Dvi pirmąsias vietas 24 val. Le Mano lenktynėse užėmusiuose „Audi R18 e-tron quattro“ automobiliuose buvo sumontuota „
Williams“ F-1 komandos paruošta hibridinė sistema.
Ištvermės lenktynėms skirtuose boliduose buvo įdiegta ekipos 2009 m. sezonui ruoštos, tačiau taip ir varžybose nepanaudotos ne baterijomis, o smagračiu paremtos KERS sistemos patobulinta ir adaptuota versija.
Šią technologiją vystantis komandos padalinys „Williams Hybrid Power“ turi ir daugiau klientų įvairiausiose srityse. Sistema diegiama keleiviniuose autobusuose, tramvajuose ir traukiniuose.
„Mūsų smagračio technologija pradėjo savo gyvenimą autosporte. Nors vėliau ji buvo pritaikyta įvairiausioms sritimis, autosportas lieka mūsų širdys ir yra aukščiausias mūsų technologijos bandymų poligonas“, – pareiškė padalinio vadovas Ianas Foley.
„Tikimės, kad įrodėme, kad inovatyvios hibridinės sistemos yra ne tik tausojančios aplinką, bet ir suteikia lenktyniniam bolidui papildomą galios postūmį ir taupo degalus.“
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).