C. Horneris: „Formulė-1“ negali būti „Ferrari“ įkaite

C. Horneris: „Formulė-1“ negali būti „Ferrari“ įkaite
logo 2018 Kovo 13 d. 06:00, Unsplash

Ženevos automobilių salone Sergio Marchionne pareiškė, kad „Liberty Media“ nieko nesigaudo technikoje, todėl turi pasitikėti komandomis kuriant naująjį Techninį reglamentą. Dabar „Red Bull“ komandos vadovas Christianas Horneris pareiškė, kad panašus pareiškimas yra nepagarbos Rossui Brawnui pasireiškimas.

Christianas Horneris: „Aš manau, kad tai nepagarbos Rossui Brwanui apraiška, vienam iš geriausių „Formulės-1“ inžinierių ir F-1 sporto direktoriui. Aš manau, kad „Liberty Media“ supranta reikalo esmę ir teisingai svarsto. Galų gale tai yra jų verslas ir jie turi spręsti, kas yra gerai. Tai gali būti gerai ar blogai mums, „Ferrari“ ar „Mercedes“, bet būtent „Liberty“ turi spręsti, kokią jie nori matyti „Formulę-1“. Čia neišvengsime konfliktų. FIA ir FOM turi kartu kurti naują reglamentą ir tik po to komandos turi nuspręsti, ar nori jie dalyvauti esant tokioms taisyklėms ar ne. 

Mes nesiruošiame daryti kokios nors įtakos rengiant 2021 metų reglamentą. Šiam čempionatui vadovauja FIA ir FOM ir jie patys turi suprasti, ko jie nori pasiekti. Visiems reikia, kad „Ferrari“ pasiliktų „Formulėje-1“ – su ja šaunu kovoti trasoje, juk tai yra legendinė komanda, bet negalima leisti, kad „Formulė-1“ taptų „Ferrari“ įkaite.

Bernie Ecclestone sukūrė visą šį verslą: jis daug ką žinojo ir puikiai gaudėsi istorijoje. Nors „Liberty Media“ – naujokas šiame reikale, jo žmonės neblogai su viskuo tvarkosi, jie turi šviežią požiūrį į situaciją, tačiau jie turi daryti pataisas į čempionato istoriją.

Kai dėl mūsų bendradarbiavimo su „Renault“ perspektyvų, tai pagal vertinimus reikia palaukti iki pirmųjų lenktynių – pažiūrėsime, kaip elgiasi jų varikliai. Kai iškyla problemos dėl jėgainės galios trūkumo, mums tai tenka kompensuoti važiuoklės sąskaita. Mes susikoncentravę ties tuo, kad priklauso nuo mūsų, o būtent ties darbu su mašina.

Mes galėsime naudoti tik tris jėgos agregatus per sezoną, bet galų gale, ši problema liečia visus ir įdomu, kas galės su ja susitvarkyti. Bet net jei reglamentas būtų ir kur kas laisvesnis, tai nepakeistų jėgų išsidėstymo peletone. Mūsų problemos su „Renault“ neliečia mūsų bendro darbo – esmė tame, kad pas „Renault“ naujosios kartos varikliai išėjo ne tokie konkurencingi kaip pas „Mercedes“ ir „Ferrari“. Bet mes negalime to kontroliuoti – tai „Renault“ atsakomybės sfera.

„Honda“ fantastiškai pradėjo sezoną su „Toro Rosso“. Akivaizdu, kad mes įdėmiai stebėsime jų pažangą pirmoje sezono pusėje. Ar turėsime mes priimti sprendimą gegužės mėnesį? Kalba ėjo apie kitką – gegužę reikia paduoti paraišką FIA, bet tai visai nereiškia, kad viskas pasiliks taip, kaip yra dabar. Sprendimas dėl jėgainių bus priimtas vasaros pabaigoje, maždaug prieš pat vasaros pertrauką – tai realus terminas.

Taip pat Christianas Horneris pakomentavo Danielio Ricciardo ateitį, kurio kontraktas su „Red Bull“ užsibaigia šių metų pabaigoje. Iš australo laukiamas labai aukštų rezultatų, bet jei jis vis dėlto paliks komandą, jį gali pakeisti Carlosas Sainzas: „Trintis tarp „Red Bull“ ir motoristų iš „Renault“ niekaip nepaveiks Carloso ateities. Jis yra „Red Bull“ lenktynininkas“.

2007 metais sklandė gandai, kad Fernando Alonso gali pasirašyti kontraktą su „Red Bull“, tačiau ispanui iškilo nesutarimų su komandos savininku Dietrichu Mateschitzu.

„Tuo metu Fernando norėjo apsirašyti vienerių metų sutartį, o mes norėjome ilgalaikio bendradarbiavimo su juo. Jokio nepasitenkinimo nebuvo, - paaiškino C. Horneris. – Mano galva, Alonso yra puikus lenktynininkas, vienas iš geriausių visoje „Formulėje-1“, bet mes tikime savo jaunimo programa – ji puikiai dirba mums. Fernando netinka jai, todėl labai sunku jį įsivaizduoti „Red Bull“ gretose. Jis turėjo šansą patekti pas mus, bet nuo to laiko prabėgo jau daugiau kaip 10 metų“.



Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 816
2. Giriby 812
3. mantioras 805
4. Gudas 796
5. Kęstutis Šimkus 794