C. Horneris: labiausiai nukentėjo D. Kvyatas

C.  Horneris: labiausiai nukentėjo D. Kvyatas
logo 2015 Rugsėjo 21 d. 00:23, Red Bull/Getty Images
„Red Bull“ komandos vadovas Christianas Horneris, komentuodamas Singapūro etapo rezultatus, pažymėjo labai gerą Danielio Ricciardo greitį ir pabrėžė, kad dėl saugos automobilio daugiausiai iš visų pilotų prarado Daniilas Kvyatas.
- Ką pasakytų ponas Mateschitzas, jei lenktynes Singapūre būtų laimėjusi mašina su „Renault“ jėgaine?
- Nemanau, kad jo pozicija bent kiek pasikeistų.
- Ar tai, ką mes matėme Singapūre, yra vienintelė „Red Bull“ komandos sėkmė, ar tai gali kartotis ir iki sezono pabaigos?
- Mes seniai žinojome, kas Vengrijoje ir Singapūre mes turėsime gerus šansus ir abiejose lenktynėse mes finišavome antri, labai gaila, kad nusileidome „Ferrari“. Bet būtent šiose trasose mes parodėme, ko verta yra mūsų važiuoklė. Vettelis ir Ricciardo šiose lenktynėse buvo nepavejami.
Mūsų bolidas dirbo labai gerai, tai buvo ryškiai matyti. Bet manau, kad tokiose trasose, kaip Abu Dabis, Sočis ir gal dar Mechikas, mums bus kur kas sunkiau, sprendžiant iš jų konfigūracijų. Bet jei prieš dvi savaites mes kovojome su „Sauber“, tai šiose lenktynėse mes varžėmės dėl „pole“ pozicijos ir pergalės. Visa tai dar kartą pabrėžia, kiek lenktynėse yra svarbi trasos konfigūracija ir kaip ji atsiliepia bolido greičiui.
- Kaip jūs manote, ar „Ferrari“ likusiuose etapuose toliau stabiliai pretenduos į pergales?
- Vargu, nors italams šiandien nuo sėkmės ir gali svaigti galva. Nelabai yra suprantama, kodėl šį savaitgalį „Mercedes“ nebuvo pakankamai pajėgi. Jei tai pasikartotų ir po savaitės Japonijoje, tai „Ferrari“ turėtų labai rimtų šansų, bet jei čempionato lyderiai važiuos savo lygyje, tai „raudonieji“ šansų turi labai mažai.
- Gal jūs žinote, su kuo yra susijusios „Mercedes“ problemos?
- Neturiu supratimo, jie turėjo problemų nuo pat savaitgalio pradžios. Labai neįprasta, kad ant podiumo nebuvo nė vieno „Mercedes“ piloto.
- Saugos automobilis trasoje pasirodė taip tik tais momentais, kai jūs atlikdavote planinius sustojimus. Jei ne tai, tai gal „Red Bull“ galėtų pretenduoti ir į aukštesnes vietas?
- Manau, kad tuomet mes galėjome priartėti prie „Ferrari“, nes mūsų mašina geriau taupo padangas, todėl atkarpų pabaigoje mes važiavome greičiau. Bet taip išėjo, kad abiejų atkarpų pabaigoje arba atsirado virtualaus saugos automobilio fazė, arba tikrasis saugos automobilis išvažiavo į trasą. Todėl „Ferrari“ gavo šansą šiek tiek atsiplėšti, nes jie praktiškai nieko neprarado sustojimų boksuose metu. Ir atvirkščiai, mes praradome galimybę aplenkti juos taktikos dėka ir sustiprinti spaudimą.
Įdomu būtų pasižiūrėti, kaip įvykiai būtų susiklostę be saugos automobilio, nes D. Kvyatas prarado daugiausiai iš visų. Jis buvo ką tik atlikęs planinį sustojimą ir nuo jo nepriklausė, kad iškart po to bus įvestas VSC režimas. O varžovai, važiavę priekyje, visai nieko neprarado.
- Ar lenktynių pradžioje D. Ricciardo taktiniais sumetimais nesivijo S. Vettelio, ar jam to neleido daryti variklio galios trūkumas?
- Manau, kad tiesos yra ir tame, ir tame. Įprastai S. Vettelis labai agresyviai su padangomis dirba atkarpos pradžioje ir tik vėliau pradeda jas taupyti. Jis žinojo, kad po pirmo sustojimo jo pozicija galėjo būti labai pažeidžiama, tai buvo matyti, kadangi abu kartus po restarto jis labai tausojo savo padangas ir kiek arčiau buvo prisileidęs Ricciardo... Bet pats greičiausias ratas vis tik atiteko Danieliui – esu įsitikinęs, kad Sebastianui tai nepatiko. O su kietesnėmis padangomis abu bolidai važiavo beveik vienodai.
- Kaip galite pakomentuoti pašalinio žmogaus trasoje atsiradimą?
- Toks įspūdis, kad jis buvo ką tik išėjęs iš naktinio baro. Iš tiesų, to negali būti. Saugumo klausimai yra FIA kompetencija ir aš tikiu, kad federacija nuodugniai išanalizuos šį įvykį, kad pašaliniai žmonės negalėtų patekti į trasas. Tai buvo labai pavojinga ne vien tam žmogui, pilotai irgi rizikavo.
- Ar jums neatrodo, kad tokiu atveju nebūtina išleisti saugos automobilį, ar tai nebuvo perteklinė priemonė iš teisėjų pusės?
- Aš juos gerai suprantu, nes jei kas nors atsiranda trasoje, saugos automobilis yra būtinas. Neaišku, kur gali eiti tas žmogus, ką jis ten veiks, todėl teisėjų sprendimas buvo teisingas.
- Ką jūs galite pasakyti apie jėgos agregatus 2016 metais?
- Mums situacija kasdien tampa vis aiškesnė. Praėjusią savaitę įvyko derybos su „Renault“, mūsų santykiai neišvengiamai artėja prie pabaigos. Kol kas neaišku, kokių pasekmių tai turės mūsų komandai. Dialogas su „Ferrari“ jau vyksta, jis yra labai produktyvus ir dabar mes laukiame jų reakcijos.
- Kiek dideli šansai, kad jūsų pilotų sudėtis kitais metais išliks nepakitusi?
- D. Ricciardo turi „kietą“ galiojantį kontraktą, čia net nėra ką svarstyti. Daniilas Kvyatas neblogai tvarkosi su savo darbu, mes esame patenkinti jo pažanga. Kaip ir kitų rezervinių jaunųjų pilotų veikla, bet mes pratęsti sutartis turime laiko iki pat metų pabaigos.


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 816
2. Giriby 812
3. mantioras 805
4. Gudas 796
5. Kęstutis Šimkus 794