C. Abiteboulas: mes galime susirasti kitus klientus

C. Abiteboulas: mes galime susirasti kitus klientus
logo 2015 Balandžio 04 d. 06:55, Getty Images
Australijoje „Red Bull“ atstovai smarkiai kritikavo „Renault“ variklių konstruktorius už tai, kad prancūzai nesugebėjo komandai duoti konkurencingo jėgos agregato.
Po Malaizijos etapo šis konfliktas beveik išblėso, tačiau „Renault Sport F1“ vykdomasis direktorius Cyrilas Abiteboulas pareiškė, kad jų kompanija neleis, jog partnerių pasisakymai pažeistų variklių tiekėjų reputaciją. C. Abiteboulas dar pridėjo, kad reikalui esant, jie gali susirasti naujus klientus „Formulėje-1“ arba visai pasitraukti iš šių lenktynių.
C. Abiteboulas: „Mes progresuojame, norėdami pasiekti kuo didžiausios sėkmės, mes taip pat turime kuo greičiau pergyventi krizinius santykius su „Red Bull“. Manau, kad dabar abi pusės nori juos pagerinti ir pasiekti kuo didesnio efektyvumo iš šio bendradarbiavimo. Mes turime kontraktą iki 2016 m. pabaigos ir mūsų tikslas yra siekti jo pratęsimo. Tai gerai, kadangi tai leidžia susimąstyti apie mūsų tarpusavio santykių perspektyvas.
Spėju, kad mes susidūrėme su problemomis dėl to, kad nei „Renault“, nei „Red Bull“ nesupranta, kaip toliau turi vystytis tarpusavio santykiai, todėl artimiausiais mėnesiais mes daug laiko skirsime svarstymams, kas galėtų vykti po 2016 metų. Paskutinėmis savaitėmis „Red Bull“ buvo nusivylusi, abi pusės pasakė labai daug nemalonių žodžių, bet atėjo laikas judėti toliau. Mes esame pasirengę kartu tiek laimėti, tiek ir pralaimėti, bet negalime priimti vieno dalyko – jei bus kenkiama mūsų kompanijos reputacijai.
„Formulė-1“ – yra atvira rinka ir turint galvoja kitų komandų komercinę padėtį, aš esu įsitikinęs, kad, reikalui esant, mes susirastumėme kitus klientus. Tačiau tai nėra tas įvykių vystymosi scenarijus, kurį mums norėtųsi matyti. Atvirkščiai, mes norime plėtoti bendradarbiavimą su „Red Bull“, tačiau tai nereiškia, kad mūsų ateitis 100 proc. siejama tik su „Red Bull“.
Jeigu yra galimybė dalyvauti „Formulėje-1“ kitame formate, tai kodėl jos neišbandyti? Tačiau formato pakeitimas galimas tik tuo atveju, jei rinkodarinė nauda būtų didesnė. Yra būtinas išlaidų balansas, nes pavyzdžiui, gamyklinės komandos išlaikymas kainuoja kur kas brangiau.
Mes galime pasilikti, jei laikysime tai naudingu mums, arba visai išeiti iš „Formulės-1“, jei nuspręsime, kad dalyvavimas kitose automobilių sporto varžybose tinka mus labiau. Mes norime pasilikti F-1 pasaulio čempionate, tuo neverta abejoti – automobilių sportas visuomet buvo labai svarbi „Renault“ marketinginės politikos dalis rinkose, kurios yra patrauklios mūsų kompanijai.
Mes planuojame agresyvią reklaminę kompaniją propaguodami mūsų sportinius modelius tose rinkose, kur „Formulė-1“ yra populiari, todėl esant tokiam požiūriui, yra prasmės dalyvauti F-1 čempionate. Tačiau jei mes iš šių lenktynių negausime tikėtino rezultato, tai nėra prasmės čia likti. Pasaulyje yra daug garsių automobilių gamintojų, tokių kaip „Volkswagen“ ir „Audi“, kurie nėra atstovaujami „Formulėje-1“. Jų pavyzdys demonstruoja, kad galima būti sėkmingu ir nedalyvaujant F-1 pasaulio čempionate“.


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 816
2. Giriby 812
3. mantioras 805
4. Gudas 796
5. Kęstutis Šimkus 794