Bandymų draudimas F-1 bus tikslinamas

Bandymų draudimas F-1 bus tikslinamas
logo 2010 Birželio 29 d. 21:08, Getty Images/Toro Rosso
Po „Ferrari“ reveranso prieš Europos GP lenktynes, kai komanda pasinaudojo filmavimo diena bolido patobulinimams išmėginti, ekipos pradėjo diskutuoti apie bandymų draudimo aiškesnį apibrėžimą ir sugriežtinimą.
Skelbiama, kad italų ekipa, likus savaitei iki lenktynių Valensijoje (Ispanija), savo Fiorano (Italija) trasoje surengė trumpus bandymus, kurių metu Fernando Alonso vairavo atnaujintą „Ferrari F10“ bolidą. Italai pasinaudojo tuo, kad, nors bandymai ir yra uždrausti, ekipoms leidžiama surengti trumpus, ribotos distancijos važiavimus reklaminių siužetų filmavimo tikslais.
Toks „Ferrari“ komandos žingsnis sukėlė ne vieno varžovo pasipiktinimą, nors ir šie praeityje nebuvo šventuoliai bei įvairiais tikslais naudojosi panašiomis progomis. „Formulės-1“ ekipų asociacijos (FOTA) prezidentas Martinas Whitmarshas atskleidė, kad rengiamasi aiškiau apibrėžti bandymų draudimą reglamentuojantį susitarimą.
„Nemaniau, kad reikia aiškiau apibrėžti taisykles, tačiau, akivaizdu, kad dėl kai kurių komandų reikia tai padaryti“, - pareiškė organizacijos vadovas.
„Mes išaiškinsime taisykles. Kadangi aš jau to reikalauju, tuomet mes nepanaudosime filmavimo dienos. Mes tiesiog atliksime važiavimo tiesiąją bandymų dieną, taip panaudodami vieną iš mums skirtų dienų. Tai sąžiningas kelias“, - sakė specialistas, vadovaujantis „McLaren“ komandai.
„Formulėje-1“ konkurencija yra labai didelė ir žmonėms bando pasinaudoti visomis įmanomomis subtilybėmis. Kiek aš suprantu angliškai, tai nėra neaiškiai apibrėžta, tačiau kitiems, panašu, atrodė kitaip“, - aiškino britas.
„Mes pašalinsime šį dviprasmiškumą.“
Stefano Domenicali, „Ferrari“ komandos vadovas, stebėjosi tuo, kad varžovai savo nepasitenkinimą išreiškė viešumoje, o ne pasikalbėjo su juo asmeniškai. Tiesa, italas palaikė planus aiškiau apibrėžti bandymų draudimą.
„Manau, kad daug žmonių per daug mėgsta kalbėti“, - sakė S. Domenicali.
„Jei man kas nors nepatinka, aš paimu telefoną ir paskambinu tam asmeniui. Toks mano stilius – aš nesinaudoju jumis, kad ką nors pasakyčiau“, - piktinosi „Scuderia“ vadovas.
„Nepaisant to, manau, kad dėl filmavimo dienos viskas buvo gana aišku. Jei žmonės nori jaustis patogiau, žinau, kad vyksta diskusijos dėl konkretesnio apibrėžimo, ir aš tam visiškai neprieštarauju.“
„Filmavimo diena yra susijusi su tuo, kad mes norime panaudoti mums suteiktus 100 kilometrų tam, kad nufilmuotume medžiagos savo klientams, savo tinklui, savo atstovybėms“, - pabrėžė jis.
„Jei nori atlikti filmavimą, turi sumokėti, ką mes ir padarėme. Jei kam nors tai nepatinka, tuomet jie gali man paskambinti ir aš jiems paaiškinsiu.“
Griežtindamos bandymų draudimą „Formulės-1“ komandos, panašu, tuo pačiu kalba ir apie šių treniruočių sugrąžinimą.
„Būtų teisinga F-1 atlikti bent šiek tiek bandymų“, - kalbėjo M. Whitmarshas.
„Atsižvelgiant į krizę, smogusią ekonomikai ir F-1, mes turėjome imtis ženklių priemonių, tačiau manau, kad dabar galime matyti ir jausti ekonomikos atsigavimo ženklų, todėl tikimės sugrąžinti bandymus“, - atskleidė „McLaren“ vadovas.
„F-1 esmė – važiuojantys bolidai. Manau, kad lenktynininkams patinka bandymai, komandoms patinka vykti į bandymus ir tobulinti bolidus – taigi, manau, kad būtų gerai to imtis ir pamažu, gerėjant komandų būklei, prie to vėl grįžti“, - pridūrė jis.


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. Tadux15 565
2. ramasgo 556
3. Dainius Bendikas 556
4. mantioras 554
5. Kęstutis Šimkus 553