C. Horneris: lenktynes Japonijoje geriau kuo greičiau užmiršti

C. Horneris: lenktynes Japonijoje geriau kuo greičiau užmiršti
logo 2015 Rugsėjo 28 d. 06:50, Red Bull/Getty Images
Red Bull“ komandos vadovas Christianas Horneris komentavo nesėkmingas lenktynes Japonijoje ir papasakojo apie situaciją su jėgainėmis kitiems metams.
- Galima nuspėti, kad lenktynės Suzukoje jums susiklostė pakankamai blogai...
- Taip, labai gaila. Juk Danielis Ricciardo labai gerai startavo, norėjo pasinaudoti situaciją ir prašokti tarp dviejų varžovų mašinų, bet Felipe Massa, regis, per daug manevravo... Tai, kas atsitiko, aš pavadinčiau lenktyniniu incidentu. Galiausiai Danieliui teko grįžti į boksus keistis pradurtos padangos. Tai atsitiko labai blogu metu, nes jam teko lėtai pravažiuoti beveik visą ratą ir vien tik tam jis prarado apie 70 sek. Po to jis lenktynes nuvažiavo praktiškai su vienu sustojimu su kietosiomis padangomis. Greitis buvo normalus, todėl jei ne incidentas trasoje, jis galėjo užimti 6 vietą.
Jei kalbėti apie Daniilą Kvyatą, tai per lenktynes jo stabdžiai perkaisdavo labai netolygiai, dėl to ratai nuolat blokuodavosi. Gaila, bet tai atsiliepė mašinos greičiui. Jis darė viską, ką galėjo, norėdamas sumažinti iškilusias problemas, bet, kaip yra žinoma, Japonijos trasoje yra be galo sunku lenkti, net jei pilotas ir neturi didelių problemų. Žodžiu, lenktynes Suzukoje reikia kuo greičiau užmiršti...
- Gal D. Kvyato problemos yra susijusios su tuo, kad jam skubos tvarka reikėjo paruošti visai naują bolidą?
- Taip, nes su visais nustatymas mes išsiaiškiname dar per treniruotes...
- Galima spėti, kad šios lenktynės jums sukėlė tik nemalonius jausmus...
- Taip, lenktynės mus nuvylė ir buvo siaubingai ilgos... Bet geras momentas tame, kad mus labai dažnai rodė per televizorių...
- Lenktynėse buvo momentų, kai atrodė, jog Kvyatas turės pasitraukti?
- Mes svarstėme tokią galimybę, nes šį variklį jam dabar teks naudoti iki pat sezono pabaigos. Bet jei paskutiniuose ratuose būtų kas nors atsitikę, būtų buvę galima tuo pasinaudoti. Tačiau šios varžybos praėjo visai be gedimų.
- Ką galima pasakyti apie „Renault“ darbą modernizuojant dabartinę jėgainę? Kada atsiras atnaujinta versija ir kiek geresnė ji bus?
- Aš apie tai neturiu tikslios informacijos, kada tai įvyks ir apskritai ar tai įvyks. Tokius klausimus geriau užduokite Cirylui Abiteboului, o aš vėliau pakomentuočiau. Bet visiška tiesa, kad Sočyje mes naudosime senas jėgaines.
- Susidaro įspūdis, kad jūsų situacija su varikliais kitiems metams keičiasi beveik kiekvieną dieną: viltys apie jų gavimą tai sustiprėja, tai susilpnėja. Kaip viskas atrodo šiandien?
- Situacija yra pakankamai kritiška. Šiuo metu mes neturime jėgos agregatų kitiems metams.
- Su kuo yra susijusios problemos? Kodėl nepavyksta susitarti su „Ferrari“? Galima spėti, kad esmė nėra piniguose. Tikėtina, kad jūs esate pasiryžę mokėti net daugiau, kad tik jums būtų garantuotas „normalaus premijinio kliento“ statusas?
- Mums yra svarbu gauti aukščiausios klasės jėgos agregatus. Bet iš pradžių reikia užbaigti santykius su dabartiniu tiekėju. Manau, kad Dietrichas Mateschitzas jums yra aiškiai išdėstęs situaciją.
- Vis dėlto, kas trukdo susitarti su „Ferrari“? Ar jums italai nežada tokio pat kontrakto, kokį jie turi su „Sauber“ ekipa?
- Nekomentuosiu šio klausimo.
- Bet sunku įsivaizduoti, kad jūsų bazė MIlton-Kinse, kurioje dirba 600 žmonių, bus uždaryta, jei įvykiai vystysis pagal pesimistinį scenarijų. Tikriausiai yra ir koks nors atsarginis planas? O jei jums nepavyks susitarti su „Ferrari“?
- Tada mes atsidursime situacijoje, kai dalyvavimas „Formulės-1“ lenktynėse taps neįmanomu. Vienareikšmiškai tada reikės ieškoti kažkokios kitos veiklos srities, nes mūsų bazėje dirba labai daug talentingų specialistų ir reikės galvoti, kokioje srityje šiuos žmones įdarbinti.
- Bet jei ir susiklostys panaši situacija, gal „Toro Rosso“ komanda pasiliktų čempionate, juk ši komanda pagal konkurencingumą tik nedaug nusileidžia „Red Bull“. Ar tokia galimybė svarstoma?
- „Toro Rosso“ yra lygiai tokioje pačioje situacijoje. Beje, jos atveju laiko klausimas yra dar labiau kritinis nei „Red Bull“.
- Ar norite pasakyti, kad arba abi komandos pasiliks „Formulėje-1“, arba abi išeis?
- Taip.
- Ar yra koks nors galutinis terminas, iki kurio situacija turėtų išaiškėti, juk jums reikia kurti bolidą kitiems metams?
- Mes smarkiai atsiliekame nuo grafiko, o „Toro Rosso“ atsilieka dar smarkiau.
- Kokiu momentu ateis galutinis laikas?
- Jau prieš dvi savaites viskas buvo labai sudėtinga. Mes labai smarkiai atsiliekame...


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 816
2. Giriby 812
3. mantioras 805
4. Gudas 796
5. Kęstutis Šimkus 794