Vartotojo vardas:

Slaptažodis:


Prisiminti



Tapk mūsų fanu Facebook!

Sekite mus Twitter!
Po Rusijos GP:

1 L. Hamiltonas 291
2 N. Rosbergas 274
3 D. Ricciardo 199
4 V. Bottas 145
5 S. Vettelis 143
6 F. Alonso 141
7 J. Buttonas 94
8 N. Hulkenbergas 76
9 F. Massa 71
10 K. Magnussenas 49
11 S. Perezas 47
12 K. Raikkonenas 47
13 J.-E. Vergne 21
14 R. Grosjeanas 8
15 D. Kvyatas 8
16 J. Bianchi 2
17 A. Sutilas 0
18 M. Ericssonas 0
19 P. Maldonado 0
20 E. Gutierrezas 0
21 M. Chiltonas 0
22 K. Kobayashi 0
Po Rusijos GP:

1 Mercedes 565
2 Red Bull 342
3 Williams 216
4 Ferrari 188
5 McLaren 143
6 Force India 123
7 Toro Rosso 29
8 Lotus 8
9 Marussia 2
10 Sauber 0
11 Caterham 0
Iki JAV GP liko 9 d. 11 h 33 min.
2014 m. spalio 24 d., 11:26






Australijos GP
"Albert Park", Melburnas

Trasos rato įveikimas su Jensonu Buttonu:

„Rato pradžioje aš važiuoju įjungęs paskutinę pavarą, tiesiosios pabaigoje greitis siekia 310 km/h, kai aš pradedu stabdyti dešiniajam posūkiui, kurį įveikiu trečiu bėgiu 135 km/h greičiu. Iškart seka kairysis posūkis, kurį įveikiu greitėdamas, maždaug 200 km/h ketvirtu bėgiu. Trumpoje tiesiojoje visą laiką greitėju iki 300 km/h, kol tenka stabdyti iki 80 km/h dešiniajam, antru bėgiu įveikiamam posūkiui.

Jį beveik iš karto pakeičia kairysis pasūkis, kurį turiu įveikti lengvai, maždaug 145 km/h greičiu, įjungęs trečią pavarą. Po to aš įveikiu lengvą dešinį posūkį, link jo važiuodamas apie 215 km/h, o įveikus – virš 280 km/h greičiu. Sekantį dešinį posūkį įveikiu antru bėgiu 130 km/h greičiu.

Tada žiede seka ilgas dešinysis posūkis, kurį aš įveikiu giliai nuspaudęs akseleratoriaus pedalą. Čia mano kūną veikia maksimalios išcentrinės jėgos, posūkyje važiuoju maždaug 265 km/h greičiu įjungęs penktą pavarą.

Galiausiai pasiekiu kažkur 285 km/h greitį ir labai smarkiai stabdau prieš antru bėgiu įveikiamą dešinį posūkį, mano greitis siekia 100 km/h, kai nuo čia seka staigus kairysis posūkis, kuris reikalauja didelio dėmesio sutelkimo, ir aš turiu būti labai atsargus, kai įveikiu jį 180 km/h greičiu, trečiu bėgiu. Baigdamas šią trasos sekciją aš greitėju iki 300 km/h.

Toliau seka greitas ir labai sunkus „chicane“ tipo kairys-dešinys posūkis, kurį aš įveikiu maždaug 120 km/h greičiu prieš kitą pagreitėjimą iki 300 km/h. Sekantis yra vienas iš dviejų sunkių posūkių – antru bėgiu 120 km/h greičiu įveikiamas dešinysis posūkis. Tarp dviejų posūkių mano greitis siekia 230 km/h ir čia važiuoju įjungęs ketvirtą pavarą.

Lieku įjungęs ketvirtą bėgį, tačiau stabdau iki 150 km/h dešiniam posūkiui, po to greitėju iki 245 km/h prieš įjungiant antrą pavarą ir pristabdžius iki 80 km/h įveikiu kairįjį posūkį. Paskutinis, dešinysis posūkis, kuris veda į starto-finišo tiesiąją yra įveikiamas maždaug 150 km/h greičiu. Šio posūkio įveikimas yra lemiamas, jei aš noriu geru greičiu pradėti sekantį ratą.“

Nugalėtojai:

1992: G. Bergeris “McLaren”

1993: A. Senna “McLaren”

1994: N. Mansellas “Williams”

1995: D. Hillas “Williams”

1996: D. Hillas “Williams”

1997: D. Coulthardas “McLaren”

1998: M. Hakkinenas “McLaren”

1999: E. Irvine’as “Ferrari”

2000: M. Schumacheris “Ferrari”

2001: M. Schumacheris “Ferrari”

2002: M. Schumacheris “Ferrari”

2003: D. Coulthardas “McLaren”

2004: M. Schumacheris “Ferrari”

2005: G. Fisichella “Renault”

2006: F. Alonso “Renault”

2007: K. Raikkonenas “Ferrari”

2008: L. Hamiltonas “McLaren”

2009: J. Buttonas “Brawn”

2010: J. Buttonas "McLaren"

2011: S. Vettelis "Red Bull"

2012: J. Buttonas "McLaren"

2013: K. Raikkonenas "Lotus"

Lenkimai:

Dažniausiai lenkimams naudojamos vietos/posūkiai: Jones, Brabham, Albert road, Clark.

Daugiausia lenkimų užfiksuota: apytiksliai vienodai visose minimose vietose.



Melburnas ir Sydney’us tapo pirmais Australijos miestais, kuriuose buvo rengiamos lenktynės. Ir nors jokių specialiai sukurtų trasų nebuta, o lenktyniauta gatvemis, aerouosto teritorijomis, papludymiais ir išdžiuvusių ežerų dugnais, nuo 1920-ųjų metų abu miestai įrengė specialias trasas.

Melburno Motodromas buvo didžiuliu ir labai ispūdingu, bet jo aptarnavimui reikėjo daug lėšų ir žmonių resursų, tad metams bėgant jo buvo atsisakyta.

1953-ais metais buvo pastatyta nauja trasa - Albert Parkas. Geografiškai trasa buvo Melburne, šiek tiek į pietus nuo miesto centro. Jos ilgis buvo beveik 7 km. Nors viskas klostėsi itin puikiai, vietiniai politikai uždarė trasą 1958-ais.

Vėliau lenktynės vyko dar dvejuose trasose – Calderio ir Sandown Parke. Tačiau jose nevyko F-1 čempionato įskaitinės lenktynės.

Australijos “Grand Prix” vardą 1985-ais pereme Adelaide.

Pasikeitus valdžiai prasidejo derybos su Bernie Ecclestone’u, kad “Grand Prix” lenktynės vyktų Melburne. Tai įvyko 1993-ųjų rugsėjį, bet lenktynės Albert Parke įvyko tik 1996-ais, kai baigėsi kontraktas su Adelaides trasa.

Pirmasis “Grand Prix” Melburne turėjo didžiulį pasisiekimą.

Adresas:

Albert Park

220 Albert Road

South Melbourne

Australia

Tel: (+61) 392587100

Fax: (+61) 396993727

http://www.grandprix.com.au



Trasos ilgis
5,303 km

Ratų skaičius
58

Lenktynių distancija
307,574 km
Kaip vertinate pirmąsias FE lenktynes Kinijoje?

Teigiamai 60%
Neigiamai 7%
Neturiu nuomonės 33%
Viso balsų 484

El. pašto adresas:
@f-1.lt
Slaptažodis:




Dar neturi el. pašto
@f-1.lt?
Registruokis!
© 1996-2012 F-1.LT Rašykite el. paštu info@f-1.lt
Privatumo politika
KATINODIENOS.LT
Apgyvendinimas Lietuvoje
Naujienos online eracing.lt
LFS/rF naujienos

EINAM.LT
Renginių anonsas
KAINOS.LT
Kainų palyginimas
SEFORECEPTAI.LT
Skaniausi receptai