„Aston Martin“ vadovas Andy Palmeris pasidžiaugė, kad gamintojo gretas papildė „Ferrari“ specialistai, kurie bus itin naudingi jei bus nuspręsta gaminti F-1 variklius.
Britų automobilių gamintojas nuo kitų metų taps pagrindiniu „Red Bull“ komandos rėmėju. „Aston Martin“ taip pat domisi naujo variklio formato taisyklėmis, kurios įsigalios nuo 2021 metų. Tiesa, A. Palmerio teigimu, britų automobilių gamintojas į F-1 įžengtų tuo atveju, jei čempionate būtų kontroliuojamos išlaidos.
„Manau, kad techniškai esame pajėgūs tokiam žingsniui. Mums pavyko persivilioti specialistų iš „Ferrari“. Tai reiškia, kad mūsų gretas papildė protingi žmonės, kurie padėtų mums kurti ir gaminti F-1 variklius“, - pasakojo A. Palmeris.
„Bet svarbiausias klausimas - ar išlaidos tokiam projektui būtų priimtinos tokiai kompanijai kaip „Aston Martin“. Tai labai svarbu, nes yra didelis skirtumas tarp tokios mažos kompanijos kaip „Aston Martin“ ir didžiųjų gamintojų „Renault“ arba „Mercedes“. Specialistai, kuriuos mums pavyko prisivilioti, praeityje yra dirbę tiek su F-1, tiek su įprastais automobiliais. Tad turime gana įdomų techninių galimybių mišinį.“
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 1005 |
2. | mantioras | 1001 |
3. | Tadux15 | 1000 |
4. | Kęstutis Šimkus | 991 |
5. | Giriby | 983 |