„Formulėje-1“ atsiradus hibridniams jėgos agregatams jie iš karto pradėti kritikuoti dėl didelio brangumo, technologijos sudėtingumo ir nepakankamai garsaus garso. Naujieji F-1 savininkai iš „Liberty Media“ jau davė suprasti, kad ateityje „Formulė-1“ gali pereiti prie kitokių variklių ir pirmieji žingsniai šia kryptimi jau padaryti. Penktadienį Paryžiuje įvyks motoristų konferencija, kurioje bus svarstomas techninis reglamentas „Formulės-1“ jėgainėms po 2020 metų.
Vokiečių leidiniui „Spox“ pavyko išsiaiškinti, kad į konferenciją atvažiuos ne tik „Mercedes“, „Ferrari“, „Honda“ ir „Renault“ atstovai, bet ir kompanijos, kurių dabar nėra „Formulėje-1“. Leidinys užsimina apie privačias variklių gamintojų įmones, kai kuriuos japonų gamintojus ir vokiečių „Audi“.
Keletą metų jau skalandė gandas, kad „Audi“ greitai debiutuos „Formulėje-1“, tačiau „dyzelinis skandalas“ JAV privertė „Volkswagen“ koncerną atsisakyti panašių planų. Neatmestina, kad dalyvavimas panašioje konferencijoje bus pirmas žingsnis link to, kad „Audi“ po 2020 metų tikrai debiutuos „Formulėje-1“.
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 1005 |
2. | mantioras | 1001 |
3. | Tadux15 | 1000 |
4. | Kęstutis Šimkus | 991 |
5. | Giriby | 983 |