Ateityje gali būti pakoreguotos variklių taisyklės

Ateityje gali būti pakoreguotos variklių taisyklės
logo 2016 Gegužės 14 d. 00:04, Daimler
Nuo kitų metų įsigaliosiančios naujosios variklių taisyklės gali būti pakoreguotos, jeigu sezono pradžioje skirtumas tarp skirtingų jėgainių išliks per didelis.
Ne taip seniai gamintojai bei Tarptautinė automobilių federacija (FIA) sutarė dėl naujų variklių taisyklių, kurioms įsigaliojus turėtų sumažėti skirtumas tarp čempionate naudojamų jėgainių.
FIA per pirmas kitų metų sezono lenktynes stebės kiekvieno variklio pajėgumą. Jei skirtumas tarp jų ir toliau išliks per didelis, federacija ketina imtis veiksmų.
„Su gamintojais sutarėme dėl proceso. Mes nežiūrėsime vien tik į rato įveikimo laikus“, – pasakojo FIA atstovas Fabrice‘as Lomas.
„Turime reikiamas priemones viską simuliuoti. Tad patys galime paskaičiuoti jėgainių pajėgumus skirtinguose boliduose. Gautą informaciją galėsime paversti į galios indeksą. Turime hibridines sistemas ir vidaus degimo variklius. Tad negalime kalbėti vien tik apie arklio galias. Tai indeksas.“
„Per pirmas tris sezono lenktynes patikrinsime kiekvieną bolidą. Po varžybų išrinksime po geriausią jėgainę iš skirtingų automobilių ir paskaičiuosime vidurkį. Taip po kiekvienų lenktynių galėsime sužinoti kiekvienos jėgainės galios indeksą.“
„Tadą tą indeksą paversime į rato įveikimo laiką Barselonos trasoje ir sužinosime rato įveikimo laiko skirtumus naudojant skirtingas jėgaines.“
Jei skirtumas tarp jėgainių bus didesnis nei 0,3 sek., FIA ketina kreiptis į Strategijos grupę, kuri turės priimti sprendimą dėl to, ką daryti toliau.
„Savo paskaičiavimus pateiksime Strategijos grupei. Ji nuspręs ką daryti toliau. Mes paskaičiavimus atliksime per pirmas tris sezono lenktynes. Vėliau Strategijos grupė ir F-1 Komisija turės priimti sprendimus, kurie įsigaliotų nuo kitų metų.“


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983