C. Kollesas: situacija išties karšta

C. Kollesas: situacija išties karšta
logo 2014 Spalio 24 d. 14:19, Caterham
Savo interviu vokiečių portalui „motorsport-total“ Colinas Kollesas, kuris save vadina „Caterham“ ir „Engavest“ sandorio konsultantu, pakomentavo, kad dabar dedasi aplink „Caterham F1“ komandą.
Tuo tarpu penktadienio rytą įvyko krizių valdytojo, kurį paskyrė juridinė kontora „Smith & Williamson“ ir dabartinių komandos savininkų derybos, kuriose nieko nesusitarta. Galiausiai investuotojų konsorciumas, kurį subūrė Colinas Kollesas, dabar galvoja tik apie tai, kaip susigrąžinti įdėtus milijonus. Buvusių savininikų komanda taip pat nedomina, o krizių valdytojas pareiškė, kad šiuo metu F-1 bolidai priklauso „Smith & Wiolliamson“ kontorai. Jei niekas nepasikeis, sprendimą dėl dalyvavimo Ostino lenktynėse turės priimti juridinė kontora, kuri neturi jokios patirties dalyvauti sporto renginiuose. Šiam opiam klausimui išspręsti beliko kelios valandos, nes šeštadienio rytą bolidai turi būti išsiųsti iš bazės, kad spėtų į čarterinius lėktuvus į JAV, kuriuos išnuomavo FOM.
- Buvęs komandos savininkas Tony Fernandesas tvirtina, kad naujieji savininkai neapmoka sąskaitų, ar tai tiesa?
- Ponas Fernandesas klaidingai tvirtina, kad mes nemokame kreditoriams ir komandos darbuotojams. Visos sąlygos yra vykdomos, visos algos išmokamos. Tikėtina, kad jis galvoja, kad mes turime mokėti ir jo darbuotojams? Mūsų darbuotojai visada laiku gauna atlyginimą.
- O kreditoriai?
- Galite paklausti pas tiekėjus – „Renault“, „Pirelli“ ar „McLaren“. Mes su visais esame atsiskaitę.
- Ar tiesa, kad vasarą situacija buvo tiek sudėtinga, kad komanda būtų negalėjusi sudalyvauti lenktynėse Silverstoune?
- Taip, tai tiesa. „Caterham“ komanda buvo rengiama uždarymui.
- Kuo konkrečiai jūs kaltinate poną Fernandesą ir jo partnerius?
- Jis pardavė komandą, bet mums neperdavė akcijų. Tai pagrindinė problema. Keletą mėnesių jis tai atidėlioja dėl įvairiausių priežasčių.
- Jūs konsultavote „Engavest SA“ investuotojų grupę – kokios kompanijos iš „Caterham Group“ grupės buvo nupirktos?
- Mes pirkome tik F-1 komandą – 1MRT įmonę. Į ją įėjo dar keletas kompanijų, tarp jų – „Caterham Sports Limited“, bet pardavimo momentu buvo paskelbta apie jos likvidavimą, o vėliau ji atiteko rumunų investuotojams.
- Vakar savo pranešime „Caterham Group“ vadovybė užsiminė apie Konstantiną Kozhokarą – ar jūs su juo esate susiję?
- K. Kozhokaras yra vienas iš geriausių buvusių Rumunijos futbolininkų. Esmė yra tame, kad mes nusprendėme atsisakyti bet kokių ryšių su „Caterham Group“ ir baze Lifilde, Anglijoje. Mes ir toliau sieksime įgyvendinti kitą projektą – „Formulėje-1“ 2016 metais sukurti rumunišką komandą.
- Bet jūs neigiate, kad K. Kozhokaras buvo jūsų statytinis?
- Taip.
- Kam šiuo momentu priklauso komanda?
- Akcijos nėra perduotos. Iš juridinės taško pusės komanda priklauso Tony Fernandesui ir jo partneriams. Bet jis pažeidė pirkimo sutartį. Įsivaizduokite, jūs nusiperkate naują automobilį, užmokate už ją visą sumą, bet pardavėjas jums neatiduoda techninio paso.
- Krizių valdytojas sako, kad „Caterham Sports Limited“ yra skolinga 15 mln. svarų bankui EXIM.
- Tai gali būti tiesa, bet mes nesame „Caterham Sports Limited“ savininkais ir niekaip nesusiję su EXIM banku. Daugiau nėra ką čia pridurti. Jei T. Fernandesas paėmė 15 mln. svarų kreditą ir užstatė bazę Lifilde, tai ne mūsų problema. Pastatas mums nepriklauso.
- Kreditoriai tvirtina, kad „Caterham Sports Limited“ užsakė atsargines dalis bolidui, bet nesumokėjo, todėl krizių administratorius turi teisę areštuoti F-1 bolidus?
- Mašinos nepriklauso „Caterham Sports Limited“, jos yra 1MRT nuosavybė. Per paskutinius tris mėnesius 1MRT sumokėjo dviženklę sumą „Caterham Sports Limited“ milijonais svarų. Problema yra ta, kad T. Fernandesas sukūrė schemą iš dviejų kompanijų – 1MRT Malaysia ir 1MRT UK. Vėliau antroji įmonė buvo pervadinta į „Caterham Sports Limited“, bet daug kas klaidingai galvoja, kad tai ir yra „Formulės-1“ komanda. Mes vedėme derybas su kreditoriais, aiškinome jiems situaciją. Su kreditoriais, kurie mums tiekė atsargines dalis bolidams, mes atsiskaitysime, kai tik mums bus atiduotos akcijos. Po to jie galės išstatyti sąskaitas 1MRT.
- Ar tiesa, kad darbuotojai Lifilde negali patekti į savo darbo vietas?
- Taip.
- Bet derybos yra tęsiamos?
- Juristai nuolat bendrauja, bet aš nedalyvauju derybose. Iš tikrųjų viskas yra paprasta. Jei krizių valdytojas mano, kad jam priklauso „Formulės-1“ komanda, bolidai ir įranga, tai netiesa. Viskas priklauso kompanijai 1MRT, o „Caterham Sports Limited“ buvo vienas iš tarpinių tiekėjų.
- Ką reikia daryti, kad komanda galėtų sudalyvauti lenktynėse Ostine?
- Krizių valdytojas turi suprasti, kad 1MRT ir „Caterham Sports Limited“ nepriklauso viena nuo kitos. Įdomu ir tai, kad krizių valdytojas ir Tony Fernandesas naudojasi to pačio teisininko paslaugomis. Iš tiesų, jei „Caterham Sports Limited“ turėtų kokias nors intelektualines teises į bolidus, tai būtų tiesioginis Susitarimo sutarties pažeidimas, pagal kurią konstruktorius, valdantis intelektualines teises, gali būti tik vienas.
- Ar tiesa, kad jūs apie „Caterham Group“ juristo veiksmus pranešėte policijai?
- Taip, tai tiesa. Šis ponas įsilaužė į mūsų kartoteką Lifilde, kurioje saugoma informacija apie buvusios komandos vadovų ir T. Fernandeso pažeidimus.
- Ar tiesa, kad pagal Susitarimo sutartį komandai per dvylika mėnesių galima praleisti tris F-1 etapus ir neprarasti teisės dalyvauti „Formulės-1“ čempionate? Jei jums teks praleisti tris likusias lenktynes, tai ar 2015 metais tikrai stosite į startą?
- Aš neturėjau laiko, kad visa tai kruopščiai patikrinčiau, bet aš esu girdėjęs apie trijų etapų praleidimo taisyklę.


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983