B. Ecclestone: kol kas nesuradau, kas mane pakeistų

B. Ecclestone: kol kas nesuradau, kas mane pakeistų
logo 2016 Liepos 11 d. 06:55, Red Bull/Getty Images
Interviu oficialiam F-1 Pasaulio čempionato tinklapiui Bernie Ecclestone pasakojo apie savo ateitį, apie tradicines trasas bei „Ferrari“ galimybes kovoje dėl čempiono titulo...
- Pastaruoju metu F-1 kalendoriuje atsiranda vis daugiau miesto trasų. Ar gražūs Monako, Singapūro bei Baku miestų vaizdai yra stipresni už F-1 tradicines trasas?
- Miestų lenktynės yra efektyvesnės, nors jos ir sunkiau surengiamos organizatoriams – miesto trasoje sunku surinkti net 40 tūkst. žiūrovų ir vargu ar šis skaičius kada nors padidės. Miestų etapai visiems yra labai brangūs.
- Jūs labai seniai dirbate šiame sporte, o įvaizdį formuojate jau bene 40 metų. Ar jums ne gaila, kad iš kalendoriaus traukiasi klasikinės trasos?
- Man labiau gaila sirgalių, kurie daugiau niekada neturės šansų pamatyti lenktynių ten, kur jas matėme mes.
- Neseniai „Formulės-1“ tarybos narys, stambaus reklamos holdingo WPP vadovas Martinas Sorrellas sakė, jog jūs esate unikalus, todėl ir nepakeičiamas – iš dalies dar ir dėl to, kad mėgstate pasakyti labai aštrias frazes. O gal už to stovi kokie nors strateginiai išskaičiavimai? Ar jūs jas sugalvojate iš anksto?
- Kartais man tikrai pavyksta pasakyti itin skambias frazes, bet jokių planų ar strategijų dėl to neturiu. Tiesą sakant, aš labai nedaug ką planuoju savo gyvenime. Anksčiau ar vėliau mane vis tiek kas nors pakeis.
- Ar jūs šiuo klausimu jau turite planą?
- Ne, kol kas aš esu labai geros formos. Bet būčiau laimingas, jei būtų surasta man tinkama pamaina, kas veiktų panašiai kaip ir aš ir padėtų man darbe. Bet kol kas aš dar nieko nesuradau.
- Kodėl?
- Todėl, kad visi jie tingėjo dirbti. Juos labiau domino kelionės, susitikimai, pinigai, spauda, o aš sakiau, kad mums labiau reikia buvusio naudotų automobilių pardavėjo. O tie buvę pardavėjai, kuriuos aš suradau, uždirba daugiau nei aš, tai kam jiems ką nors keisti? Dar prieš mėnesį niekas negalėjo įsivaizduoti, kad Didžioji Britanija užsimanys išeiti iš Europos Sąjungos. Aš džiaugiuosi, kad jie tai padarė. Tai yra teisingas sprendimas.
- Ar jūs įsivaizduojate, kokia bus „Formulė-1“ po dešimties metų?
- Neturiu žalio supratimo. Jei jūs prieš 10 metų man būtumėte uždavę šį klausimą, tai aš net nuspėti nebūčiau galėjęs to, kas yra šiandien. Pasaulis labai greitai keičiasi. Jei kas man pradėtų pasakoti apie ateitį, aš vis tiek juo nepatikėčiau.
- „Formulėje-1“ beveik kasmet yra keičiamas reglamentas, ar jūs turite kokį nors techninį konsultantą šiuo klausimu?
- Ne, bet aš visada noriu palengvinti gyvenimą komandoms. „Mercedes“ jėgainė yra puiki, bet tik tuo atveju, jei ją galės naudoti visos to norinčios komandos. Kadangi mes norime pageidavimus laikyti realybe, tai privalome sugrįžti prie F-1 ištakų.
- „Mercedes“ dominuoja čempionate, o tai tikrai nedidina čempionato populiarumo. Daugiau sirgalių labiau myli „Ferrari“. Ar tai kada nors pasikeis?
- „Ferrari“ yra populiari net ir tada, kai pralaimi. Rezultatai neturi didelės reikšmės. Esmė yra prekinio ženklo įvaizdyje.
- Bet paprastai visi myli nugalėtojus. Tai kodėl nemyli „Mercedes“, nors jie ir laimi?
- Todėl, kad beveik visi iš anksto žino, jog vėl laimės būtent jie. Tai nesuteikia absoliučiai jokių emocijų. Dviejų „Mercedes“ pilotų susidūrimas davė abiem milžinišką populiarumą, kuris yra brangesnis už pergales. Mano nuomone tai, kas dabar vyksta „Mercedes“ komandoje – yra labai pozityvu pačiai komandai, jų atvirumas ir tas faktas, kad ekipa leidžia savo pilotams toliau kovoti tarpusavyje – praėjusios savaitės įvykiai Austrijoje gali būti svarbiu momentu, kad šis vardas taptų populiariu.
- Kas šiais metais laimės čempiono titulą?
- Ar galima dar ką nors paminėti apart Lewiso? Manau, kad gali nugalėti ir tas vaikinas, kuris dabar dar pirmauja asmeninėje įskaitoje. Bet aš manau, kad Lewisas laimės vėl. Savo nesėkmių limitą šiame sezone jis jau išnaudojo.
- Ar kitais metais „Ferrari“ su „Red Bull“ galės mesti iššūkį „Mercedes“ ekipai?
- Aš tikiuosi. „Mercedes“ reikėjo duoti motorus „Red Bull“ komandai. Jie to nepadarė ir tai buvo pagrindinė klaida, kurią mes padarėme visoje „Formulėje-1“ per pastaruosius metus. Gali būti, kad pergalė čempionate vis tiek būtų atitekusi „Mercedes“, bet kova būtų buvusi labai aštri.
- Kas trukdo „Ferrari“ kovoti dėl pergalių?
- Jie vėl tapo per daug „itališka“ komanda.
- Daugelis galvoja, kad jiems reikėtų savo bazę perkelti į Angliją, kur yra labai daug talentingų šios srities specialistų. Ar esmė tame?
- Ne. Esmė tame, kaip pas juos viskas yra sudėliota. „Ferrari“ prezidentas Sergio Marchionne labai gerai tvarkosi, stengiasi viską suderinti, bet jis turi per daug atsakomybės sferų. F-1 ekipos vadovo poste reikia būti 24 val. septynias dienas per savaitę, nes čia yra labai daug darbo. Komandos vadovas Maurizio Arrivabene daro viską teisingai, bet aš norėčiau matyti Marchionne kartu su komanda viso lenktynių savaitgalio metu. Tik tada ką nors pavyks jiems padaryti. Jis žino, ko nori ir kaip to galima pasiekti.
- Kas 2017 m. labiau apsunkins gyvenimą „Mercedes“ – „Ferrari“ ar „Red Bull“?
- Kadangi aš labai draugauju su „Red Bull“ vadovais, tai tikiuosi, jog tai bus jie. Bet aš tikiu ir „Ferrari“ sėkme, kadangi visai „Formulei-1“ tai būtų geriau.
- Daugelį domina, kaip jūs vadovaujate „Formulei-1“ skaitmeninių technologijų amžiuje. Kiek valandų per dieną praleidžiate internete?
- Aš iki šiol naudojuosi tik telefonu. AŠ neturiu laiko internetui.
- O ar Bernie Ecclestone turi elektroninį paštą?
- Ne. O kam jis man?


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. Tadux15 565
2. ramasgo 556
3. Dainius Bendikas 556
4. mantioras 554
5. Kęstutis Šimkus 553