C. Whitingas: ryšio ribojimai neturi įtakos saugumui

C. Whitingas: ryšio ribojimai neturi įtakos saugumui
logo 2016 Kovo 31 d. 06:55, Midland F1
Po lenktynių Melburne „Mercedes“ komanda pasakojo, kad Australijos etapas Nico Rosbergui galėjo užsibaigti pasitraukimu – jo stabdžiai perkaito, o komanda negalėjo jam apie tai pranešti dėl įsigaliojusių radijo ryšio apribojimų.
FIA lenktynių direktorius Charlie Whitingas: „Komandos turi pačių įvairiausių būdų informacijai perduoti. Kai kalba eina apie lenktynių saugumą, apie kažkurio rodiklio pavojingą viršijimą, ekipa gali tokią informaciją išvesti ant piloto vairo displėjaus, tam nenaudodama radijo ryšio. Visiems dar reikės išmokti deramai pasinaudoti kitais informacijos perdavimo būdais.
Vairo displėjus yra daugiafunkcinis įrenginys ir prieš sezoną FIA skyrė labai daug dėmesio diskusijoms su komandomis, smulkiai aiškindama, ką galima rodyti displėjuje, o ko – ne. Displėjuje negalima bet kokia informacija, siejama su ateitimi, čia galima rodyti tik informaciją apie dabartinę padėtį, taip pat galima teikti bet kokius įspėjimus apie pavojų.
Asmeniškai aš manau, kad radijo ryšio apribojimuose dabar surastas geras balansas. Kai lenktynės Melburne buvo sustabdytos raudonomis vėliavomis, išliko kai kurių sunkumų, ekipoms reikėjo iš naujo perskaičiuoti degalų sąnaudas, tačiau kartu komandos galėjo savo pilotams pranešti kai kurią informaciją, kuri kitais atvejais būtų uždrausta, tačiau ir tai jie darė tik po konsultacijų su teisėjais, taigi viskas buvo tvarkoje“.


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 816
2. Giriby 812
3. mantioras 805
4. Gudas 796
5. Kęstutis Šimkus 794