2018 metais reglamentas leidžia panaudoti ne daugiau kaip tris jėgos agregatus per sezoną – kiti keitimai bus palydėti baudų, tačiau „Renault“ komanda yra pasirengusi prarasti pozicijas starte dėl pažangos dirbant su jėgos agregatais – motoristai iš Viri planuoja naujienas pristatyti kur kas dažniau nei du kartus per sezoną.
Su tokia pozicija sutinka ir komandos lenktynininkas Carlosas Sainzas – vardan būsimų sėkmių...
Carlosas Sainzas: „Šiais metais mes nekovosime dėl pasaulio čempionų titulo, todėl baudos nelabai mane jaudina. Nuo 2020 metų mes planuojame reguliariai kovoti dėl pergalių lenktynėse, o tam reikalinga rimta pažanga. Ir pasiekti šios pažangos galima bus tik tuo atveju, jei mes reguliariai testuosime atnaujintas jėgaines trasoje.
Mes 2018 metus vertiname kaip dar vienus „Renault“ komandos formavimo metus, mums svarbu ruošti ir bandyti naujienas, kad galėtumėme judėti toliau. Bet kokiu atveju mes nekovosime dėl titulo šiais metais, todėl neturi didelės reikšmės, iš kokių pozicijų mes startuosime.
Dirbant su trimis varikliais per sezoną neįmanoma sumažinti atsilikimo nuo „Mercedes“ bei „Ferrari“. Kuo mes daugiau atsivešime naujų jėgainių, tuo anksčiau ir greičiau pasieksime pažangos. Aš pasiruošęs paaukoti rezultatą, kad pamatyčiau labai rimtą komandos pažangą. Komandos nejaudina pasirodymų stabilumas, bet mes norime pasiekti sėkmės“.
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 1005 |
2. | mantioras | 1001 |
3. | Tadux15 | 1000 |
4. | Kęstutis Šimkus | 991 |
5. | Giriby | 983 |