C. Horneris: D. Kvyatas lenktyniavo puikiai

C. Horneris: D. Kvyatas lenktyniavo puikiai
logo 2015 Gegužės 25 d. 06:55, Getty Images
„Red Bull“ komandos vadovas Christianas Horneris labai gerai įvertino rezultatus, kurių Monako lenktynėse pasiekė abu šios komandos pilotai ir padėkojo komandai už puikiai suderintą darbą.
- Jūsų komanda Monake pasiekė pačio geriausio rezultato per visą šį sezoną, be to, dar trasoje, kurioje labai daug kas priklauso nuo bolido valdymo meistriškumo ir gero įsibėgėjimo išvažiuojant iš posūkių. Ar jaučiate, kad komandai pavyko pasiekti didžiulio persilaužymo?
- Spėju, kad variklio galia šiame etape kur kas mažiau turėjo įtakos rezultatams ir komandai pavyko puikiai pasinaudoti tomis galimybėmis, kurias mes turėjome. Be to, prieš etapą labai gerai padirbėjo „Renault“ motoristai.
Be to, mums pavyko 100 proc. išnaudoti važiuoklės galimybes, o ir patys pilotai atidavė visas jėgas. Rezultatas – užimtos 4 ir 5 vietos, į priekį mes praleidome tik abu „Mercedes“ pilotus ir vieną „Ferrari“. Antrąjį raudonąjį bolidą mes įveikėme sąžiningoje kovoje. Tai yra daugiausia, ko mes galėjome tikėtis šiose lenktynėse.
- Ar važiuoklės pažanga yra susijusi su tuo, kad komanda palyginus smarkiai patobulino pakabą?
- Ne, reikalo esmė ne tame. Su važiuokle mes ir anksčiau neturėjome labai didelių problemų, nors, žinoma, mes stengiamės ją nuolat tobulinti. Bet Monake mums pavyko sureguliuoti bolidą pačiai didžiausiai prispaudžiamajai jėgai ir nereikėjo eiti į jokius kompromisus, todėl lenktynėse mes ir pamatėme visą RB11 potencialą.

Mūsų lenktynininkai irgi puikiai padirbėjo per visą savaitgalį. Daniilas Kvyatas parodė labai gerą greitį, o ir pati komanda verta pagyrų už suderintą darbą. Danielis Ricciardo atliko antrąjį sustojimą, kai trasoje buvo saugos automobilis, jam buvo uždėtos superminkštosios padangos, dėl to jam pavyko itin agresyviai aplenkti Kimį Raikkoneną. Gerai, jog teisėjai nusprendė, kad šis lenkimas buvo švarus ir korektiškas.
Prieš lenktynių pabaigą buvo prasmės, kad mūsų pilotai pasikeistų pozicijomis: mes rėmėmės tuo, kad jei D. Ricciardo negalės aplenkti priekyje važiavusių varžovų, todėl jis turėtų sugrąžinti poziciją savo komandos draugui. Galiausiai abu pilotai veikė labai teisingai.
- Ar D. Kvyatas tai žinojo, kai jo paprašė praleisti D. Ricciardo?
- Taip, mes jam paaiškinome, kad jie su kolega yra skirtingose taktikose ir jei komandos draugas negalės išsiveržti į priekį, tai jis sugrąžins poziciją. Taigi, abu lenktynininkai žinojo, kas vyksta trasoje.
- Kaip Monako rezultatai paveiks komandos darbą artimiausioje ateityje?
- Mes sudalyvavome etape, kuriame nesusidūrėme su jėgainės problemomis ir tai byloja apie savotišką pažangą. Priekyje mūsų laukia savaitgalis Kanadoje – pažiūrėsime, kai viskas ten klostysis ir ar negausime mes baudos už variklio keitimą. Viskas priklausys nuo jėgainės būklės po Monako etapo. Čia apkrovos varikliui nebuvo jau tokios labai didelės ir visą šią savaitę mes būtent ir užsiimsime šios situacijos analize.
Pernai mes laimėjome Kanados etapą, bet šiemet viskas bus kur kas sunkiau. Vakar mes uždirbome 22 taškus – faktiškai mes juos atsikovojome iš „Williams“ komandos ir tai labai teigiamas rezultatas. Bet tą patį pakartoti Monrealyje bus itin nepaprasta.
- Ar jus nustebino tai, ką prieš lenktynių pabaigą padarė „Mercedes“ komanda?
- Jei atvirai, aš nelabi įdėmiau sekiau šią situaciją, kadangi labiausiai rūpinausi savo komandos pilotais. Akivaizdu, kad „Mercedes“ komandoje įvyko kažkas ne pagal išankstinį scenarijų. Gali būti, jog jie neteisingai įvertino situaciją, kai po virtualaus saugos automobilio režimo į trasą išvažiavo tikras saugos automobilis. Tokias atvejais būna daug scenarijų ir suklysti yra labai lengva. Mes, pavyzdžiui, panašias situacijas iš anksto bandome modeliuoti.
- Ar jūs manote, kad sėkmės šiame etape labai reikėjo D. Kvyatui, kad jis pajustų papildomą pasitikėjimą savi jėgomis?
- Mano galva, jam tai buvo labai geros lenktynės ir jis parodė labai gerą tempą. Kai reikėdavo, jis paspausdavo, be to, labai protingai dirbo su padangomis ir pasiekė pačio geriausio rezultatą per visą jo karjerą „Formulėje-1“. Jam tai buvo labai teigiama diena.
- Ką jūs galite pasakyti apie „Toro Rosso“ pilotų darbą, ir kurių viena uždirbo tašką, o kitas pateko į avariją?
- Maxas Verstappenas ir Carlosas Sainzas buvo bene vieninteliai pilotai, kurie realiai kovojo trasoje, dėjo visas įmanomas pastangas norėdami pagerinti savo pozicijas. Visi, kas važiavo pirmajame dešimtuke, labai saugojo padangas ir važiavo viena, o gal net ir dviem dešimtosiomis sekundės dalimis lėčiau nei galėjo, norėdami įveikti visą distanciją su vienu sustojimu.
Kai dėl Maxo, tai jis, matyt, neteisingai įvertino situaciją lenkimo metu ir nelaukė, kad R. Grosjeanas stabdys anksčiau, Gerai, kad pats M. Verstappenas nenukentėjo ir pats sugebėjo išlipti iš mašinos po tokios žiaurios avarijos.
[gallery id=1128]


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983