„Pirelli“ padangų gamintojas prieš Italijos GP atskleidė, kad Nico Rosbergo ir Sebastiano Vettelio padangų sprogimai SPA trasoje buvo dėl išorinio poveikio – kontakto su nuolaužomis trasoje. Po šių įvykių ir diskusijų tarp „Pirelli“ ir F-1 komandų, buvo priimti sprendimai, kurie lemia didesnį saugumą ir mažina padangų sprogimų tikimybę.
„
Red Bull“ ekipos vadovas Christianas Horneris mano, kad žvyro saugumo zonas pakeitus asfaltuotomis, lenktynininkai agresyviau įveikia posūkius tuo pačiu suteikiant didesnį krūvį padangoms.
„„Pirelli“ darbas nėra lengvas, nes kiekviena trasa, į kurią vykstame, yra skirtinga, skirtingi ir trasos kraštai. Pilotai dabar išnaudoja trasas labiau nei anksčiau, nes mažėja žvyro saugumo zonose ar jos didėja. Savaime suprantama, kad kiekvienas lenktynininkas stengsis pasinaudoti tuo, kas gali leisti jam įgyti pranašumą. Jei pažiūrėtumėme į Eau Rouge posūkį, tai jis labai skiriasi nuo to koks jis buvo prieš 10 metų,“ – teigė „Red Bull“ ekipos vadovas.
„Visi atvirai išreiškė savo abejones ir išsakė rūpimus klausimus, o „Pirelli“ pasiūlė labai reikšmingų dalykų. Taigi vyrauja palanki atmosfera pažangai pasiekti,“ – sakė C. Horneris.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).