Bobas Bellas: R.S.17 problemos yra susijusios su aerodinamika

Bobas Bellas: R.S.17 problemos yra susijusios su aerodinamika
logo 2017 Balandžio 27 d. 06:54, Renault Sport

Po pirmųjų trijų etapų ir bandymų Bahreino Sakhiro autodorme „Renault“ gamyklinės komandos technikos direktorius Bobas Bellas papasakojo apie tai, kaip jų komanda ruošiasi artėjančioms lenktynėms Rusijoje.

  • Ką galima pasakyti prieš artėjančias lenktynes Rusijoje?
  • Mes išvykstame į Sočį su tam tikru optimizmu. Kol kas sezono eigoje komanda demonstruoja neblogą pažangą. Visų pirma kalba eina apie tai, kad Bahreine abi mašinos atsidūrė dešimtuke pagal kvalifikacijos rezultatus, o taip pat mes uždirbome pirmuosius taškus šiame sezone. Suprantama, priekyje laukia dar daug darbo, bet dabar jau aišku, kad žengtas didelis žingsnis į priekį.
  • Kokias kryptis darbe su bolidu jūs laikote prioritetinėmis?
  • Mes matome, kad šiuom metu kvalifikacijas mes važiuojame geriau nei lenktynes, o tai yra tam tikras simptomas. Apskritai mes išsiaiškinome to priežastis, bet norėdami sukoreguoti šį trūkumą, dirbame ties eile aerodinaminių charakteristikų aspektų ir užsiimame mašinos pakaba. Bahreine jau išbandėme keletą naujienų, tarp kurių ir priekinis sparnas. Visa tai turi padidinti važiuoklės aerodinaminį efektyvumą ir padės pasiekti geresnio lenktynių tempo. Naudinga rengti bandymus trasoje, kurioje ką tik įvyko GP etapas ir dabar mes turime labai daug informacijos palyginamajai analizei.
  • Kodėl jūsų bolidas atrodo geriau kvalifikacijose nei per lenktynes?
  • Pilnoje lenktynių distancijoje R.S.17 nėra tiek geras kaip mes norėtumėme. Ir jei viename kvalifikaciniame rate dar pavyksta susitvarkyti ir naujas padangų komplektas gali kažkiek užmaskuoti balanso trūkumą, tai ilgose ratų serijose lenktynių režimu tai priveda prie rezultatų nestabilumo. Mašina labai nervingai elgiasi įvažiuojant į posūkius, tada jo vidurinėje fazėje iškyla nepakankamo pasukamumo problema, po to vėl jaučiamas nervingumas, o tai apskunkina varančiųjų ratų sukibimo su danga tinkamą paiešką. Jei mes sugebėsime išspręsti šias problemas, tai mūsų pilotai gaus pakankamai efektyvų bolidą. Mes spėjame, kad problemos susijusios su aerodinamika ir mes ieškome sprendimų būtent šioje srityje. Kai tik pasieksime tinkamo balanso įvažiuojant į posūkius, išsiaiškinti su kitoms problemomis bus kur kas paprasčiau. Pozityvu yra tai, kad mašina apskritai yra greita ir tai leidžia neblogai važiuoti per kvalifikacijas. Problema tame, kaip realizuoti mašinos greitį lenktynėse. Bet jei yra geras tempas kvalifikacijoje, tai jo pasiekti lenktynėse yra paprasčiau nei aiškintis su baziniu grečio deficitu.
  • Kokius uždavinius komanda kelia sau Sočyje?
  • Mūsų tikslas Sočyje – žengti kitą žingsnį ir pagerinti rezultatą, parodytą Bahreine. Mus tenkins, jei per kvalifikaciją parodysime tokius pat rezultatus, o per lenktynes važiuosime kur kas geriau.


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. Tadux15 565
2. ramasgo 556
3. Dainius Bendikas 556
4. mantioras 554
5. Kęstutis Šimkus 553