Bolido reguliavimo gidas Spa trasoje su „Lotus F1“ komanda

Bolido reguliavimo gidas Spa trasoje su „Lotus F1“ komanda
logo 2014 Rugpjūčio 16 d. 08:45, LAT Photographic
Prieš lenktynes Belgijos Spa trasoje „Lotus“ komanda papasakojo apie bolido reguliavimo ypatumus.
Priekinis antsparnis.Komanda naudoja sparną su palyginti dideliu prispaudžiamosios jėgos lygiu lyginant su kur kas lėtesnėmis trasomis – taip siekiama išvengti bolido pasukamumo problemų greituose posūkiuose.
Galinis antsparnis. Spa trasoje yra aukšti reikalavimai bolido aerodinaminiam efektyvumui, bet reikia surasti kompromisą tarp mašinos prispaudžiamosios jėgos vidutinio greičio ir greituose posūkiuose antrame sektoriuje bei greičio tiesiosiose. Panašius reguliavimus „Lotus“ naudoja Monrealyje, nors ten trasa visai kitokia.
Pakaba. Greitose trasose pilotai mažiau užvažiuoja ant kelkraščių, todėl bolido pakabos balansas reguliuojamas į didelio greičio pusę.
Stabdžiai. Spa yra nedidelė apkrova stabdžiams, oras nebūna per daug karštas, čia yra tik trys rimtos stabdymo vietos – „La Source“, „Les Combes“ ir „Bus Stop“.
Padangos. Belgijos trasa yra labai reikli padangoms. Oras čia gali būti labai permainingas, o apkrova padangoms yra labai rimta. „Pirelli“ šioms lenktynėms siūlys vidutines (baltas žymėjimas) ir minkštąsias (geltonas) padangas – tokie pat mišiniai buvo naudojami ir Vengrijoje.
Jėgos agregatas. Lenktynės Spa trasoje bus bene pats rimčiausias išbandymas jėgainei šiame sezone, o degalų sąnaudos bus pačios didžiausios. Čia didelė dalis rato yra važiuojama pilnai nuspaudus akseleratoriaus pedalą – nuo „La Source“ iki „Les Combes“ taip važiuojama net 25 sekundes. Su energijos rekuperacija plačiuose ir greituose posūkiuose problemų neturėtų iškilti.


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 816
2. Giriby 812
3. mantioras 805
4. Gudas 796
5. Kęstutis Šimkus 794