B. Ecclestone‘as: aš į viską žiūriu praktiškai

B. Ecclestone‘as: aš į viską žiūriu praktiškai
logo 2014 Lapkričio 19 d. 06:55, Red Bull/Getty Images
Pirmadienį „Force India“ komandos vadovo pavaduotojas Robertas Fernley Indijos komandos, o taip pat „Sauber“ bei „Lotus“ vardu Bernie Ecclestone‘ui, FIA prezidentui Jeanui Todtui bei šešių F-1 komandų vadovams nusiuntė laišką, kurioje išreiškė nepasitenkinimą dabartiniu „Formulės-1“ ekonominiu modeliu.
Šiandien komentuodamas susidariusią situaciją pokalbyje su „Press Association Sport“ žurnalistais, Bernie Ecclestone pareiškė, kad jis nesiruošia peržiūrėti dabartinės pinigų paskirstymo schemos.
B. Ecclestone‘as: „Visi jie turi galiojančius kontraktus, po kuriais padėti jų parašai. Jie puikiai žino, ką pasirašė ir kiek pinigų gaus. Tai, ko mes negalime kontroliuoti, tai sumų, kurias jie ruošiasi ir nori išleisti. Štai kur problema.
Versle yra taisyklė, kad jūs analizuojate, kiek pinigų gausite, o po to nusprendžiate išleisti mažesnę sumą, kitaip iškils daug problemų. Dabar aš nejaučiu, kad jie nuėjo normaliu verslo keliu“.
Kita vertus, komercinių teisių valdytojas palaiko kai kurių komandų nepasitenkinimą vis didėjančiomis išlaidomis, ypač variklių kainomis: „aš visiškai su jais sutinku. Aš niekada nelaikiau, kad „Formulei-1“ reikalinga būtent hibridinė jėgainė. Ji nieko nedavė mūsų verslui. Nesupraskite manęs neteisingai, tai yra puikus inžinerinis kūrinys. Gauti tokią didelę galią kartu sunaudojant santykinai mažai degalų – tai neįtikėtina. Bet juk nė viena pasaulio serijinė mašina niekada nenaudos būtent tokių technologijų ir tokių sistemų – tai yra geras kūrinys nebent inžinieriams bei konstruktoriams, kurie gal būt kada nors pagal jas kurs ateities automobilius. O F-1 komandoms jos visai nereikalingos.
Aš nežinau, kur ieškoti kompromiso. Esmė tame, kad aš viską bandau vertinti iš praktinės pusės, variklių kaina nuo 5 milijonų iki dabartinių, todėl komandoms ir savo biudžetų reikėjo išskirti labai daug pinigų. Dauguma komandų nenorėjo dabartinių variklių. Dėl to tie, kas „stūmė“ hibridinių jėgainių idėją, turėtų tiekti variklius senomis kainomis, kokios buvo ir anksčiau. O dabar jie nori kompensuoti išleistas naujiems varikliams kurti lėšas tų sąskaitą, kas yra priverstas iš jų pirkti naujus variklius. Būtina mažinti F-1 išlaidas. Nėra reikalo leisti tiek daug pinigų, bet komandos daro tai, norėdamos nugalėti. Bet kol kas neturiu nuojautos, kad net ir tie, kurie dabar skundžiasi, daro kažkokius rimtus žingsnius norėdami sutaupyti“.
B. Ecclestone‘as pažadėjo susitikti su mažosiomis komandomis Abu Dabyje, nors ir jis nepatenkintas R. Fearnley‘aus kaltinimais, neva „Formulėje-1“ atsirado iš juridinės pusės abejotinas B. Ecclestone‘o, „Ferrari“, „McLaren“, „Mercedes“, „Red Bull“ ir „Willams“ kartelinis susitarimas. Komentuodamas tai, Bernie sakė: „aš tikiuosi, kad jie žino, ką reiškia žodis „kartelis“. Jie kalba visiškas nesąmones. Su panašia problema mes susiduriame ir per susitikimus su komandų vadovais – jie dažnai nežino, apie ką kalba“.


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983