C. Horneris: tai buvo geriausios Kvyato lenktynės sezone

C. Horneris: tai buvo geriausios Kvyato lenktynės sezone
logo 2015 Lapkričio 03 d. 06:55, Red Bull/Getty Images
Red Bull“ komandos vadovas Christianas Horneris labai aukštai įvertino ruso Daniilo Kvyato pasirodymą Meksikoje ir papasakojo apie dabartinę komandos situaciją su jėgainėmis kitam sezonui...
- Tikriausia esate nusivylęs, kad jūsų pilotui nepavyko užlipti ant podiumo Meksikoje, nes Daniilas Kvyatas tikrai solidžiai atrodė šiose lenktynėse. Kaip vertinate ruso darbą?
- Taip, Daniilas labai puikia pasirodė, beje, abu mūsų pilotai labai gerai važiavo šiame etape. Atvirai kalbant, kai bolidai susirinko krūvon prieš restartą į glaudžią grupę, mes jau nieko negalėjome daugiau padaryti. Tačiau apskritai lenktynės mūsų komandai buvo geros, komanda uždirbo nemažai taškų už 4 ir 5 vietas, nors esame truputį nusivylę, kad Kvyatui po puikaus pasirodymo nepavyko užlipti ant podiumo.
- Bet jis galėjo atsilošti po nesėkmės Ostine...
- Taip, Meksikoje parodytas labai geras rezultatas. Bet užtenka sulyginti atskirų sektorių laikus ir tampa aišku, kur yra mūsų silpnosios vietos. Meksikoje mes buvome konkurencingi 2 ir 3 sektoriuose, beje, lyginant su varžovais, mūsų bolidai buvo sureguliuoti santykinai žemai prispaudžiamajai jėgai. Bet tiesiosiose mes daugeliui nusileidome ir dėl to galiausiai kažkiek susigadinome lenktynes. Tačiau Daniilas atidavė visus 100 proc., komanda taip pat dirbo darniai, kaip tikrai lenktynių brigada.
- Kodėl prieš varžybų pabaigą jūs perėjote prie minkštųjų padangų, o ne prie vidutinių?
- Minkštosios padangos ant mūsų mašinų greičiau įšilo ir greitis su jomis buvo geresnis. Mes supratome, kad restarto metu mums bus labai sunku, todėl norėjome jį geriau atlikti, dėl to irgi pasirinkome minkštesnes padangas. Kvyatas labai gerai susitvarkė su restarto procedūra, Ricciardo – taip pat: aš vienu metu galvojau, kad jie net galės atakuoti Hamiltoną, bet greitai tapo aišku, jog tai nepavyks. Tuo momentu Bottas lengvai mus aplenkė – labai gaila, juk iki to mūsų persvara buvo didesnė ir greičio trūkumą pirmame sektoriuje mes kompensuodavome 2 ir 3 sektoriuose.
Man atrodo, kad Kvyatas Meksikoje nuvažiavo pačias geriausias savo lenktynes šiame sezone. Jam gerai pavyko kontroliuoti kitus varžovus, o ir šansai į podiumą buvo labai dideli.
- Jei darysime prielaidą, kad jūs jau turite jėgaines kitam sezonui, ar jūs išsaugosite dabartinę pilotų sudėtį? Ar abu pilotai turi sutartis?
- Abu mūsų pilotai turi galiojančius kontraktus 2016 m. sezonui.
- Kalba eina apie papildomas sąlygas sutartyse ar apie veikiančius kontraktus?
- Ricciardo turi pasirašytą sutartį ir mes turime sutarties papildomą sąlygą dėl Kvyato paslaugų. Rusas labai gerai važiuoja ir jei mes lenktyniausime kitais metais, su juo pratęsime kontraktą.
- Kada jūs galėsite apie tai oficialiai paskelbti?
- Čia nėra ką komentuoti, jis turi kontraktą su „Red Bull“ korporacija.
- Ar jūs tikrai vedėte derybas dėl jėgainių su „McLaren“ vadovybe, kad jums duotų „Honda“ jėgos agregatus?
- Asmeniškai aš nekalbėjau su niekuo, išskyrus Roną Dennisą, nes būtent jis priima visus sprendimus. Bet jo požiūris yra visiems aiškus.

- Ar dar lieka šansų, kad jūs gausite „Honda“ variklius, ar ši tema jau užbaigta?
- Pati „Honda“ mielai sutiktų su mumis bendradarbiauti, bet, labai gaila, kad juos sieja sutartis su „McLaren“. Jie turi tarpusavyje nuspręsti, ką jie darys šiuo klausimu, o nuo mūsų tai visai nepriklauso.
- Tada belieka tik „Renault“. Ar su jais jūs tarėtės?
- Mes juk turime ne tiek ir daug pasirinkimų.
- Ar „Renault“ yra paskutinis šansas?
- Gali būti. O gal atsiras ir kokių nors kitų variantų. Pažiūrėsime.
- Kad ir kokius variklius jūs gausite, tikriausiai jums teks praleisti pirmuosius žiemos bandymus?
- Šiuo momentu mes dar suspėjame pirmiesiems bandymams. Mūsų specialistai ne kartą įrodė, kad moka labai lanksčiai dirbti.
Kai tik bus priimtas sprendimas dėl jėgainių, o tai turėtų įvykti per artimiausias kelias savaites, neabejoju, kad mes sutilpsime į grafikus. Žinoma, egzistuoja daug problemų daugelyje sričių, bet galų gale išeitis bus surasta. Kai tai įvyks, mes surinksime žurnalistus ir apie tai pranešime. Dabar galiu pasakyti viena: situacija yra kur kas sudėtingesnė nei daugelis įsivaizduoja, užkulisiuose vyksta labai daug įvykių.
- Dar neseniai jūs sakėte, kad viskas bus aišku spalio pabaigoje, bet jau prasidėjo lapkritis. Matyt, kad sprendimas bus priimtas artimiausiomis dienomis, nes inžinieriams reikia žinoti, kokia kryptimi kurti bolidą?
- Laiko iš tiesų mes turime labai mažai ir idealus sprendimas turėjo jau būti priimtas. Bet to neįvyko, bet tikiuosi, kad greitai įvyks.
- Išeitų, kad galutinį laiką teko nustumti?
- Taip, teko.
- Kiek svarbu yra „Formulei-1“ gauti nepriklausomą variklių tiekėją?
- Man atrodo, kad tai yra labai svarbu. Mūsų situacija aiškiai parodė, kad nėra aiškių taisyklių, pagal kurias variklių gamintojai privalėtų komandoms juos duoti. Aš jau nekalbu apie protingas kainas. Todėl akivaizdu, kad „Formulei-1“ yra reikalingas nepriklausomas variklių tiekėjas – be variklių čempionate negalės dalyvauti nė viena komanda. Jei pasirodys, kad šiuolaikinės hibridinės jėgainės nėra įmanoma iš niekur gauti, reiškia, turi būti kitas konkurencingas variklis.
- Kaip įvertinsite praėjusį savaitgalį apskritai?
- Mano nuomone, etapas praėjo puikiai, jei kalbėti apie lenktynių atmosferą, apie sirgalių entuziazmą. Puikia šios trasos pavadinti negalima, bet jos konfigūracija labai įdomi, ypač ruožas, einantis per stadioną. Apskritai, Meksikos GP etapas labai gerai išreklamavo „Formulę-1“.


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 816
2. Giriby 812
3. mantioras 805
4. Gudas 796
5. Kęstutis Šimkus 794