Brazilijos lenktynės dažnai atneša siurprizų

Brazilijos lenktynės dažnai atneša siurprizų
logo 2014 Lapkričio 07 d. 06:55, Pirelli
Brazilijos lenktynės dažnai atneša siurprizų
Berndas Maylanderis, nepakeičiamas „Formulės-1“ saugos automobilio vairuotojas, pakomentavo JAV GP rezultatus ir pasvarstė apie situaciją F-1 čempionate likus dviem lenktynėms iki finišo...
B. Maylanderis: „Džiugu, jog Ostine mes pamatėme ne vieną įdomią dvikovą, kurios eilinį kartą pademonstravo, kad F-1 pilotai trasoje elgiasi labai įvairiai. Iš vienos pusės, čempionate yra labai patyrę Fernandas Alonso bei Jensonas Buttonas, du pasaulio čempionai, kurių kova visuomet puošia varžybų savaitgalius, nors jie visuomet stengiasi kuo mažiau rizikuoti ir niekuomet nesivelia į kontaktinę kovą.
Iš kitos pusės, buvo pavyzdžių, kai kur kas jaunesni pilotai elgės labai grubiai, dar gerai, kad niekas nenukentėjo. Bet lenkimas, kurį atliko Lewisas Hamiltonas, buvo padarytas labai švariai. Kaip paaiškėjo vėliau, N. Rosbergas susidūrė su ERS sistemos aktyvacijos problema. Galiausiai dabar „Mercedes“ komandos viduje vykstanti kova lygi 10:4 rezultatui L. Hamiltono naudai, o likus dviem etapas iki čempionato finiško britas pirmauja 24 taškais. Jei viskas klostysis normaliai, manau, kad Lewisą netrukus reikės sveikinti su čempiono titulu. Nico Amerikoje geriau pasirodė kvalifikacijoje, pagal iškovotas „pole“ pozicijas Lewisą jis lenkia 9:7 rezultatu. Bet L. Hamiltonas kur kas stabiliau važiuoja per lenktynes. Ir nors titulo karūna dar nelaimėta, Lewisas Ostine padarė jai rimtą paraišką.
Taigi, Nico 2014 m. geriau pasirodo šeštadieniais, o Lewisas per sekmadienio lenktynes. Sezono pradžioje aš galvojau, kad viskas bus atvirkščiai, nes man atrodė, kad vokietis geriau moka tvarkytis su padangų problemomis, jis turi kur kas ekonomiškesnį vairavimo stilių. Pasirodo, kad aš klydau. Ir ne tik aš.
Lenktynės Brazilijoje dažnai pateikia siurprizų. Pakanka prisiminti dramatiškus 2008 m. įvykius, kai Felipe Massa pirmas kirto finiško liniją ir apie 30 sek. save laikė pasaulio čempionu, bet paskutiniuose distancijos metruose L. Hamiltonas aplenkė Timo Glocką, finišavo penktas ir to pakako titului iškovoti. Trasoje San Paule visuomet vyksta įtempta kova, kadangi ten net ir be DRS sportininkai turi nemažai šansų lenkti. Trasa ten puiki, be to, varžybų baigčiai dažnai įtakos turi oro sąlygos. O publika ten dažniausiai tribūnose šoka sambo, tai nepakartojamas vaizdas. Publikos numylėtinis F. Massa šiemet turi neblogus šansus podiumo vietai ir įsivaizduoju, kaip karštai jį ten palaikys žiūrovai.
Viena, ko Brazilijai dar reikėtų, tai autodromo infrastruktūra. Boksų kompleksas ten aiškiai per mažas ir juos reikėtų rekonstruoti. Įvažiavimas į techninio aptarnavimo juostą irgi ne idealus, ten ryškiai per daug nelygi danga, nors pernai niekas iš pilotų tuo nesiskundė. Kita vertus, šiemet toli gražu ne visi boksai bus užimti, nes nebus „Marussia“ bei „Caterham“ komandų, todėl prie starto stos tik 18 mašinų. Belieka tikėtis, kad minėtosios dvi komandos atvažiuos į finalines lenktynes Abu Dabyje, todėl, kad „Formulei-1“ reikia įvairovės.
Beje, finalinių sezono lenktynių metu mes galime sulaukti siurprizų. Pavyzdžiui, 2010 metais mes matėme, kaip F. Alonso užstrigo už Vitalijaus Petrovo „Renault“, o tai iš dalies padėjo Sebastianui Vetteliui tapti pasaulio čempionu. Viena galu pasakyti: kas beatsitiks Brazilijoje, šių metų čempiono likimas spręsis finalinėse varžybose Abu Dabyje.


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983