B. Ecclestone sutinka su hibridiniais V6 varikliais

B. Ecclestone sutinka su hibridiniais V6 varikliais
logo 2015 Balandžio 20 d. 06:55, Daimler
Bahreine įvyko eilinis variklių gamintojų susitikimas, kuriame buvo atmestas Bernie Ecclestone siūlymas nuo 2017 metų pereiti prie atmosferinių V8 variklių „Formulės-1“ pasaulio čempionatuose.
„Mercedes“ komandos vadovas Toto Wolffas pareiškė, kad komandos sutinka didinti variklių galingumą iki 1000 AG, tačiau paliekant dabartinę V6 hibridinių jėgainių formulę. Atsakydamas į klausimą, ar jis sutinka su tokiu variklių gamintojų pasiūlymu, B. Ecclestone sakė: „Taip, žinoma, bet už kokią kainą? Turi įvykti du dalykai: būtų gerai, jei visos jėgainės pasiektų 1000 AG galią, bet kartu visi gamintojai privalo tiekti jėgos agregatus už priimtiną kainą“.
Bernie taip pat pakomentavo Italijos GP etapo perspektyvas – 2016 metų pabaigoje baigiasi dabar galiojanti sutartis su Monzos autodromu ir B. Ecclestone turi abejonių, ar ši sutartis bus pratęsta. „Pažiūrėsime, kaip toliau vystysis įvykiai, – pareiškė F-1 komercinių teisių valdytojas. – Situacija kažkuo primena tą, kuri įvyko su Vokietijos GP etapu šiais metais. Aš italams jau pasakiau, kad mes puikiai apseiname be lenktynių Vokietijoje bei Prancūzijoje. Mes turime ne vieną kandidatą, kuris norėtų pakeisti varžybas Monzoje“.
Kalbėdamas apie Azerbaidžano GP etapą, B. Ecclestone pareiškė, kad jis 100 proc. įsitikinęs, jog lenktynės Baku 2016 metais įvyks. Tuo tarpu dėl etapo atsiradimo Katare Bernie labai abejoja: „Apie tai geriau klausti jų pačių, bet ar mes mažai turime lenktynių Artimuosiuose Rytuose?“
B. Ecclestone taip pat bandė pakomentuoti gandus apie Lewiso Hamiltono perėjimą į „Ferrari“ komandą: „Jam bus labai sunku tai padaryti, ypač jei jis jau pasirašė naują kontraktą su „Mercedes“ ekipa“.


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983