Perėjus prie kur kas sunkesnių hibridinių jėgos agregatų F-1 sportininkams tenka smarkiai mažinti svorį.
Nuo 2015 metų bolidų minimalus svoris buvo padidintas, o prieš šio sezono pradžią ši problema iškilo vėl – dėl apkrovų padidėjimo atliekant saugumo bandymus bolidų svoris dar išaugo. Carlosas Sainzas, kuriam teko numesti svorio, pergyvena, jog tai gali pakenkti jo sveikatai.
C. Sainzas: „Kaip galima reikalauti iš piloto maksimaliai atiduoti visas jėgas prie bolido vairo, žinant, kad jis privalo numesti 3 ar 4 kilogramus ir taip minimalaus savo svorio? Tai prieštarauja vienas kitam. Jei pilotas nori būti maksimaliai konkurencingas, jis turi atitinkamai ir sverti, o dėl jo metimo lenktynininkas nebūna geros sportinės formos. O mašina vis sunkėja – joje atsiranda naujų detalių, daugiau aerodinaminių elementų, daugiau anglies pluošto.
Šį klausimą kažkaip reikia spręsti. Jeanas Ericas Vergne man pasakojo apie siaubingus dalykus, ką jis privalėjo daryti. Tai yra labai nesaugus ir neteisingas kelias“.
Carloso komandos draugas
Maxas Verstappenas pareiškė, kad per žiemą jis numetė 2 kilogramus svorio, tačiau tokį reikalavimą sutiko be entuziazmo...
„Man tik 18 metų ir mano organizmas dar fiziškai vystosi, – sakė olandas. – Be to, mums reikia treniruotis, o raumenų masė taip pat yra papildomas svoris. Dabar aš sveriu 68 ar 69 kg, o to aiškiai nepakanka, kai mano ūgis yra 180 cm. Be to, mano visa šeima yra gana augaloti stambūs žmonės“.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).