„Red Bull“ ekipos vadovas Christianas Horneris, toliau ragindamas keisti taisykles ir taip leisti tobulinti variklius sezono metu, įvardino kiek arklio galių trūksta komandos naudojamam „
Renault“ motorui.
Šiemet geriausiu varikliu džiaugiasi gamintojas iš Vokietijos – „
Mercedes“. Būtent jo komanda jau užsitikrino čempionės titulą konstruktorių įskaitoje. Vienas iš „Mercedes“ pilotų šį savaitgalį taip pat taps nugalėtoju lenktynininkų įskaitoje.
C. Horneris įsitikinęs, kad Sidabrinės strėlės didelę persvarą prieš varžovus turi tik dėka galingo variklio.
„Jei pažiūrėtumėte į greičius posūkiuose – ten mes visada esame geriausi“, – kalbėjo „Red Bull“ ekipos vadovas C. Horneris.
„Deja, bet mes neturime tiek galios, kiek norėtume turėti. Kai tavo variklis yra 75 AG silpnesnis nei varžovų, nesvarbu ką dar gero turi savo bolide. Ką tokiu atveju gali padaryti? Nieko.“
Britas skundėsi, kad praeityje „Red Bull“ sukurtos naujovės, suteikusios pranašumą prieš varžovus, buvo uždraustos. Tuo tarpu šiemet, kai pirmauja „Mercedes“, pastarajam gamintojui leidžiama nesutikti su taisyklių keitimu.
„Praeityje, siekiant sulėtinti „Red Bull“, buvo keičiamas techninis reglamentas tam, kad būtų uždraustas dvigubas difuzorius, apipučiamas difuzorius, judančios detalės, tam tikri variklių nustatymai. Tikiuosi, kad „Renault“ pavyks sumažinti atsilikimą, tačiau tai padaryti nebus lengva. Kai naujos technologijos tobulinimas yra užšaldomas taip anksti, sunku panaikinti visas problemas, su kuriomis susidūrei.“
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).