F-1 lenktynių direktorius neslepia esąs didelis DRS šalininkas. Nuo 2011 m. naudojama sistema palengvina piloto darbą lenkiant varžovą. Būtent dėl to daugelis sporto sirgalių yra nepatenkinti DRS. Tačiau Tarptautinės automobilių federacijos (
FIA) atstovas C. Whitingas į minėtąją sistemą žvelgia teigiamai.
„Esu didžiulis DRS šalininkas“, – sakė F-1 lenktynių direktorius.
„Žinau, kiti žmonės kitaip galvoją apie šią sistemą ir nėra itin ja patenkinti. Tačiau aš nesutinku su požiūriu, kad dėl DRS lenkimai yra per daug dirbtini. Tam, kad atlikti lenkimą vis dar reikia tam tikrų piloto įgūdžių. Nėra taip, jog sportininkas tiesiog įjungia DRS, aplenkia varžovą ir nuvažiuoja toliau.“
C. Whitingo teigimu, kai kurie lenkimai atrodo per daug lengvi ir paprasti dėl didelio skirtumo tarp dviejų bolidų pajėgumo ir jų sukibimo su trasa.
„Kartais atrodo viskas taip paprastai. Spa trasa yra geras pavyzdys. Išvažiavus iš „Eau Rouge“ posūkio greičiau nei varžovas priekyje ir įjungus DRS viskas pasidaro labai paprasta. Tačiau taip nutinka esant skirtumui išvažiuojant iš posūkio. Bet jei bolidų pajėgumai yra panašūs, tada ne viskas taip paprasta.“
„Jei du bolidai įvažiuoja į DRS zoną tokiu pačiu greičiu, jie bus vienas greta kito stabdymo zonoje. Tokia yra DRS sistemos teorija.“
C. Whitingas pareiškė, jog artimiausiu metu DRS taisyklių keisti neplanuojama.
„Manome, kad naudotis DRS ir toliau turi būti leidžiama tik tam tikrose trasos dalyse. Pernai sportininkai treniruotėse ir kvalifikacijoje galėjo ja naudotis kur tik norėjo. Dėl to įvyko ne vienas incidentas. Todėl mes pakeitėme taisykles.“
„Mūsų nuomonė tokia, jog DRS sistema pilotas turi naudotis tik tam tikrose trasos dalyse, o ne maksimalų laiko tarpą.“
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).