FIA varžybų direktorius Charlie Whitingas įsitikinęs, jog F-1 sirgaliai greitai pripras prie naujų variklių garso, kuriuos ekipos naudos nuo 2014 m.
Šių metų sezonas bus paskutinis, kuomet komandos naudos 2,4 l tūrio V8 tipo variklius. Nuo 2014 m. boliduose jau bus montuojami naujos kartos turbokompresoriniai 1,6 l V6 motorai. Dėl pastarųjų naudojimo ir garso, kurį jie skleis, kilo ne viena diskusija ne tik tarp F-1 dalyvių, bet ir tarp čempionato sirgalių.
C. Whitingas į visą tai žvelgia gana ramiai ir mano, jog „Formulės-1“ pasaulis greitai pripras prie naujųjų variklių.
„Tai didelis iššūkis variklių gamintojams“, – sakė FIA varžybų direktorius.
„Laukiu tos akimirkos kai bus užvesti naujieji motorai. Noriu pamatyti kokie jie yra sudėtingi ir protingi. Neabejoju, jog tai bus aukščiausios klasės varikliai.“
„Kalbant apie garsą, manau, jog žmonės prie jo pripras gana greitai. Prisimenu senais laikais naudotą keturių cilindrų BMW variklį, kuris pasiekdavo 11 tūkst. apsukų per minutę. Jo garsas buvo tikrai neblogas. Nauji varikliai nebus tylūs. Garsas bus kitoks, tačiau žmonės prie jo greitai pripras.“
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).