C. Horneris: tikiuosi, kad „Renault“ varikliai taps patikimesni

C. Horneris: tikiuosi, kad „Renault“ varikliai taps patikimesni
logo 2015 Gegužės 09 d. 12:03, Getty Images
Kitos savaitės ketvirtadienį susirinks„Formulės-1“ Strateginės grupės darbo komisija, kuri svarstys penkių variklių panaudojimo galimybę per šį sezoną vietoje dabar leidžiamų keturių, bet labiausiai tikėtina, jog sprendimas bus neigiamas.
Norint patvirtinti dabartinio reglamento pakeitimus, reikia visų komandų sutikimo, tačiau manoma, kad „Ferrari“ „Williams“ bei „Force India“ balsuos prieš tokį pakeitimą.
C. Horneris: „Kitą savaitę įvyks labai svarbus Strateginės grupės susirinkimas, kurio bene svarbiausiu klausimu bus penktojo variklio panaudojimo galimybė, bet, sprendžiant iš visko, „Formulėje-1“ gyvuoja tradicija, kad visi užsispyrę laikosi stagnacinių pozicijų ir nenori nieko keisti. Atvirai kalbant, mums jau nėra jokių skirtumo, kiek variklių komplektų bus leidžiama panaudoti be baudos – penkis ar aštuonis, nes mūsų komandai jų išties reikės kur kas daugiau – matyt, net devynių.
Neseniai aš kalbėjau su Niki Lauda, jis pasakė, kad jie palaikys penkto variklio idėją ir aš neįsivaizduoju, kas galėtų balsuoti prieš tokį pasiūlymą. „Force India“ juk jau sulaužė alkūninį veleną, todėl N. Hulkenbergui tikrai reikės penkto variklio. Todėl manau, kad dar anksti spręsti apie šio balsavimo rezultatus.
Kas žino, kaip balsuos komandos? Žmonės kartai vienbalsiai palaiko kokią nors idėją viename susitikime, bet po to keičia savo nuomonę kitame, todėl nėra nieko garantuoto“.
Vienas iš galimų sprendimų variantų būtų tai, kad būtų leidžiama penktą variklį naudoti tik per penktadienio treniruotes, bet C. Horneris galvoja, kad įgyvendinti tai praktiškai būtų labai sunku: „Kaip jūs tai galėsite sukontroliuoti? Vietoje to, kad sekti, ar laikomasi priimtų taisyklių, gal geriau paprasčiausiai leisti naudoti penktą jėgainę ir viskas, sugrįžti prie pernykštės situacijos – tai būtų paprasčiausias sprendimas.
Paskutines savaites „Renault“ labai intensyviai dirbo su jėgos agregatu ir koncentravosi ties jo patikimumo didinimu. Aš nemanau, kad mes Barselonoje pasieksime didesnę galią, bet labai tikiuosi jis bus kur kas patikimesnis. Žinoma, kad abi pusės yra nusivylusios tuo, kad mes jau beveik išnaudojome visą leidžiamą šio sezono jėgainių limitą, bet mes stengiamės palaikyti vieni kitus ir kuo greičiau sukurti išties patikimą jėgainę. Šio sezono pradžia buvo tragiška „Renault“, o kartu ir „Red Bull“ komandai, bet mes žiūrime tik į ateitį.
Nėra abejonių, kad mes neišsiteksime į limitą, jog be baudų galėtumėme praleisti šį sezoną, bet tikimės, kad naujo variklio nereikės montuoti jau Monake“.


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. Tadux15 565
2. ramasgo 556
3. Dainius Bendikas 556
4. mantioras 554
5. Kęstutis Šimkus 553