B. Bellas: Monake reikia labai nuspėjamo bolido

B. Bellas: Monake reikia labai nuspėjamo bolido
logo 2016 Gegužės 22 d. 23:26, Renault Sport
Renault“ komandos technikos direktorius Bobas Bellas papasakojo apie tai, į kokius aspektus ekipa kreipia didžiausią dėmesį ruošdamasi artėjančiam Monako GP etapui.
- Kokios pagrindinės užduotys yra keliamos inžinieriams, besiruošiant lenktynėms Monako gatvėmis?
- Monake reikalavimai pačiam bolidui nėra jau tokie griežti, o štai lenktynininkų laukia ypač atsakingas darbas – jie privalo ne tik kruopščiai sekti trajektorijas, laikytis toliau nuo sienų, bet ir mokėti pasinaudoti tuo, kad palaipsniui ši trasa tampa vis greitesnė. Pagrindinė užduotis – suteikti pilotui kuo ilgesnį laiką šioje trasoje treniruotis, kad jis galėtų adaptuotis ir jaustųsi užtikrintai , kartu būtų pasiruošęs besikeičiančioms varžybų sąlygoms.
- Trys skirtingi padangų mišiniai ir smarkiai gerėjanti trasos asfalto būklė – ar pasirinkti geriausią lenktynių strategiją bus iš tiesų nelengva?
- Mums iš tiesų teks padirbėti kur kas daugiau nei kitoms komandoms, juolab, kad papildomos sudėties padangos verčia susimąstyti, ypač turint galvoje tai, kad asfalto būklė keistis ir padangų darbas – taip pat. Monakas yra ta trasa, kurioje sukibimas su kelio danga palaipsniui gerėja, o tai yra itin svarbus faktorius renkantis mašinos nustatymus ir galimą taktiką lenktynių metu.
- Kokie bolido reguliavimai reikalingi šioje trasoje?
- Monake reikalingas maksimalus prispaudžiamosios jėgos lygis. Tačiau tokio maksimalus lygio reikia ir daugelyje kitų trasų, todėl dėl to per daug jaudintis neverta. Mes naudosime modifikuotą važiuoklę, nes norime padidinti sukibimą „Loews“, bet tai vyksta kiekvienais metais, todėl pergyventi nėra ko – čia nieko naujo...
Kadangi tai yra labai lėta trasa, aerodinamika turi sąlyginai nedidelę reikšmę, bet svarbu įsitikinti, jog bolidas varžyboms būtų gerai subalansuotas, kad stabdžiai veikia puikiai, o išvažiuojant iš posūkių, mašina gerai įsibėgėja. Svarbu, kad efektyviai dirbtų ir aušinimo sistema. Todėl čia labai svarbu pilotui duoti labai nuspėjamą bolidą, kuris nerodytų jokių netikėtumų požymių.
- Kaip komandai sekėsi per bandymus Barselonoje?
- Pirmą dieną mes nuvažiavome 105 ratus, o antrąją – net 122 ratus – taigi, visai gerai padirbėjome, įvykdėme sau iškeltus uždavinius ir nekreipėme į greičio rezultatus protokole. Mūsų pagrindinis tikslas – buvo metodiškai įvertinti tas naujoves, kurias šiandien mes jau turime. Nors mūsų laukia dar didelis darbas.


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 816
2. Giriby 812
3. mantioras 805
4. Gudas 796
5. Kęstutis Šimkus 794