Dabar „Formulėje-1“ naudojamą variklių formatą siūloma išlaikyti iki 2025 metų. Toks sprendimas galbūt padėtų į čempionatą privilioti naujų gamintojų. Tokia yra „
Toro Rosso“ vadovo Franzo Tosto nuomonė.
1,6 l V6 turbo hibridiniai varikliai „Formulėje-1“ yra naudojami nuo 2014 m. Pagal galiojantį susitarimą, toks jėgainių formatas bus naudojamas iki 2020 m. pabaigos. Tačiau F. Tostas siūlo neskubėti jo keisti.
„Turime fantastišką jėgainę, tad 2020 metams tikrai nėra būtina sugalvoti naujas taisykles. Dabar turime turbokompresorinį variklį, labai nedidelį bei dvi energijos rekuperacijos ir vieną baterijos sistemą. Tai ateities technologijos“, – kalbėjo F. Tostas.
„Neturime imtis didesnių pokyčių. Galbūt ateityje mums reiktų pristabdyti jėgainių tobulinimą tam, kad būtų sumažintos išlaidos. Dabartinį variklių formatą tikrai galime naudoti iki 2025 m. Tai į čempionatą galbūt priviliotų naujų gamintojų.“
„Tikiuosi, kad nebus sugalvotas visiškai naujas jėgainės formatas. Tokiu atveju nuo 2021 m. gamintojai ir komandos būtų priversti vėl investuoti didžiules pinigų sumas. Tai tikrai nėra būtina.“
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).