Ėmus sklisti kalboms, jog pagrindinė „
McLaren“ ekipos rėmėja „Vodafone“ gali pasitraukti iš „Formulės-1“, žiniasklaida ėmė svarstyti, kas galėtų užimti telekomunikacijų kompanijos vietą. Tarp galimų kandidačių minimas daugeliui gerai žinomas „Coca Cola“ vardas.
Kalbos apie galimą „Vodafone“ pasitraukimą iš „Formulės-1“ sustiprėjo po to, kai pastarosios Australijos padalinys oficialiai paskelbė po šių metų pasitrauksiantis iš „V8 Supercars“ čempionato ir neberemsiantis vienos iš lyderių – „Triple 8 Racing“ ekipos.
Dar viena priežastis, kuri gali priversti „Vodafone“ pabėgti iš „Formulės-1“, tai vis dar prasta ekonominė situacija daugelyje pasaulio šalių.
Į F-1 pasaulį telekomunikacijų kompanija įžengė 2002 metais ir tuo metu ėmė remti „Ferrari“ ekipą. Nuo 2007 m. „McLaren“ rėmėja patapusi „Vodafone“, komandai per metus spėjama skiria apie 48 milijonus (209 mln. litų) svarų sterlingų.
Idealia pamaina „Vodafone“ laikoma „Coca Cola“. Teigiama, kad ne vieną milijardą dolerių per metus uždirbanti gaiviųjų gėrimų kompanija žvalgosi į „Formulę-1“ ir stebi kaip čempionate sekasi ir kokią naudą iš rėmimo gauna kitų gėrimų gamintojai.
„Coca Cola“ atėjimu į F-1 turbūt mažiausiai džiaugtųsi energetinių gėrimų gamintoja „
Red Bull“, kurios remiama komanda „Red Bull Racing“ triumfavo pastaruosius du metus.
Minėtosios kompanijos logotipais ant F-1 bolidų neapsidžiaugtų ir kiti energetinių gėrimų gamintojai šiuo metu remiantis įvairias „Formulės-1“ ekipas: „Monster Eenergy“ – „Mercedes“, EQ8 – „Caterham“.
Nors „Coca Cola“ ir žvalgosi į F-1 bei atlieka tam tikrus tyrimus, tai dar nereiškia, jog kompanija artimiausiu metu papildys „McLaren“ ekipos biudžetą.
Ant minėtos komandos bolidų šiuo metu galima išvysti energetinių gėrimų gamintojos „Lucozade“ logotipus.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).