Vartotojo vardas:

Slaptažodis:


Prisiminti


Iki Australijos GP liko 104 d. 21 h 34 min.
 






Brazilijos GP
„Interlagos", San Paulo

Trasos rato įveikimas su Giancarlo Fisichella:

„Starto finišo tiesiosios pabaigoje pasiekiu 310 km/h greitį ir labai staigiai stabdau pirmam kairiajam posūkiui, kuris įveikiamas 2-u bėgiu maždaug 105 km/h greičiu.

Iškart po jo seka dešinysis posūkis. Aš jungiu 3-ą pavarą ir jį įveikiu 155 km/h greičiu kartais naudojant akceleratoriaus pedalą, kad išsaugočiau bolido balansą.

Ilgas kairysis posūkis įveikiamas pereinant nuo 3-os iki 5-os pavaros, o tiesiojoje vėl pasiekiu 310 km/h greitį, kol tenka stabdyti ketvirtajam posūkiui, kuris įveikiamas 135 km/h greičiu įjungus 3-ą bėgį.

Šį kairįjį posūkį seka kitas, kurį įveikiu jau 4-a pavara, 240 km/h greičiu. Vėliau tiesiojoje pasiekiu apie 285 km/h greitį ir trasa pasuka dešiniau, šioje vietoje bolido balansas turi būti labai geras. Sekantis dešinysis posūkis yra labai status, jis įveikiamas 1-a pavara 70 km/h greičiu, kitas posūkis, jau į kairę įveikiamas 100 km/h greičiu. Po jo sekanti tiesioji yra labai trumpa ir spėju įsibėgėti vos iki 210 km/h, kai tenka stabdyti prieš lėčiausiai įveikiamą posūkį. Jį įveikiu 1-u bėgiu maždaug 70 km/h greičiu.

Nuo čia seka ilgas kairysis posūkis, įveikiamas 4-a pavara 205 km/h greičiu ir aš vėl turiu būti atsargus dėl bolido balanso šioje vietoje. Prieš paskutinį posūkį mano greitis siekia 255 km/h ir aš įvažiuoju į jį, žinodamas, kad jo įveikimas labai svarbus, įjungęs 2-ą pavarą. Vėliau seka maždaug 650 metrų ilgio sekcija, kurią įveikiu spausdamas akceleratorių iki dugno.

Geras posūkio įveikimas sąlygoja pakankamą greitį starto finišo tiesiojoje ir pateikia puikią galimybę lenkimui prieš pat 1-ą posūkį.”

Nugalėtojai:

1990: A. Prostas „Ferrari”

1991: A. Senna „McLaren”

1992: N. Mansellas „Williams”

1993: A. Senna „McLaren”

1994: M. Schumacheris „Benetton”

1995: M. Schumacheris „Benetton”

1996: D. Hillas „Williams”

1997: J. Villeneuve’as „Williams”

1998: M. Hakkinenas „McLaren”

1999: M. Hakkinenas „McLaren”

2000: M. Schumacheris „Ferrari”

2001: D. Coulthardas „McLaren”

2002: M. Schumacheris „Ferrari”

2003: G. Fisichella „Jordan"

2004: J. P. Montoya „Williams"

2005: J. P. Montoya „McLaren"

2006: F. Massa „Ferrari"

2007: K. Raikkonenas „Ferrari"

2008: F. Massa „Ferrari"

2009: M. Webberis „Red Bull"

2010: S. Vettelis „Red Bull"

2011: M. Webberis „Red Bull"

2012: J. Buttonas „McLaren"

2013: S. Vettelis „Red Bull"

2014: N. Rosbergas „Mercedes"

2015: N. Rosbergas „Mercedes"

Lenkimai:

Dažniausiai lenkimams naudojamos vietos/posūkiai: Descida do Sol, Subida do Logo, Bico de Pato

Daugiausia lenkimų užfiksuota: Descida do Sol



Pirmos automobilių lenktynės San Paulo mieste buvo surengtos 1936-ais metais, bet F-1 lenktynės Interlagos trasoje 1971-ais metais sukėlė tikrą audrą. Pasisiekimas buvo stulbinantis, nors tai ir nebuvo įskaitinės čempionato lenktynės.

Trasos statybos prasidėjo 1938-ais, kai šioje vietoje buvo planuota pastatyti gyvenamųjų namų kompleksą, bet išanalizavus vietovę pasirodė, jog ji netinkama statyboms. Taigi vietoj namų buvo pastatytas lenktynių žiedas – Interlagos.

Brazilo Emersono Fittipaldi sekmė ir dviejų neįskaitinių F-1 čempionato etapų pasisiekimas 1971-1972-ais metais pastumė FIA skirti Brazilijai „Grand Prix” lenktynių statusą. Tai ivyko 1973-ais ir tą GP laimėjo butent E.Fittipaldi.

Fittipaldi laimėjo ir 1974-ųjų lenktynes, bet kitąmet jo tėvynainis Carlosas Pace įrašė savo pavardę į laimėtojų sąrašą.

1978-ais Brazilijos GP vyko Jacarepague žiede, kitais metais vėl sugrįžo į Interlagos trasą, bet nuo 1981-ųjų metų GP lenktynės vėl vykdavo Jacarepague trasoje.

Pakilus Ayrtono Senna’os žvaigždei ir Luizai Erundinai tapus San Paulo mere, lenktynių sugrįžimas į miestą vėl tapo įmanomas. Su Senna buvo kosultuotasi dėl trasos konfigūracijos pakeitimų.

Pasikeitė kelios trasos sekcijos, starto finišo tiesiosios pabaigoje buvo sukonstruotas staigus kairysis posūkis ir S-formos posūkių sekciją, kurį vėliau buvo pavadinta Senna’os vardu.

Darbai baigėsi 1989-ųjų pabaigoje ir 1990-ais metais Interlagos žiede vėl vyko „Grand Prix” lenktynės, kurias laimėjo A.Prostas. Vietinis herojus A.Senna pasiekė pergales kitąmet bei 1993-ais.

Adresas:

Autodromo Carlos Pace

Av. Teotonio Vilela

267 - Interlagos Sao Paulo (SP)

Brasil

Tel: +5511 3329-4686

Fax: +5511 3812-4079

http://www.gpbrasil.com.br

Bilietai į Brazilijos GP



Trasos ilgis
4,309 km

Ratų skaičius
71

Lenktynių distancija
305,909 km