C. Abiteboulas: mes nepadarysime variklio garsesniu

C. Abiteboulas: mes nepadarysime variklio garsesniu
logo 2018 Vasario 18 d. 06:00, Renault Sports

2021 metais „Formulė-1“ turi pereiti prie naujos kartos variklių ir diskusijos apie naują Techninį reglamentą jau vyksta nė vienas mėnuo. Viena iš užduočių, kurią gamintojams teks išspręsti – surasti būdą padidinti variklio garsą, tačiau „Renault“ komandos vykdomasis direktorius Cirylas Abiteboulas mano, kad panašūs pakeitimai prieštarauja pačiai hibridinės jėgainės koncepcijai.

„Tenka pripažinti, kad mes nepadarysime motorų kur kas garsesniais, - pripažino Abiteboulas pokalbyje su Kanados radiju. – Garsas tai yra energija. Jei mums reikia galingų variklių su mažomis degalų sąnaudomis, tai mes privalome turėti galimybę panaudoti visą energiją. Jei mes pabandysime energiją paversti garsu, tai negalėsime pasiekti gerų rezultatų jėgainės efektyvumo prasme. Tai vienas kitam prieštaraujantys tikslai“.

Cirylas Abiteboulas taip pat mano, kad laikui bėgant sirgaliams baigsis nostalgija dėl V10 ar V8 variklių garso: „Tai kartų kaitos problema. Po kažkurio laiko atsiras sirgaliai, kurie niekada negirdėjo V10 ar V8 variklių garso. Jiems santykinai tylus variklis taps norma. Jie pripras prie kitų garsų: padangų švilpimo, kurį duoda mechaninis sukibimas su trasos danga, taip pat aerodinaminio triukšmo.

Problema ta, kad mes gyvename technologijų kaitos epochoje ir su tuo yra sunku susitaikyti. Galiausiai visa tai tėra tik laiko klausimas. Gali būti, kad permainos „Formulėje-1“ įvyko labai greitai, bet čempionatas visuomet lenkė laiką  - ir mes su tuo turime susitaikyti“.



Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. Tadux15 565
2. ramasgo 556
3. Dainius Bendikas 556
4. mantioras 554
5. Kęstutis Šimkus 553