C. Sainzas: aš norėčiau pasilikti „Toro Rosso“ komandoje

C. Sainzas: aš norėčiau pasilikti „Toro Rosso“ komandoje
logo 2016 Birželio 18 d. 06:55, Red Bull/Getty Images
Užvakar Danielis Ricciardo pranešė, kad kitus du sezonus jis dar pasilieka „Red Bull“ komandoje. Turint galvoje tai, jog komanda nesiruošia artimiausiu metu skirtis su Maxu Verstappenu, išeitų, kad laisvų vietų „Red Bull“ komandoje kitais metais nebus. Tačiau ispanas Carlosas Sainzas nesiruošia pasiduoti...
V. Sainzas: Vargu ar „Red Bull“ ekipa nutars išsiskirti su Ricciardo ir Verstappenu, todėl, man artimiausiu metu nebus šansų pereiti į šią komandą. Bet mano planai nesikeičia – aš nežadu pasiduoti, kadangi „Formulėje-1“ gali atsitikti bet kas. Aš žinau, kad „Red Bull“ koncerno vadovybė yra manimi patenkinta, todėl 2017 metais aš tikiuosi pasilikti „Toro Rosso“ komandoje.
Žinoma, reikia įvertinti pačius įvairiausius variantus. Netrukus mūsų laukia keletas labai svarbių lenktynių ir aš noriu pasiekti sėkmės. Pažiūrėsime. Kalbos apie kitų metų kontraktus šiais metais prasidėjo labai anksti, bet teisinga būtų pasakyti, kad aš norėčiau būti gana stiprioje ir didelėje komandoje.
Dabar aš visai gerai jaučiuosi savo komandoje, bet ne dėl to, kad pasikeitė mano ekipos kolega, bet dėl to, kad išsisprendė skaudūs klausimai, kurių aš visai negalėjau įtakoti. Dabar tai leidžia man pasiekti kur kas geresnių rezultatų. Negaliu pasakyti, ar man padėjo Verstappeno išėjimas iš mūsų komandos, bet aš žinau, kokia būtų situacija, jei Maxas būtų pasilikęs „Toro Rosso“ ekipoje.
„Mums per lenktynes nereikia jokių problemų. Jei Barselonoje viskas buvo neblogai, tai Monake pasikartojo pernai metų problemos. Kanadoje man parinko labai puikią strategiją, įvyko beveik idealūs sustojimai ir aš užėmiau aukštą vietą. Noriu padėkoti komandai – mes puikiai padirbėjome po nesėkmės Monake“.
C. Sainzas taip pat papasakojo savo įspūdžius apie Baku trasą: „Ši trasa visai nepanaši į jokias kitas, bet aš negaliu pasakyti, ar ji yra įdomesnė, ar ne – paprasčiausiai ji visai kitokia, o būtent to ir reikia „Formulei-1“.
Nemažai naujų trasų kai kuriems lenktynininkams nepatiko – jie norėtų europietiškų arba klasikinių trasų, o Baku nėra panaši nė į jokią kitą.
Pažiūrėsime, ar bus įdomios pirmos lenktynės čia, ar bus galima čia lenkti varžovus. Gerai, kad yra aukščių skirtumų, o barjerai yra labai arti, labai mažai saugumo zonų ir itin sudėtingas įvažiavimas į boksus.
Kadangi tai visai nauja trasa, „Pirelli“ laikėsi konservatyvaus požiūrio, todėl labiausiai tikėtina yra vieno sustojimo taktika. Svarbų vaidmenį turės stabdymas prieš 16 posūkį ir išvažiavimas iš jo – po jo prasideda ilga 2 km atkarpa, kur mes neatleidžiame akseleratoriaus pedalo. Antrasis sektorius labai lėtas, ten galima prarasti labai daug laiko.
Ši trasa labai netinka „Toro Rosso“ mašinai – čia nėra nė vieno posūkio, kurį būtų galima įveikti 120 km/h greičiu. Mes prarasime daug laiko ilgoje tiesiojoje, bet pažiūrėsime, kaip mums seksis“.


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 816
2. Giriby 812
3. mantioras 805
4. Gudas 796
5. Kęstutis Šimkus 794