„
Red Bull“ atstovai neatmeta galimybės ateityje naudoti tokio dizaino nosį, kokia Jereze vykusiuose bandymuose buvo sumontuota ant „
Williams“ bolido.
Pakitusios nosies taisyklės tapo nemenku galvos skausmu kuriant 2015 m. automobilių aerodinamiką. Kalbama, kad geriausias sprendimas yra „Williams“ naudojama trumpa nosis. Tačiau toks dizainas turi vieną didelį trūkumą – su ja sunku įveikti privalomus avarijos testus. Būtent todėl nemažai komandų galimai pasuko lengvesniu keliu.
„Red Bull“ atstovai neslepia, jog išbandė įvairius variantus ir neatmeta galimybės, kad ateityje jų bolido nosies išvaizda gali pasikeisti.
„Išbandėme kelis variantus. Ta, kurią naudojome Jereze, mums patiko labiausiai“, – pasakojo „Red Bull“ specialistas Robas Marshallas.
„Be jokios abejonės, ateityje tam tikri aerodinamikos elementai tikrai pakeis savo išvaizdą. Komandos paruoš kitokias nosis, sparnus ir dar Dievas žino ką. Tai ką ant bolidų matote pirmomis bandymų dienomis, nebūtinai bus naudojama kituose bandymuose ar lenktynėse.“
R. Marshallas neslepia, kad atliekant privalomus avarijos testus „Red Bull“ buvo susidūrusi su rimtomis problemis, tad viskas klostėsi ne taip, kaip norėjosi.
„Turėjome kelis skirtingus nosių variantus. Avarijų testus pradėjome gana ankstokai. Privalėjome išmėginti lengvesnius bei sudėtingesnius variantus. Buvome susidūrę su tam tikromis problemomis“
„Tiesa ta, kad vos spėjome į bandymus Jereze. Taip nutiko ne dėl problemų, kurios kilo atliekant avarijų testus, o dėl to, kad prie naujojo bolido, kaip įprasta, pradėjome dirbti gana vėlai.“
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).