Dar vienas D. Kvyato ir S. Vettelio susidūrimo tyrimas: ar rusas galėjo padaryti kitaip?

Dar vienas D. Kvyato ir S. Vettelio susidūrimo tyrimas: ar rusas galėjo padaryti kitaip?
logo 2016 Gegužės 04 d. 06:55, Ferrari
Po susidūrimo pirmajame Rusijos GP etapo rate „Red Bull“ pilotas Daniilas Kvyatas buvo nubaustas 10 sek. „Stop&Go“ bauda ir gavo 3 baudos balus. Po lenktynių labai daug kas kritikavo rusų pilotą, tačiau britų žurnalistas Willas Buxtonas pabandė kiek kitaip pasižiūrėti į šį incidentą...
„Kai kurie komentatoriai pavadino Kvyato veiksmus pirmajame Sočio etapo rate beprotiškais ir pareiškė, kad toks ruso elgesys gali jam kainuoti vietą „Red Bull“ komandoje ir apsikritai sugadinti karjerą „Formulėje-1“. Net neverta aptarinėti, jog Daniilas dėl to yra kaltas, tačiau galima ir ramiai ištyrinėti šį incidentą bei giliau suprasti, kas iš tiesų ten įvyko.
Įvažiuodamas į antrą posūkį, Kvyatas sėkmingai užsiėmė poziciją, bet per vėlai stabdė. Po varžybų jis pabrėžė, jog užblokavo galinius ratus. Vaizdo pakartojime matyti, kad Daniilas įeina į posūkį tikrai su dūmeliu iš po ratų, iškart po to ir įvyko pirmasis kontaktas su S. Vettelio mašina.
Po smūgio „Ferrari“ buvo sumėtytas, dėl to bolidas užkabino Danielį Ricciardo, o pastarasis savo ruožtu – užkabino Sergio Perezą. Beje, Sergio galinio dešiniojo rato pažeidimas turėjo labai didelės įtakos tolimesnei įvykių sekai. Bet apie tai – vėliau.
D. Ricciardo ėmė labai plačiai išvažinėti iš 2 posūkio. Esantis už jo Lewisas Hamiltonas pastebėjo incidentą tarp Kvyato ir Vettelio, taip pat tarp Ricciardo bei Perezo ir, norėdamas išvengti kontakto su jais, nukirto antrą posūkį. Vėliau Lewisas sugrįžo į trasą įvažiuojant į 3 posūkį iš plastikinio riboženklio kairės pusės, kaip to reikalavo Charlie Whitingo direktyva.
Tuo pat metu Vettelis sulėtėjo išeidamas iš 2 posūkio – Kvyatas jo vos nepavijo antrą kartą, tačiau kažkaip išvengė kontakto. Lėtas Vetelio išvažiavimas iš posūkio privedė prie to, kad tarp jo ir Perezo atsirado nemažas tarpas priekyje. Tuo pat metu Sebastianui iš kairės pusės į trasą sugrįžo Hamiltonas – „Ferrari“ pilotas paliko britui pakankamai vietos, bet greitai jį apvažiavo iš šono.
Įprastai 3 posūkio pradžią pilotai įveikia trečia pavara esant maždaug 155 km/h greičiui. Atrodo, kad tuo metu Vettelis buvo įjungęs 2 pavarą ir po pirmo smūgio negalėjo pradėti optimaliausiai įvažiuoti į trečią posūkį. Taip pat galima nuspėti, kad „Ferrari“ bolidui iškilo kažkokių techninių problemų, tačiau vaizdo įraše, nufilmuotame vieno žiūrovo iš tribūnų, jokių problemų nematyti. Iš Kvyato mašinos kameros taip pat nesimato, kad „Ferrari“ turėtų kokį nors gedimą, be to, Vettelis pradėjo smarkiai greitėti. Trečiajame posūkyje pilotai įsibėgėja iki 7 pavaros ir 290 km/h greičio, beje, įsibėgėjimas vyksta staigiai augančia kreive.
Po to, kai Vettelis pravažiavo šalia Hamiltono, jis pradėjo staigiai artėti prie Perezo. Dabar mes jau žinome, jog Sergio kovojo su apgadintu savo bolidu, ant kurio buvo pradurtas galinis dešinysis ratas, bet Sebastianas pamatė tik tai, jog „Force India“ pradėjo staiga lėtėti, todėl ir pats atleido akseleratorių. Tuo momentu Kvyatas aplenkė Hamiltoną ir pamatė, kad „Ferrari“ prieš jį staiga sulėtėjo. Įvyko antrasis kontaktas, po kurio „Ferrari“ bolidą apsuko ir numetė į apsauginį barjerą. Tačiau iš tiesų Kvyatas nelabai turėjo laiko sureaguoti į staigų Vettelio sulėtėjimą.
Sunku ginčytis dėl to, jog viskas prasidėjo nuo Kvyato klaidos ir pernelyg agresyvaus jo elgesio, tačiau tolimesni įvykiai ir visa jų grandinė klostėsi visai ne pagal tokį scenarijų, kaip teigia dauguma ekspertų“...


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. Tadux15 565
2. ramasgo 556
3. Dainius Bendikas 556
4. mantioras 554
5. Kęstutis Šimkus 553