„Caterham“ ir „Marussia“ komandų atstovai prieš šį sezoną kalbėjosi dėl galimo susijungimo, tačiau susitarimo nepasiekė, atskleidė antrosios ekipos vadovas Graeme Lowdonas.
„Galiu patvirtinti, kad tokios diskusijos vyko. Aš jose nedalyvavau. Kiek suprantu, išvada buvo tokia, kad pasiūlymas buvo nepriimtinas mūsų savininkams. Taigi, nieko neįvyko“, – pareiškė britas.
Apie galimą „Caterham“ ir „Marussia“ susijungimą pirmasis šią savaitę prabilo F-1 komercijos teisių valdytojas
Bernie Ecclestone’as, komentuodamas situaciją, kad antroji ekipa vis dar nėra pasirašiusiu komercinę sporto pusę reglamentuojančios Konkordo sutarties.
„Aš turiu viską paruošęs – jiems lieka tik pasirašyti. Dėl to problemų nėra. Tačiau jie buvo nepatenkinti sąlygomis ir vos nesusijungė su „Caterham“, todėl aš ėmiau abejoti, kokia iš tiesų yra situacija“, – sakė milijardierius.
„Geriau būtų dešimt (komandų – red. past.). Niekada nenorėjau dvylikos. Dešimt lengviau suvaldyti visiems: organizatoriams ir besirūpinantiems transportu.“
„Geriau liktų dešimt, su sąlyga, kad neprarasime „
Ferrari“.
Britų „The Times“ šaltinių teigimu, „Caterham“ siūlymas jungtis iš esmės buvo paremtas sąlyga uždaryti „Marussia“ komandą. Abiejų ekipų finansinė padėtis, skelbiama, nėra gera ir abi ieško visų įmanomų būdų išgyventi.
„Caterham“ atstovai, savo ruožtu, vykusių derybų dėl susijungimo nekomentuoja. Jos vadovas Riadas Asmatas užtikrino, kad kalbos apie galimą komandos žlugimą yra nepagrįstos.
„Gandai apie mūsų pasitraukimą yra visiška nesąmonė. „Caterham“ liks šiemet, kitais metais ir dar daugelį metų“, – pabrėžė jis.
Tiek „Caterham“, tiek „Marussia“ „Formulėje-1“ dalyvauja nuo 2010 m. Pirmoji anksčiau buvo žinoma „Lotus“ vardu, o antroji debiuto metu vadinosi „Virgin“.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).