Atskleista daugiau M. De Villotos avarijos tyrimo detalių

Atskleista daugiau M. De Villotos avarijos tyrimo detalių
logo 2015 Birželio 27 d. 15:06, Maria de Villota
Praėjus mėnesiui nuo Didžiosios Britanijos Sveikatos ir saugos skyriaus (HSE) paskelbto tyrimo pabaigos, buvo atskleista daugiau detalių apie 2012 m. įvykusią „Marussia“ bandytojos Marijos de Villotos avariją.
Prieš kelis metus įvykusio incidento metu, ispanė sunkiai susižalojo ir neteko vienos akies. 2013 m. sportininkė buvo rasta negyva viešbučio kambaryje.
HSE paskelbtose išvadose teigiama, kad avarijos metu M. De Villota šalmu trenkėsi į šalia važiuojamosios dalies stovėjusio vilkiko priekabos pakeliamąją dalį.
Nors praėjusį mėnesį buvo skelbiama, kad prieš incidente dalyvavusius asmenis nebus imtasi jokių veiksmų, sportininkės šeima svarstė galimybę reikalauti kompensacijos už patirtą žalą.
Atlikto tyrimo detalės po kurio laiko pateko į britų žiniasklaidos rankas. Tyrimo dokumentuose teigiama, kad 2012 metų liepos mėnesį M. De Villota dalyvavo bandymuose, kurie tuo metu buvo surengti Cambridgeshire‘o oro uoste.
Grįžusi į laikinąją techninio aptarnavimo zoną, sportininkė atsitrenkė į vilkiko priekabos pakeliamąją dalį, kuri tuo metu buvo pakelta lenktynininkės akių lygyje. Tyrimo dokumentuose pakeliamoji dalis įvardinama, kaip „neįprastai didelė“ tokio tipo vilkikams.
Dokumentuose taip pat rašoma, kad prieš prasidedant bandymams „Marussia“ ekipos inžinieriai atliko tam tikrą instruktažą, tačiau jo metu M. De Villota nebuvo informuota apie tai, kaip ji turėtų elgtis norint tinkamai sustabdyti bolidą. Ispanei bandymų metu taip pat nebuvo suteikta jokios informacijos apie sustojimo procedūrą.
Po atliktų važiavimų, M. De Villotai grįžtant į laikinąją techninio aptarnavimo zoną, užsiblokavo priekiniai bolido ratai.
Bandymų metu automobilyje buvo įjungtas specialus režimas, kurio paskirtis yra apsaugoti variklį nuo galimos žalos, tuo metu palaikė motoro apsukas iki 4,1 tūkts./min. Dokumentuose teigiama, kad sportininkė bandė išjungti nustatytą režimą, tačiau to padaryti jai nepavyko. Rašoma, jog M. De Villota incidento metu taip pat negalėjo iš antros pavaros perjungti į pirmąją.
Tyrimo dokumentuose teigiama, kad bandymų metu ispanė skundėsi inžinieriams, jog pilnai susukus vairą kildavo problemų su sankaba.
Dokumentuose rašoma, kad vilkiko priekabos pakeliamoji dalis „buvo pakelta sportininkės akių lygyje, taip keldama didžiulę grėsmę rimtai susižeisti.“
Iš ligoninės išleista ir pasveikusi sportininkė teigė, kad tikėjosi, jog jai pavyks išvengti susidūrimo ir nematė pakeltos vilkiko priekabos pakeliamosios dalies.
Pranešime teigiama, kad tuometinė „Marussia“ ekipa „pasikliovė anksčiau „Lotus“ bolidus bandžiusios sportininkės sugebėjimais ir patirtimi.“
„Manor“ (buvusi „Marussia“) atstovai atsisakė komentuoti išplatintas HSE tyrimo detales.


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983