DRS Malaizijoje – dviejose tiesiosiose?

logo 2011 Balandžio 06 d. 14:35, .
Artėjant antrosioms sezono lenktynėms Malaizijoje, tarptautinė automobilių sporto federacija (FIA) svarsto galimybę leisti pilotams naudotis pasipriešinimą mažinančia sistema (angl. Drag Reducing System, DRS) abiejose, starto-finišo ir vidinėje, Sepango trasos tiesiosiose.
Toks variantas imtas svarstyti, kai po lenktynių Australijoje, tiek pilotai, tiek komandos išreiškė nuomonę, jog dėl trumpos leistinos distancijos Melburno (Australija) trasoje, nebuvo galima pilnai išnaudoti reguliuojamo galinio sparno suteikiamo pranašumo.
Ferrari“ piloto Felipe Massos nuomone, leidimas naudotis DRS sistema abiejose Sepango trasos tiesiose, lenkimo procesą padarytų itin lengvą.
„Malaizijoje turėtų būti įdomu. Kol kas galiniu reguliuojamu sparnu ketinama leisti naudotis tik starto-finišo tiesiojoje. Tačiau tiesioji, esanti prieš paskutinį posūkį yra ilgesnė. Kol kas laukiame FIA sprendimo. Nuo jo priklausys ar DRS sistema galėsime naudotis vienoje tiesiojoje ar abiejose“, - sakė brazilas.
„Nemanau, kad leisti naudotis reguliuojamu galiniu sparnu abiejose tiesiosiose būtų geriausias sprendimas. Tai gali lenkimo procesą padaryti per daug lengvą. Manau reikia rasti tinkamą balansą tarp pagalbos lenkiant ir didelio lenkimų skaičiaus“, - pridūrė „Ferrari“ pilotas.


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983