Vartotojo vardas:

Slaptažodis:


Prisiminti



Tapk mūsų fanu Facebook!

Sekite mus Twitter!
Po Abu Dabio GP:

1 L. Hamiltonas 381
2 N. Rosbergas 322
3 S. Vettelis 278
4 K. Raikkonenas 150
5 V. Bottas 136
6 F. Massa 121
7 D. Kvyatas 95
8 D. Ricciardo 92
9 S. Perezas 78
10 N. Hulkenbergas 52
11 R. Grosjeanas 49
12 M. Verstappenas 49
13 F. Nasras 27
14 P. Maldonado 26
15 C. Sainzas 18
16 J. Buttonas 16
17 F. Alonso 11
18 M. Ericssonas 9
19 R. Merhi 0
20 A. Rossi 0
21 W. Stevensas 0
22 K. Magnussenas 0
Po Abu Dabio GP:

1 Mercedes 703
2 Ferrari 428
3 Williams 257
4 Red Bull 187
5 Force India 136
6 Lotus 78
7 Toro Rosso 67
8 Sauber 36
9 McLaren 27
10 Manor 0
Iki Australijos GP liko 36 d. 23 h 32 min.
2016 m. vasario 12 d., 07:28






Australijos GP
„Albert Park", Melburnas

Trasos rato įveikimas su Jensonu Buttonu:

„Rato pradžioje aš važiuoju įjungęs paskutinę pavarą, tiesiosios pabaigoje greitis siekia 310 km/h, kai aš pradedu stabdyti dešiniajam posūkiui, kurį įveikiu trečiu bėgiu 135 km/h greičiu. Iškart seka kairysis posūkis, kurį įveikiu greitėdamas, maždaug 200 km/h ketvirtu bėgiu. Trumpoje tiesiojoje visą laiką greitėju iki 300 km/h, kol tenka stabdyti iki 80 km/h dešiniajam, antru bėgiu įveikiamam posūkiui.

Jį beveik iš karto pakeičia kairysis pasūkis, kurį turiu įveikti lengvai, maždaug 145 km/h greičiu, įjungęs trečią pavarą. Po to aš įveikiu lengvą dešinį posūkį, link jo važiuodamas apie 215 km/h, o įveikus – virš 280 km/h greičiu. Sekantį dešinį posūkį įveikiu antru bėgiu 130 km/h greičiu.

Tada žiede seka ilgas dešinysis posūkis, kurį aš įveikiu giliai nuspaudęs akseleratoriaus pedalą. Čia mano kūną veikia maksimalios išcentrinės jėgos, posūkyje važiuoju maždaug 265 km/h greičiu įjungęs penktą pavarą.

Galiausiai pasiekiu kažkur 285 km/h greitį ir labai smarkiai stabdau prieš antru bėgiu įveikiamą dešinį posūkį, mano greitis siekia 100 km/h, kai nuo čia seka staigus kairysis posūkis, kuris reikalauja didelio dėmesio sutelkimo, ir aš turiu būti labai atsargus, kai įveikiu jį 180 km/h greičiu, trečiu bėgiu. Baigdamas šią trasos sekciją aš greitėju iki 300 km/h.

Toliau seka greitas ir labai sunkus „chicane“ tipo kairys-dešinys posūkis, kurį aš įveikiu maždaug 120 km/h greičiu prieš kitą pagreitėjimą iki 300 km/h. Sekantis yra vienas iš dviejų sunkių posūkių – antru bėgiu 120 km/h greičiu įveikiamas dešinysis posūkis. Tarp dviejų posūkių mano greitis siekia 230 km/h ir čia važiuoju įjungęs ketvirtą pavarą.

Lieku įjungęs ketvirtą bėgį, tačiau stabdau iki 150 km/h dešiniam posūkiui, po to greitėju iki 245 km/h prieš įjungiant antrą pavarą ir pristabdžius iki 80 km/h įveikiu kairįjį posūkį. Paskutinis, dešinysis posūkis, kuris veda į starto-finišo tiesiąją yra įveikiamas maždaug 150 km/h greičiu. Šio posūkio įveikimas yra lemiamas, jei aš noriu geru greičiu pradėti sekantį ratą.“

Nugalėtojai:

1992: G. Bergeris „McLaren”

1993: A. Senna „McLaren”

1994: N. Mansellas „Williams”

1995: D. Hillas „Williams”

1996: D. Hillas “Williams”

1997: D. Coulthardas „McLaren”

1998: M. Hakkinenas „McLaren”

1999: E. Irvine’as „Ferrari”

2000: M. Schumacheris „Ferrari”

2001: M. Schumacheris „Ferrari”

2002: M. Schumacheris „Ferrari”

2003: D. Coulthardas „McLaren”

2004: M. Schumacheris „Ferrari”

2005: G. Fisichella „Renault”

2006: F. Alonso „Renault”

2007: K. Raikkonenas „Ferrari”

2008: L. Hamiltonas „McLaren”

2009: J. Buttonas „Brawn”

2010: J. Buttonas „McLaren"

2011: S. Vettelis „Red Bull"

2012: J. Buttonas „McLaren"

2013: K. Raikkonenas „Lotus"

2014: N. Rosbergas „Mercedes"

2015: L. Hamiltonas „Mercedes"

Lenkimai:

Dažniausiai lenkimams naudojamos vietos/posūkiai: Jones, Brabham, Albert road, Clark.

Daugiausia lenkimų užfiksuota: apytiksliai vienodai visose minimose vietose.



Melburnas ir Sydney’us tapo pirmais Australijos miestais, kuriuose buvo rengiamos lenktynės. Ir nors jokių specialiai sukurtų trasų nebūta, o lenktyniauta gatvėmis, aerouosto teritorijomis, paplūdymiais ir išdžiuvusių ežerų dugnais, nuo 1920-ųjų metų abu miestai įrengė specialias trasas.

Melburno Motodromas buvo didžiuliu ir labai įspūdingu, bet jo aptarnavimui reikėjo daug lėšų ir žmonių resursų, tad metams bėgant jo buvo atsisakyta.

1953-ais metais buvo pastatyta nauja trasa - Albert Parkas. Geografiškai trasa buvo Melburne, šiek tiek į pietus nuo miesto centro. Jos ilgis buvo beveik 7 km. Nors viskas klostėsi itin puikiai, vietiniai politikai uždarė trasą 1958-ais.

Vėliau lenktynės vyko dar dvejuose trasose – Calderio ir Sandown Parke. Tačiau jose nevyko F-1 čempionato įskaitinės lenktynės.

Australijos „Grand Prix” vardą 1985-ais peremė Adelaide.

Pasikeitus valdžiai prasidėjo derybos su Bernie Ecclestone’u, kad „Grand Prix” lenktynės vyktų Melburne. Tai įvyko 1993-ųjų rugsėjį, bet lenktynės Albert Parke įvyko tik 1996-ais, kai baigėsi kontraktas su Adelaides trasa.

Pirmasis „Grand Prix” Melburne turėjo didžiulį pasisiekimą.

Adresas:

Albert Park

220 Albert Road

South Melbourne

Australia

Tel: (+61) 392587100

Fax: (+61) 396993727

http://www.grandprix.com.au



Trasos ilgis
5,303 km

Ratų skaičius
58

Lenktynių distancija
307,574 km
Kas F-1 nugalės 2016 m.?

L. Hamiltonas 35%
S. Vettelis 40%
N. Rosbergas 10%
K. Raikkonenas 11%
D. Ricciardo 4%
Viso balsų 278

El. pašto adresas:
@f-1.lt
Slaptažodis:




Dar neturi el. pašto
@f-1.lt?
Registruokis!
© 1996-2016 F-1.LT Rašykite el. paštu info@f-1.lt
Privatumo politika