C. Horneris: „Red Bull“ atsilieka visai nedaug

C. Horneris: „Red Bull“ atsilieka visai nedaug
logo 2016 Kovo 21 d. 06:55, Red Bull/Getty Images
Nežiūrint į tai, kad lenktynėse Australijoje nestartavo sugedęs Daniilas Kvyatas, „Red Bull“ komandos vadovas Christianas Horneris labai teigiamai įvertino Danielio Ricciardo pasirodymą, kuris užėmė 4 vietą.
– Kaip vertinate etapo Melburne rezultatus?
- Manau, kad naujasis sezonas teikia mums daug vilčių. Jei išanalizuosime greičius su skirtingo mišinio padangomis, mes atrodėme gana neblogai. Šiandien mūsų mašina buvo trečia pagal lenktyninį tempą, tik nedaug nusileisdama „Mercedes“ ir „Ferrari“ komandoms. Tai gera žinia mums.
Labai įvairios taktinės schemos padarė šias lenktynes gana įdomiomis – man atrodo, kad viskas atrodė pakankamai gražiai ir įdomiai. Žinoma, kad mes pasiekėme nemažos pažangos, ypač lenktynių sąlygomis. Kai mes žengsime dar vieną modernizacijos žingsnį, mūsų konkurencingumas dar išaugs. Važiuoklė dirba labai puikiai, padangos dėvisi normaliai, o įmanoma nuvažiuoti atkarpa tarp sustojimų yra viena ilgiausių. Kai D. Ricciardo važiavo tuščia trasa su tokiomis pat padangomis kaip ir S. Vettelis, jis rodė beveik tokį pat laiką kaip ir vokietis.
Be to, mūsų pasirinkti taktiniai sprendimai buvo teisingi. Mes gerai atlikome sustojimus, todėl 4 vieta yra visai pelnyta.
- Kas atsitiko su Daniilu Kvyatu? Visą savaitgalį jis turėjo problemų.
- Gaila, bet Daniilui nepasisekė. Regis, kad Melburnas jam yra labai nesėkminga vieta. Prieš lenktynes jam sugedo elektroninis blokas, kuris nulemia visos jėgainės darbą ir tai neleido jam startuoti.
- Kai lenktynės buvo sustabdytos, ar jūs keitėte D. Ricciardo padangas?
- Taip, nuo superminkštųjų padangų, kurios buvo uždėtos planinio sustojimo metu, buvo pereita prie minkštųjų, o prieš pabaigą mes vėl perėjome prie pačių minkščiausių, kadangi manėme, kad tai bus greičiausias būdas įveikti visą distanciją. Ir jei saugos automobilis būtų išvažiavęs dar kartą, mes turėtumėme pačias greičiausias padangas toje lenktynių stadijoje.
Labai gaila, kad Danielius neužlipo ant podiumo, aš tikėjausi, kad jam tai pavyks padaryti. Sebastianas jam tarsi ir padėjo, tik gaila, kad žolė kelkraštyje buvo nepakankamai šlapia...
- „Toro Rosso“ antroje varžybų pusėje negalėjo iki galo parodyti savo tikrojo tempo, kurį jie demonstravo lenktynių pradžioje. Kaip manote, ar ši komanda galės kelti galvos skausmą jūsų ekipai?
- „Toro Rosso“ abu pilotai išties yr labai greiti, ypač per kvalifikaciją. Melburne net Lewisas Hamiltonas nesugebėjo jų aplenkti tiesiojoje – aplenkti „Red Bull“ jam buvo kur kas paprasčiau. Kaip ir buvo galima nuspėti prieš sezoną, pirmojoje šių metų pusėje jie bus labai greiti, kol kiti nepradės intensyviai modernizuoti savo bolidų.
- Kaip vertinate „Renault“ jėgos agregatų gamintojų darbą, nuveiktą per žiemą?
- Manau, kad pažanga yra akivaizdi, jėgainė dirba visai neblogai, ypač lenktynių režimu. Bet mes tai jau matėme ir per bandymus. Kartu dar yra ties kuo padirbėti, ir tikiuosi, kad variklių gamintojus dar labiau įkvėps geras Ricciardo rezultatas, parodęs, kad jie eina teisingu keliu.
– Kaip manote, ar viskas jau padaryta, jog 2016 metų sezonas būtų kur kas įdomesnis nei pernai?
- Visų pirma, šis etapas parodė, kad norint įdomesnių lenktynių, reikia visai nedaug. Pavyzdžiui, užtenka tik truputį pakeisti padangų dėvėjimosi dinamiką, kažkiek paįvairinti padangų naudojimo taktikas ir mes gausime visai įdomius etapus.

Mes spėjame, kad galėsime progresuoti viso sezono metu – o dabar jūs matote, kad „Ferrari“ mus lenkia visai nedaug. Jei mes labai intensyviai dirbsime, tai antroje sezono dalyje mes juos aplenksime.
- Ar radijo pokalbių ribojimas davė kokį nors efektą?
- Nežinau, ką per lenktynes girdėjo žurnalistai, tačiau pokalbių dažnis tarp pilotų ir inžinierių smarkiai sumažėjo, nors aš ir nežinau, ką ten per radiją kalbėjo Maxas Verstappenas. Bet gerai, kad mums leidžia aptarti strategijas, nes „Formulė-1“ yra komandinis sportas ir taktinis aspektas lenktynėse yra labai įdomus ir svarbus.
- Ką galite pasakyti apie apie Australijos etapą apskritai?
- Manau, kad mes pamatėme labai įdomias lenktynes, intensyvi kova vyko visame peletone, bet svarbiausia etapo išvada yra ta, jog Fernando Alonso nenukentėjo avarijoje, kuri iš šalies atrodė labai žiauriai. Bolido ir trasos saugumo sistemos suveikė be priekaištų, nors smūgio energija buvo milžiniška ir visi su palengvėjimu atsiduso, kai Fernando išlipo ir mašinos nuolaužų.
Tribūnose buvo labai daug žiūrovų, tikuosi, kad buvo surinkta ir didelė TV auditorija – todėl mes pamatėme tikrąją „Formulę-1“ – tokią, kokia ji ir turi būti.
- Kiek „Red Bull“ bolidui tinka Bahreino trasa, kur įvyks kitas pasaulio čempionato etapas?
- Bahreine kur kas didesnį vaidmenį vaidins jėgainės galia, todėl mums tai bus ne pats geriausias variantas, nors vingiuotose šios trasos dalyse atrodysime visai gerai, todėl mes ir vėl tikėsimės puikaus rezultato.


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. Tadux15 565
2. ramasgo 556
3. Dainius Bendikas 556
4. mantioras 554
5. Kęstutis Šimkus 553