kita manes nedomina.
T-Ervis
2009-09-11 08:13:58
red_speed >> Matosi kad tu tik moki italiukščiams...vadinasi jie geri.Tau pasisekė...atsirinkai tik gerus italiukščius.
spyxter
2009-09-10 21:10:22
Pikius daro sau antireklamą nerealią. Net jei ir pasirodytų, kad Renault čia kalta, niekas nebenorės turėt reikalų su Piquet. Vienintelis šansas jam bus tėvelio komanda...
red_speed
2009-09-10 19:35:23
T-Ervis > : ))))) .. matai, pasaulis platus ir ivairus, jei nesugebi atsirinkti kas kaip, tai nekaltink kitu ... o zvilgtelk i veidrodi : ))) .. beje, dabar ant pasaulio kazkokia krize sako .. tad gal zmones beda prispaude, neturi jie tau tu pinigeliu grazinti ... va, paskaitau spauda, pakalbu su draugais, tai susidare toks ispudis, kad lietuvos vieni kitiems tik ir skolingi .. nieko, atiduos viena diena : )))
T-Ervis
2009-09-10 18:19:35
red_speed >> Vadinasi dar neišdūrė...pakentėk ir išdurs.Gal ir verslas toks tavo,kad mašinėlę kokią uždrožtą nuperki vieną kitą.Šiaip nemoka ir labai nenori mokėti padlos...
red_speed
2009-09-10 17:26:36
narkozė > kas cia gero? tipo, kad pike voze i siena su tikslu ... kad tai buvo suplanuota?
narkozė
2009-09-10 17:00:43
AF1> geras;)
AF1
2009-09-10 16:41:27
NP pareiskimo fragmentas (paskutine pastraipa) - In my own team, the engineer of my car questioned the nature of the incident because he found it unusual, and I replied that I had lost control of the car. I believe that a clever engineer would notice from the car’s telemetry that I caused the incident on purpose as I continued accelerating , whereas a “normal” reaction would be to brake as soon as possible.
red_speed
2009-09-10 16:21:18
T-Ervi > as ir dabar su jais turiu, ir italijoj nemazai laiko praleidziu, bet va taves nesuprantu ... ka tuo norejai pasakyti? ... man asmeniskai jau geriau bendrauti su italais ar ekvadorieciais nei su lietuviu "verslinykais" : )))
1_Protingas
2009-09-10 16:15:21
Kristina > nepaisant visų prielankumų Alonzui, visgi po vos 1 valandos jis bus paskelbtas ferari dalimi. O su nesuteptu vardu į ferarį nepriima - kuo labiau sintetinis tuo tinkamesnis. todėl nereikia taip aklai ginti, kad nieko nežinojo. Aišku norėtųsi, kad ferari pagaliau pasikeistų, bet kaip matome dar ne laikas.....kol kas sintetiniai ten valdys..... Ta Singapūro pergalė tikrai neverta buvo to purvo bet kuria prasme......dabar šešėlis ant visos karjieros, net ir ant tų metų, kai FIA pati tokiais pačiais metodais šumį ant pjedestalo stūmė, tačiau Alonzas laimėjo.....
VISI KOMENTARAI
 
Naujausi komentarai

Karščiausios naujienos